StoreMyen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Her kommer det en vanskelig en! Jeg har i flere år prøvd å finne navnet på den første sangen som blir brukt i Nihilium's Al'ar film. Her er linken: http://www.livevideo.com/video/MariaHJ/B65...m-vs-al-ar.aspx Det er altså den første sangen. Hva med å legge en kommentar (spørsmål) under videoen? Endret 16. mai 2009 av SamBell Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Her kommer det en vanskelig en!Jeg har i flere år prøvd å finne navnet på den første sangen som blir brukt i Nihilium's Al'ar film. Her er linken: http://www.livevideo.com/video/MariaHJ/B65...m-vs-al-ar.aspx Det er altså den første sangen. Har du prøvd å kjøre den gjennom Tunatic (se første post)? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tillmann Uhrmacher - Free (feat. Peter Ries) Lenke til kommentar
lama_ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Det er en sang Homer Simpson synger på under en springbreak festival. Han synger den midt under konserten. Han synger sangen i denne episoden: http://www.youtube.com/watch?v=AuWgjsNYCfM ( Det er IKKE den sangen jeg skal fram til) sangen synges i episode 19, sesong 11. Jeg har desverre ikke mere info om den sangen.. Endret 16. mai 2009 av lama_ Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det er en sang Homer Simpson synger på under en springbreak festival. Han synger den midt under konserten. Han synger sangen i denne episoden: http://www.youtube.com/watch?v=AuWgjsNYCfM ( Det er IKKE den sangen jeg skal fram til) sangen synges i episode 19, sesong 11.Jeg har desverre ikke mere info om den sangen.. imdb lister kun en sang for denne episoden Kid Rock - "Bawitdaba" Sam Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hva heter sangen de spiller ca 20 sek uti denne filmen av fremmed rase? Lenke til kommentar
FredrikUG92 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hva het den sangen som ble spilt i pausen mellom vålerenga og fredriksstad? Jeg tror det var med fiolin, og på en eller annen måte tenker jeg på Prince Igor. (sissel kyrkjebø) Sangen, eller melodien er nok minst like "kjent". Men tror det er en sånn typpisk sang som få kan navnet på. Noen som vet? vær så snill, jeg må vite hva denne heter... Endret 16. mai 2009 av FredrikUG92 Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Her kommer det en vanskelig en! Jeg har i flere år prøvd å finne navnet på den første sangen som blir brukt i Nihilium's Al'ar film. Her er linken: http://www.livevideo.com/video/MariaHJ/B65...m-vs-al-ar.aspx Det er altså den første sangen. Hva med å legge en kommentar (spørsmål) under videoen? Sto Nick Skitz - Headcheck på trackId, men jeg vet ikke om det er rett. Lenke til kommentar
aedi Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som kan fortelle meg hvilken sang som spilles i bakgrunnen når mats blir intervjuet her? http://www.vgtv.no/?id=22464&category=5 Sangen blir spilt mye på utesteder osv, hørt den en del ganger før. Takk for bidrag Lenke til kommentar
JRL Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Calvin Harris im not alone deadmau5 remix Endret 16. mai 2009 av JRL Lenke til kommentar
aedi Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nydelig! tusen takk for raskt og riktig svar Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Litt akutt hjelp nå før jeg går ut. Lurer på hva sangen i bakgrunnen til tennis reklamen på Viasat4 heter. Noe som "aoaoa, say that I want it, aoaoa, say that I need it". Er en rockesang, relativt kjent, har hørt den før et par ganger. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg er din bror, tjuefire timer i døgnet.. Teksten er ikke så ulik, eventuelt identisk, det jeg skrev rett oppi her. Noen som vet hvilken sang jeg er på jakt etter? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg er din bror, tjuefire timer i døgnet.. Teksten er ikke så ulik, eventuelt identisk, det jeg skrev rett oppi her. Noen som vet hvilken sang jeg er på jakt etter? Muligens denne: Kristoffer Joner - 24 timer i døgnet (skrevet av Janove Ottesen fra Kaizers Orchestra) og den var forholdsvis lett å google Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvem som har orginal melodien/sangen? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvem som har orginal melodien/sangen? Jay-Z - Bonnie & Clyde Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hørte en sang på Tven i går den blir sunget av en litt dopa tenåring går sånn "im in loooove faaaairytaaaaaaale" eller noe sånt Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hørte en sang på Tven i går den blir sunget av en litt dopa tenåring går sånn "im in loooove faaaairytaaaaaaale" eller noe sånt Noen som har noen ideer? Alexander Rybak - Fairytale Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg er din bror, tjuefire timer i døgnet.. Teksten er ikke så ulik, eventuelt identisk, det jeg skrev rett oppi her. Noen som vet hvilken sang jeg er på jakt etter? Muligens denne: Kristoffer Joner - 24 timer i døgnet (skrevet av Janove Ottesen fra Kaizers Orchestra) og den var forholdsvis lett å google Takker og bukker! Jeg søkte med tjuefire i stedet for 24, så jeg fant ingenting Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hei, lurer litt på hva sangen i denne filmen heter. Vis ingen vet så ville jeg satt pris på om noen kunne sende meg link til et program man kan spille litt av en sang for også finner den ut hva den heter Til mac ikke PC Tusen takk... Vis jeg får svar da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Eg vet at dette er en LOOOONG SHOT men er nødt til å prøve... Er en sang fra..tja.. rundt 99-01, er en techno låt og inne i sangen ett par steder så er den en syk sånn bass booommmm som gjør at det rister skikkelig i hus viss du har godt nok annlegg for det. Den gikk mye på P3 på den tiden, tok den opp på kassett og minidisc men ingen av disse er å oppdrive... Noen som har noen forslag? Bare sleng ut whatever så sjekker eg.... Plis folks, give me something to work with Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå