Oovz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noen som vet hva "sangen" som de bruker i The Apprentice heter? Tenker på den "melodien" som spilles når folka som ikke fikk sparken kommer tilbake fra styrerommet...noen som vet? Lenke til kommentar
zarz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg hørte en sang på radioen i dag der en mann synger blant annet dette: "I'm not an actor ... I hope you love me anyway.." Det er en rolig sang, mann synger. Jeg tror artisten heter Gareth Gates (eller noe sånnt, tror jeg), han har en del andre roligsanger som er kjennte. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 hvem har "smak av oslo"? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 hvem har "smak av oslo"? Hva er det? :| Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 hvem har "smak av oslo"? Om du tenker på den "Smak av Oslo" som har samme melodi som Delillos' "Smak av honning" tror jeg det var en gutt som lagen den til en sketsj-konkurranse for TV2 en gang.. Husker ikke hva han het, men den var utrolig bra Lenke til kommentar
Launch Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Var ikke "Bodyrockers- I Like the way you move" i SinCity? Den høres så SinCity ut hehe Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg hørte en sang på radioen i dag der en mann synger blant annet dette: "I'm not an actor ... I hope you love me anyway.." Det er en rolig sang, mann synger. Jeg tror artisten heter Gareth Gates (eller noe sånnt, tror jeg), han har en del andre roligsanger som er kjennte. På forhånd, takk! Michael Learns To Rock - The Actor? I’m not an actor I’m not a starAnd I don’t even have my own car But I’m hoping so much you’ll stay That you will love me anyway Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 hvem har "smak av oslo"? Om du tenker på den "Smak av Oslo" som har samme melodi som Delillos' "Smak av honning" tror jeg det var en gutt som lagen den til en sketsj-konkurranse for TV2 en gang.. Husker ikke hva han het, men den var utrolig bra ja det var dn ejg tnkte på. ingen som vet hvem som har den? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hei ! Hva heter den coca-cola sangen: For de store, for de små, for de som står sammen, for de som skiller seg ut.... Var det ikke et sted man kunne laste den ned?? Lenke til kommentar
zarz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg hørte en sang på radioen i dag der en mann synger blant annet dette: "I'm not an actor ... I hope you love me anyway.." Det er en rolig sang, mann synger. Jeg tror artisten heter Gareth Gates (eller noe sånnt, tror jeg), han har en del andre roligsanger som er kjennte. På forhånd, takk! Michael Learns To Rock - The Actor? I’m not an actor I’m not a starAnd I don’t even have my own car But I’m hoping so much you’ll stay That you will love me anyway Jepp, stemmer det Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hei ! Hva heter den coca-cola sangen: For de store, for de små, for de som står sammen, for de som skiller seg ut.... Var det ikke et sted man kunne laste den ned?? "Jan Helene Johansen - Coca cola" heter den versjonen jeg har. Du finner den sikkert på P2P-programmer Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvilken sang er dette? den starter sånn: "set free my palms to explore your skin, and kiss the warmth your pours(?) hold in. Songs ring beautiful, in your eyes..." Den var i slutten av en film der tempest og the axemen dreper onyxia. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hva heter den sangen som var med i MGP. Den går sånn: ''Let me try, let me try Im not going to say goodbye, just let me try. Let me try, let me try..'' Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hva heter den sangen som var med i MGP. Den går sånn: ''Let me try, let me try Im not going to say goodbye, just let me try. Let me try, let me try..'' Sangen heter "Let Me Try". Go figure. Landet var Romania. Hva dama/bandet het, vet jeg ei. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 hvem har "smak av oslo"? Om du tenker på den "Smak av Oslo" som har samme melodi som Delillos' "Smak av honning" tror jeg det var en gutt som lagen den til en sketsj-konkurranse for TV2 en gang.. Husker ikke hva han het, men den var utrolig bra ja det var dn ejg tnkte på. ingen som vet hvem som har den? Husker den... Var ganske artig den.... Har ingen andre forslag enn at du søker etter "smak av oslo" i p2p.... Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 hvem har "smak av oslo"? Om du tenker på den "Smak av Oslo" som har samme melodi som Delillos' "Smak av honning" tror jeg det var en gutt som lagen den til en sketsj-konkurranse for TV2 en gang.. Husker ikke hva han het, men den var utrolig bra ja det var dn ejg tnkte på. ingen som vet hvem som har den? Husker den... Var ganske artig den.... Har ingen andre forslag enn at du søker etter "smak av oslo" i p2p.... ja, har prøvd men jeg finner ikke noe Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hva heter den sangen som hele tiden er i kunde telefonen til NextGenTel? Går noe sånn: "We move from cold to colder... take my hand" ett eller annet... Går i D# dur Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) "Jan Helene Johansen - Coca cola" heter den versjonen jeg har. Du finner den sikkert på P2P-programmer Jan Helene? ER det gutt eller jente?? sikker på at du skrev riktig? EDIT: Fant den... Jane Helene Takker Endret 9. august 2005 av stian123 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei ! Hva heter den coca-cola sangen: For de store, for de små, for de som står sammen, for de som skiller seg ut.... Var det ikke et sted man kunne laste den ned?? http://www.coca-cola.no/entertainment/foralle_NO_1.mp3 Lenke til kommentar
sake Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har hørt/sett en sang på MTV og jeg glemmer alltid å sjekke navnet. Noelunde slik: "You're beautiful, ya, You're beautiful osv" -"I saw you in the crowd..>" I videoen så står han som synger i snø, og tar av seg en del av klærnene James Blunt - You're beautiful Dæven! Du aner ikke hvor mye du hjalp meg nå! Har sittet og bladd gjennom alle mulige spillelister fra Radio1, Kanal 24 osv bare for å finne navnet på den sangen! Hehe.. Begynte å bli skikkelig prinsippsak å få tak i den sangen til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå