Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne en sang jeg hørte på radioen forleden dag, sangen tror jeg muligens går under hiphop sjangeren, husker ikke noe av teksen, men vet at det ble spilt mye panfløyte(eller noe lignende) i sangen, eller ihvertfall i refrenget. Tror ikke sangen er helt ny, sikkert et par år gammel.

Det var nok sikkert litt for lite hjelpetråder, men håper at noen der ute klarer å komme på hvilken sang jeg snakker om.

Takker for alle svar :-)

Eneste jeg kan komme på med panfløyte-ish, er

.

Hei, takk for svaret, men det var desverre ikke den sangen jeg tenkte på :S

Det er utrolig hvor irriterende det kan være å ha en sang på hjernen å ikke vite hva den heter :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva den sangen i Knight Rider-reklamen på Viasat 4 heter? Har lett meg ihjel nå! :S

Bumper denne jeg, ingen som vet? Blir gal jeg.. Tilogmed sendt mail til viasat 4 nå :p

Trodde først det var ZZ Top - La Grange, men da er den ihvertfall senket i tempo. Kanskje de bare har gjort litt om på den

Nei dessverre så var det nok ikke den.. :( Damn altså!! Må finne ut hva den sangen heter :p

Hei, jeg vet ikke om vi snakker om samme reklame, men jeg mener å ha hørt Black Strobe - I'm A Man i en Knight Rider- reklame her forleden dag. Kan det være den du er på jakt etter?

KOOONGE!! Tusen takk! Det var den :D Er så kult det gitarspillet i bakgrunnen! :)

Lenke til kommentar
hei!

Har vært lenge på utkikk etter orginalen på shaun baker-on a helium trip.

Det er en sinnsykt gammal men tøff sang!

Shaun baker- on a helium trip ligger desverre ikke på youtube :(

Så vet ikke hvor dere kan høre den altså =P hehe

Her kan du høre den: :D

http://www.mp3sale.ru/track.php?ms_trackid=233162

Hehe takk takk. men det jeg var ute etter var de som synger orginal sangen av denne. nå er det bare "shaun baker" som lager noen fugle lyder innimellom. mixet den kan du vel kalle det ^^

Lenke til kommentar

Hei! har 2 sanger fra et sted mellom 2003 til 2005 som jeg lurer fælt på hva heter.

Den første mener jeg heter noe med star, stars, starlight eller lignende. Det er en mann som synger med mørkt hår, mener han har en rød jakke i musikkvideoen. Han har da også et band med i videoen , men vet ikke om de er det hele tiden eller om de var leid inn til videoen. Imusikkvideoen spiller de på en liten scene inne i et rom, noen få mennesker sitter rundt å ser på. mer husker jeg ikke...

Den andre videon er det en mann som sitter å spiller på et flygel, han har smått mørkt hår, litt krøllete kanskje.

Husker ikke mye fra videoen, men på slutten legger han seg ned på gresset med noen som visstnok skal være kona hans og ungen som er baby.

Begge låtene ble spilt ganske ofte på radion.

Håper noen kan hjelpe meg, ps: den siste sangen er ikke dancing in the moonlight. det er flere jeg har spurt som har svart det, men det er ikke den jeg mener...

Lenke til kommentar
Hei.

jeg lurer veldig på hva denne sangen heter.

Det er en Norsk reklame for VW passat CC.

Volkswagen Passat CC 'Butterfly' Commercial

http://www.youtube.com/watch?v=IpNbZ5nTGuE

Bliss N Eso - Eye Of The Storm

Jeg googlet teksten for å finne det ut :)

Takk... Det var ganske close ihvertfall. Den du sa var mer rap. hørte ikke noe til den rolige syngingen som var i den passat reklamen. Men Thx anyway. :)

Lenke til kommentar

Hei og hopp :)

Er sjelden jeg trenger hjelp til å finne sanger, for hører jeg en låt og digger den husker jeg den som regel etterpå.

Men nå henvender jeg meg til dere.

Leter etter artist og tittel på en sommerlåt fra ifjor.

Husker jeg ofte så/lyttet til den på youtube.

I musikkvideoen så er det en mann som kjører rundt på en solskinnsdag. Bilen han kjører er en Audi R8.

Den bilen er ikke brukt i mange musikkvideoer, så om noen kunne gitt meg svar på hva artisten og låta heter så ville jeg blitt musikalsk lykkelig :)

MVH. msparco

---------

Fant det ut nå etter å ha ni tenkt i flere timer, hehe: Pachanga - Calienta

Endret av msparco
Lenke til kommentar

Hei

beklager dårlig emne-tittel... Uansett, så er jeg å utkikk etter artist og tittel på en sang som jeg så på MtV for en stund siden. Var en mørkhudet person som sang, og han sto på en storkiosk (eller lignende) og hadde en penn som han trykket på, slik at damene kledde av/på seg. Noen som vet hvem dette er??

Takk på forhånd, Viktor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...