Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Technosang, ganske ny, teksten går "Im burning up, hands up come on! can you feel it, come on! can you feel it, come on!........... Can you feel the vibe (tror det er vibe iaff)

Søkt rundt, men finner den ikke noensteder =( Er forholdsvis ny tror jeg

bump :)

Lenke til kommentar
En reklame som går for tiden på enten TV2, TVNorge eller TV3 om et program som skal begynne der Pia Haraldsen og en annen dame skal date menn... Der spilles det en sang som jeg lurer veldig på hva heter, mener å huske at denne låten dukker opp på slutten av reklamen. Noe innen rockesjanger med et lett gjenkjennelig gitarriff. Noen som kan hjelpe? Takk!

Flytter litt på denne og legger til at reklamen går på TV3 og at programmet handler om at Pia Haraldsen og moren Jasmin skal date menn... Lenke til programbeskrivelse: http://www.tv3.no/content/view/17182/1298/.

Endret av kokatot
Lenke til kommentar
En reklame som går for tiden på enten TV2, TVNorge eller TV3 om et program som skal begynne der Pia Haraldsen og en annen dame skal date menn... Der spilles det en sang som jeg lurer veldig på hva heter, mener å huske at denne låten dukker opp på slutten av reklamen. Noe innen rockesjanger med et lett gjenkjennelig gitarriff. Noen som kan hjelpe? Takk!

Flytter litt på denne og legger til at reklamen går på TV3 og at programmet handler om at Pia Haraldsen og moren Jasmin skal date menn... Lenke til programbeskrivelse: http://www.tv3.no/content/view/17182/1298/.

Jeg har allerede svart delillos - suser av gårde på denne tidligere i tråden, der er ikke den?

Lenke til kommentar

Jeg har allerede svart delillos - suser av gårde på denne tidligere i tråden, der er ikke den?

Hei Ekko,

jeg har ærlig talt ikke tenkt over å faktisk søke/se tidligere i tråden... Beklager det, er ikke helt inne i dette forumet, men nå har jeg lært til neste gang. Uansett: TUSEN TAKK for at du likevel gadd å svare en gang til, jeg har lurt på denne sangen (også i andre sammenhenger) i evigheter!

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen som blir spilt 4min og 20sek ut i dette klippet?

Det er slutten av første del av Fantasy of british sea songs - Henry Woods. "Jacks the lad" heter akkurat det temaet. Blir brukt på Last night of the proms (med tilhørende klapping og horn-tuting). Her er hele med orkester:

Se filmen hos Youtube

Temaet starter ved 4:15.

Temaet er hentet fra Skipperen om jeg ikke husker feil. Tror temaet heter "Sailor's Hornpipe".

Takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Den sangen det blir spilt et par sekunder av helt til slutt i tv-reklamen for samleplata "While My guitar Gently Weeps". Har sjekka alle sangene, som finnes her, kjapt uten å finne den igjen.

Bumper denne, siden den ikke bør være så veldig vrien, men har tydeligvis drukna for lenge siden.

Lenke til kommentar
Den sangen det blir spilt et par sekunder av helt til slutt i tv-reklamen for samleplata "While My guitar Gently Weeps". Har sjekka alle sangene, som finnes her, kjapt uten å finne den igjen.

Bumper denne, siden den ikke bør være så veldig vrien, men har tydeligvis drukna for lenge siden.

Er dette en tråd for folk som lurer på noe, eller folk som ikke gidder lete?

Mange nettsjapper har i dag lagt ut kutt fra samtlige låter på nye cd-er.

Amazon (.com/.co.uk/.de) har gjort dette i årevis,

men siden vi her snakker om en samlecd, som meget mulig kun er utgitt på det norske markedet er det naturlig å sjekke f.eks. cdon.no.

Direkte fra husken lurer jeg på om Parisienn Walkways - Gary Moore (og evt. Phil Lynot) er med i den reklamen.

[EDIT]

CDON har klart å lage rot av sangene. Det kan faktisk se ut som om de har lagt ut feil liste.

[/EDIT]

Sam

Endret av SamBell
Lenke til kommentar
Noen som vet hva denne sangen heter?

http://dump.no/files/a8f18bb9b85a/Opptak_%282%29.amr

Har leita som en helt nå :(

BUMP!

Må spilles av i feks VLC-player eller quicktime :)

Prøver igjen jeg.

Jeg ser ikke bort fra at det hjelper å legge ut et filformat som de fleste kan kjøre.

Helt novise på PC er jeg ikke, men .amr har jeg ikke vært borti før og ukjente filformater lagrer jeg ikke uten videre.

Sam

Endret av SamBell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...