Samurai99 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har hørt/sett en sang på MTV og jeg glemmer alltid å sjekke navnet. Noelunde slik: "You're beautiful, ya, You're beautiful osv" -"I saw you in the crowd..>" I videoen så står han som synger i snø, og tar av seg en del av klærnene James Blunt - You're beautiful Dæven! Du aner ikke hvor mye du hjalp meg nå! Har sittet og bladd gjennom alle mulige spillelister fra Radio1, Kanal 24 osv bare for å finne navnet på den sangen! Hehe.. Begynte å bli skikkelig prinsippsak å få tak i den sangen til slutt Bare hyggelig Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei. Det går en bakgrunns sang på en film på tvnorge for tiden... De synger: youuu and meee alwayss, im forever.. sånn går den. Er det noen som kan finne ut hva den sangen heter?? Artist? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei. Det går en bakgrunns sang på en film på tvnorge for tiden... De synger: youuu and meee alwayss, im forever.. sånn går den. Er det noen som kan finne ut hva den sangen heter?? Artist? Your wish is my command... The Wannadies - "You and Me Song" Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 kossen viste du det??? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 En som heter Jim Stærk et eller annet hadde en nydelig sang på radioen for ikke så veldig lenge siden, hva het den, å hvordan staves navnet til artisten.. han er jo svensk, så sikkert noen prikker her og der. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Husker jeg hørte på denne sangen da jeg var sånn 12 år (5 år siden). Det er en trance sang, som hvor i sangen kommer det en hviske stemme: Are you ready (...) to fly?Noen som har peiling? Den er så nydelig. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Husker jeg hørte på denne sangen da jeg var sånn 12 år (5 år siden). Det er en trance sang, som hvor i sangen kommer det en hviske stemme: Are you ready (...) to fly?Noen som har peiling? Den er så nydelig. Hmm...den eneste sangen jeg vet om med den teksten er "Dune - Are you ready to fly", men det virker ikke som det er den. Uansett så er den eldre enn 5 år gammel. En annen du kanskje burde sjekke ut er Alex Apollo - Fly 2002. Den kom ut i en annen versjon tidligere også! Men her stemmer ikke teksten helt med din beskrivelse Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) En som heter Jim Stærk et eller annet hadde en nydelig sang på radioen for ikke så veldig lenge siden, hva het den, å hvordan staves navnet til artisten.. han er jo svensk, så sikkert noen prikker her og der. "Jim Stärk - The word that makes you sing"? Og nei, Jim Stärk er norske Hvis det ikke er denne, finner du fullstendig tracklist HER. Andre forslag til sangen du tenker på er "Going down that lonely road", den er veldig fin Endret 10. august 2005 av Joakim83 Lenke til kommentar
Canute Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Husker jeg hørte på denne sangen da jeg var sånn 12 år (5 år siden). Det er en trance sang, som hvor i sangen kommer det en hviske stemme: Are you ready (...) to fly?Noen som har peiling? Den er så nydelig. Hmm...den eneste sangen jeg vet om med den teksten er "Dune - Are you ready to fly", men det virker ikke som det er den. Uansett så er den eldre enn 5 år gammel. En annen du kanskje burde sjekke ut er Alex Apollo - Fly 2002. Den kom ut i en annen versjon tidligere også! Men her stemmer ikke teksten helt med din beskrivelse Etter en del googeling fant jeg ut at det var Scoopex - Are you ready to fly Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Kanal 24 har en reklame på tv2 i disse dager. Det er en fyr som danser rundt en boksesekk, men slår ikke til den. Hva heter den sangen? Alt jeg husker fra teksten er "Laura", men det blir litt for lite å gå på mtp å søke på google. Lenke til kommentar
kroerkongen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har nettopp sett Star Wars 4 og lurer på hva sangen som kommer når Luke står på tatooine og ser på solnedgangen heter? Og hva heter sangen som kommer når de feirer på slutten av nr. 6? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Kanal 24 har en reklame på tv2 i disse dager. Det er en fyr som danser rundt en boksesekk, men slår ikke til den. Hva heter den sangen? Alt jeg husker fra teksten er "Laura", men det blir litt for lite å gå på mtp å søke på google. Scissor Sisters - Laura Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva heter den sangen som spilles i L Word reklamen på TV3 nå? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Noen som vet hva "sangen" som de bruker i The Apprentice heter? Tenker på den "melodien" som spilles når folka som ikke fikk sparken kommer tilbake fra styrerommet...noen som vet? Bump Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva heter den sangen som var med i MGP. Den går sånn: ''Let me try, let me try Im not going to say goodbye, just let me try. Let me try, let me try..'' Liminita Anghel & Sistem - Let Me Try Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Noen her som har sett sykkelfilmen Chain Reaction 3? Lurer på hva den heter den første låta, den de spiller mens de presenterer ryttere, partnere etc.. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 hei, plages skikkelig her! har hørt sangen gjentatte ganger på p3, men aner ikke hva den heter. Tror han duden som synger sier noe som "its okey for to morrow, yesterday was nothing..... so far far away" noen som har peil? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Jim Stärk - Morning song Endret 10. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jim Stärk - Morning song Tusen takk! du sparte meg for noen timers intens tenking og leting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå