svinepelz Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Billy Joel - The Longest Time Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 ... Mulig noen allerede har svart eller du har funnet det ut selv, men her er den er det riktig link ? funker ikke hos meg. Funker fint hos meg Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Prøver meg! Er en sang jeg hører en del på radio, men de sier aldrig hva den heter etterpå O_o Går sånn! Damestemmer --> The richer they get, the faster they go eller fall(?) Eller noe i den duren! Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Den der reklamen for champions league finalen hvor de damene spiller fiolin eller hva det nå en er???? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Prøver meg! Er en sang jeg hører en del på radio, men de sier aldrig hva den heter etterpå O_o Går sånn! Damestemmer --> The richer they get, the faster they go eller fall(?) Eller noe i den duren! Samsaya - "Money ain't all" Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=SP2ahd7Mqpg Hva heter sangen på starten? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=SP2ahd7Mqpg Hva heter sangen på starten? Toto - Africa. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er litt usikker, men prøver meg: En sang jeg har hørt på radiostasjonen NRJ. Er ganske sikker på at det er Eminem. Husker ikke hvordan den går, men det er Eminem og en dame som synger og rapper. Den er nok fra det nye albumet hans. Noen som vet? -Eminem -En eller annen dame. Det jeg vet. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ekstremt vagt, men prøver meg likevel. En sang fra år 2000 +- 5 år. Hadde noe med Diamonds i seg. Var rock sjanger. (ikke black diamond) Kanye West - Diamonds? Lenke til kommentar
mikk Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hva heter sangen og hvem spiller i tippligareklamen på TV2? Den med mange forskjellige drakter der det står hvilke følelser supportere har for laget sitt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Takk på forhånd Pendulum - Granite Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er litt usikker, men prøver meg: En sang jeg har hørt på radiostasjonen NRJ. Er ganske sikker på at det er Eminem. Husker ikke hvordan den går, men det er Eminem og en dame som synger og rapper. Den er nok fra det nye albumet hans. Noen som vet? -Eminem -En eller annen dame. Det jeg vet. Om du vet så mye bør du ta en sjekk på en eller annen nettbutikk. Mange av disse legger ut lyd fra albumene de har til salgs. Sam Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hva heter sangen og hvem spiller i tippligareklamen på TV2? Den med mange forskjellige drakter der det står hvilke følelser supportere har for laget sitt. Det står lenger oppe i tråden. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Om du vet så mye bør du ta en sjekk på en eller annen nettbutikk. Mange av disse legger ut lyd fra albumene de har til salgs. Sam Nå må du følge med, Sam. Hans spørsmål er allerede besvart. Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Noen som vet navnet på sangen i denne videoen? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
tinyb00m Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei folkens! Jeg leiter etter en trance/dance sang, som jeg bare fikk hørt litt av, men den var fengende og jeg likte den. Den gikk ganske fort, var ei dame som sang, virket litt sånn hoppende/hakkende synging på refrenget, som jeg ikke fikk med meg. Ord og setninger fra sangen jeg hørte er: the way to your heart, the way to your soul eller noe sånt.. også noe med lie, også that its right to do. Har googla og googla men greier ikke å finne noe, noen som kan hjelpe?? På forhånd, TUSEN takk BUMP PL0X! Lenke til kommentar
tinyb00m Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Noen som vet navnet på sangen i denne videoen? Se filmen hos Youtube Hei, denne sangen heter Do you wanna be my fjortisboy med Burken ft. Erikane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå