KompleX Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hva heter den første låta som spilles på Singing Bee reklamen som går denne uka? Den låta den svarte dama synger på blant annet. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Noen som vet hva den sangen i Knight Rider-reklamen på Viasat 4 heter? Har lett meg ihjel nå! :S Bumper denne jeg, ingen som vet? Blir gal jeg.. Tilogmed sendt mail til viasat 4 nå Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 hva heter sangene de spiller på nrk mp3 for tiden ? bortsett fra fairytales,butterflies og halo. gjerne hvem som har sangen og tittel på sangen. takker Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 hva heter sangene de spiller på nrk mp3 for tiden ? bortsett fra fairytales,butterflies og halo. gjerne hvem som har sangen og tittel på sangen. takker Sjekk spillelista, du. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Noen som vet hva den første sangen her heter? http://www.youtube.com/watch?v=qj0ceXUsGDw...re=channel_page Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hva heter sangene de spiller på nrk mp3 for tiden ? bortsett fra fairytales,butterflies og halo. gjerne hvem som har sangen og tittel på sangen. takker Sjekk spillelista, du. [skjul/] takker Endret 9. mai 2009 av hahaa Lenke til kommentar
Strand89 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Noen som vet hva den sangen i Knight Rider-reklamen på Viasat 4 heter? Har lett meg ihjel nå! :S Bumper denne jeg, ingen som vet? Blir gal jeg.. Tilogmed sendt mail til viasat 4 nå Trodde først det var ZZ Top - La Grange, men da er den ihvertfall senket i tempo. Kanskje de bare har gjort litt om på den Endret 9. mai 2009 av Strand89 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har en annen sang jeg lurer på også. Er en slags dance/techo-sang. Veldug lystig og sommerlig. Tror den gikk mye på radioen for noen år siden. "Refreng"-melodien blir spilt på en gitar eller noe slikt høres det ut som, og det er en dame som nynner/plystrer i tillegg. Skal se om jeg klarer å laste opp et klipp jeg har. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Så på Skavlan på svensk tv for, vel, noen måneder siden. Der sang en svensk dame en sang som jeg iallefall trodde hette Söndagsbarn. Har søkt og søkt for å finne artistnavn, men finner ingenting. Enten søker jeg for dårlig eller så har jeg tatt feil på låttittel. Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Så på Skavlan på svensk tv for, vel, noen måneder siden. Der sang en svensk dame en sang som jeg iallefall trodde hette Söndagsbarn. Har søkt og søkt for å finne artistnavn, men finner ingenting. Enten søker jeg for dårlig eller så har jeg tatt feil på låttittel. Noen som kan hjelpe ? , perhaps? Lenke til kommentar
kafan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Bare litt senil jeg da. Tusen takk Lenke til kommentar
eivranh Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det er en swing-sang som er blant annet på en cd som heter for "Den beste swingmusikken". I starten er det rask keeboard(høres vertfall slik ut) spilling, og tror de synger noe med "daddy" i refrenget. Hørte den i gymmen og har tenkt på det siden. Finner ikke når jeg søker heller Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er en techno/house sang som spilles overalt for tiden. Det er en dame som sier "baby don't you love me no more" eller noe ligendende på refregnet. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen som aner hva navnet på personen som har mikset denne sangen heter? Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 hva heter den sangen som spilles i slutten av House sesong 5 episode 23? bump Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 hva heter den sangen som spilles i slutten av House sesong 5 episode 23? bump Drive, av Dawn Landes Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hva heter den første låta som spilles på Singing Bee reklamen som går denne uka? Den låta den svarte dama synger på blant annet. Earth, Wind & Fire - September Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg leter etter en sang. Vi hadde elevstyrt gym, og noen av jentene hadde aerobic. Så de satte på en sånn funky bass dance-aktige greier. Den hadde en del forskjellige elementer, men det som gikk igjen og var hovedtemaet var noe kul bass-greier. Prøvde å gjenskape det lille jeg husket av den i hodet: http://www.kakemot.com/test.mp3 Det var ikke helt sånn den gikk, det var flere detaljer i melodien og det var mer "funky" lyd. Det er en relativt ny sang tror jeg. JAAA Tusen takk! haha. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 En reklame på tv (husker ikke for øyeblikket) der de synger bl.a. "Destination, across the nation". Anyone? Lenke til kommentar
patjac Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen som vet hvilken sang Quick brukte i finalen av Norske Talenter? Hva heter den og hvem har laget den? Vet noen også om noen andre artister som har lignende musikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå