Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hva heter sangene de spiller på nrk mp3 for tiden ? bortsett fra fairytales,butterflies og halo.

gjerne hvem som har sangen og tittel på sangen.

takker :D

Sjekk spillelista, du.

[skjul/]

takker

Endret av hahaa
Lenke til kommentar
Noen som vet hva den sangen i Knight Rider-reklamen på Viasat 4 heter? Har lett meg ihjel nå! :S

Bumper denne jeg, ingen som vet? Blir gal jeg.. Tilogmed sendt mail til viasat 4 nå :p

Trodde først det var ZZ Top - La Grange, men da er den ihvertfall senket i tempo. Kanskje de bare har gjort litt om på den

Endret av Strand89
Lenke til kommentar

Har en annen sang jeg lurer på også.

Er en slags dance/techo-sang. Veldug lystig og sommerlig. Tror den gikk mye på radioen for noen år siden.

"Refreng"-melodien blir spilt på en gitar eller noe slikt høres det ut som, og det er en dame som nynner/plystrer i tillegg.

Skal se om jeg klarer å laste opp et klipp jeg har.

Lenke til kommentar

Så på Skavlan på svensk tv for, vel, noen måneder siden. Der sang en svensk dame en sang som jeg iallefall trodde hette Söndagsbarn. Har søkt og søkt for å finne artistnavn, men finner ingenting. Enten søker jeg for dårlig eller så har jeg tatt feil på låttittel. Noen som kan hjelpe ?

Lenke til kommentar
Så på Skavlan på svensk tv for, vel, noen måneder siden. Der sang en svensk dame en sang som jeg iallefall trodde hette Söndagsbarn. Har søkt og søkt for å finne artistnavn, men finner ingenting. Enten søker jeg for dårlig eller så har jeg tatt feil på låttittel. Noen som kan hjelpe ?

, perhaps?
Lenke til kommentar

Det er en swing-sang som er blant annet på en cd som heter for "Den beste swingmusikken". I starten er det rask keeboard(høres vertfall slik ut) spilling, og tror de synger noe med "daddy" i refrenget. Hørte den i gymmen og har tenkt på det siden. Finner ikke når jeg søker heller :(

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Jeg leter etter en sang.

Vi hadde elevstyrt gym, og noen av jentene hadde aerobic.

Så de satte på en sånn funky bass dance-aktige greier.

Den hadde en del forskjellige elementer, men det som gikk igjen og var hovedtemaet var noe kul bass-greier.

Prøvde å gjenskape det lille jeg husket av den i hodet:

http://www.kakemot.com/test.mp3

Det var ikke helt sånn den gikk, det var flere detaljer i melodien og det var mer "funky" lyd.

Det er en relativt ny sang tror jeg.

:)

JAAA :D Tusen takk! haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...