Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Har hørt/sett en sang på MTV og jeg glemmer alltid å sjekke navnet.

 

Noelunde slik:

 

"You're beautiful, ya, You're beautiful osv" -"I saw you in the crowd..>"

 

I videoen så står han som synger i snø, og tar av seg en del av klærnene

James Blunt - You're beautiful :)

Dæven! Du aner ikke hvor mye du hjalp meg nå!

 

Har sittet og bladd gjennom alle mulige spillelister fra Radio1, Kanal 24 osv bare for å finne navnet på den sangen!

 

Hehe.. Begynte å bli skikkelig prinsippsak å få tak i den sangen til slutt :)

Bare hyggelig ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker jeg hørte på denne sangen da jeg var sånn 12 år (5 år siden). Det er en trance sang, som hvor i sangen kommer det en hviske stemme:
Are you ready (...) to fly?
Noen som har peiling? Den er så nydelig.

Hmm...den eneste sangen jeg vet om med den teksten er "Dune - Are you ready to fly", men det virker ikke som det er den. Uansett så er den eldre enn 5 år gammel.

 

En annen du kanskje burde sjekke ut er Alex Apollo - Fly 2002. Den kom ut i en annen versjon tidligere også! Men her stemmer ikke teksten helt med din beskrivelse :)

Lenke til kommentar
En som heter Jim Stærk et eller annet hadde en nydelig sang på radioen for ikke så veldig lenge siden, hva het den, å hvordan staves navnet til artisten.. han er jo svensk, så sikkert noen prikker her og der.  :D

 

"Jim Stärk - The word that makes you sing"?

 

Og nei, Jim Stärk er norske :)

 

Hvis det ikke er denne, finner du fullstendig tracklist HER. Andre forslag til sangen du tenker på er "Going down that lonely road", den er veldig fin ;)

Endret av Joakim83
Lenke til kommentar
Husker jeg hørte på denne sangen da jeg var sånn 12 år (5 år siden). Det er en trance sang, som hvor i sangen kommer det en hviske stemme:
Are you ready (...) to fly?
Noen som har peiling? Den er så nydelig.

Hmm...den eneste sangen jeg vet om med den teksten er "Dune - Are you ready to fly", men det virker ikke som det er den. Uansett så er den eldre enn 5 år gammel.

 

En annen du kanskje burde sjekke ut er Alex Apollo - Fly 2002. Den kom ut i en annen versjon tidligere også! Men her stemmer ikke teksten helt med din beskrivelse :)

Etter en del googeling fant jeg ut at det var Scoopex - Are you ready to fly :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...