Ekko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Okei, jeg blir snart gal. Jeg leter en klassisk sang, noe som godt kunne kommet fra Enya, for å sette et eksempel. Den går noe ala "Amenååååå, osv". Problemet mitt er at de ikke synger på engelsk (tror jeg), så jeg har et ganske dårlig utgangspunkt å google fra. Det er et massivt mannekor som synger. Jeg vet hvilken du mener og har melodien i hodet. Jeg tenker at det er munker som synger og at det ganske sikkert et på latin. Men greier ikke å google meg frem til det. Jeg har tenkt at det var noe slikt som "domino" de sang, men kan være "amenaaa" også. Endret 8. mai 2009 av Ekko Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Du har helt rett! Det er så klart Domine eller Domino. Bare jeg som rotet det bort i hodet. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Helt sikker :-) Var ihvertfall den jeg tenkte på. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Bumper, ingen som vet House sangen i den nye H&M reklaamen? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg leter etter en sang. Vi hadde elevstyrt gym, og noen av jentene hadde aerobic. Så de satte på en sånn funky bass dance-aktige greier. Den hadde en del forskjellige elementer, men det som gikk igjen og var hovedtemaet var noe kul bass-greier. Prøvde å gjenskape det lille jeg husket av den i hodet: http://www.kakemot.com/test.mp3 Det var ikke helt sånn den gikk, det var flere detaljer i melodien og det var mer "funky" lyd. Det er en relativt ny sang tror jeg. Endret 8. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg leter etter en sang. Vi hadde elevstyrt gym, og noen av jentene hadde aerobic. Så de satte på en sånn funky bass dance-aktige greier. Den hadde en del forskjellige elementer, men det som gikk igjen og var hovedtemaet var noe kul bass-greier. Prøvde å gjenskape det lille jeg husket av den i hodet: http://www.kakemot.com/test.mp3 Det var ikke helt sånn den gikk, det var flere detaljer i melodien og det var mer "funky" lyd. Det er en relativt ny sang tror jeg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sikkert Era - Ameno Så absolutt! Tusen takk! Jeg hadde visst rett til slutt, om hva de sang Lenke til kommentar
slater_x Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 noen som kan hjelpe meg med å finne en russisk techno sang? tror det er russisk i hvertfall og dem synger "bop bop a hey" eller no lignende gjennom hele sangen og melodien minner litt om rockaz-wodka hvis det kan være til noe hjelp. håper på svar!! Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg satt og så på family guy på viasat 4 for et par dager siden, og mens det var pause kom det en reklame for "Ice road Truckers" i den reklamen spilles det en awesome sang med heftig gitarsolo, og trur det var en sang fra 70-80-tallet. Noen som har sett reklamen og vet åssen sang jeg snakker om ? Jeg satt og så på family guy på viasat 4 for et par dager siden, og mens det var pause kom det en reklame for "Ice road Truckers" i den reklamen spilles det en awesome sang med heftig gitarsolo, og trur det var en sang fra 70-80-tallet. Noen som har sett reklamen og vet åssen sang jeg snakker om ? hehe sorry nå fucka jeg opp den tråden litt Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som vet hva den sangen i Knight Rider-reklamen på Viasat 4 heter? Har lett meg ihjel nå! :S Lenke til kommentar
karolined Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er en sang jeg lurer veldig på! Jeg var med tantebarnet mitt på dansing og fikk høre en sang jeg hørte veldig mye på da jeg var liten. Perioden 1993-1996 eller noe. Husker bare så vidt av den men den starter; "For vi er verdens beste venner" la la la la la la la og inne i mellom sier de "så snill og grei" Noen som vet hvilken sang det er? håper på svar! Litt usikker, men første jeg tenkte på er at gitarkammeratene (de ekte) har en sang som kan minne om dette. Mener de synger: "For vi er verden beste venner, sånne er gode å ha" Har vært på noen show med dem en gang i tiden, og mener de sang den der. Greier ikke å google meg frem til den nå. Det er vanskelig å finne ut av en sang når man ikke kan se for seg melodien. Har den i hodet, men det er jo umulig å skrive ned den Det er nok ikke gitarkameratene for det er noen barn som synger tror jeg. og en voksen. men takk for forslag Lenke til kommentar
muummi Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som veit hva den sangen heter som Carl har til ringetone på førsten av filmen Yes man? Og den sangen som han synger når han mannen skal hoppe? Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 hva heter sangen før og sangene under rulleteksten i filmen twilight? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Noen som veit hva den sangen heter som Carl har til ringetone på førsten av filmen Yes man? Og den sangen som han synger når han mannen skal hoppe? Sangen han synger når fyren skal hoppe er Jumper av Third Eye Blind. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Og ringetonen er Seperate Ways (worlds apart) av Journey Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg satt og så på family guy på viasat 4 for et par dager siden, og mens det var pause kom det en reklame for "Ice road Truckers" i den reklamen spilles det en awesome sang med heftig gitarsolo, og trur det var en sang fra 70-80-tallet. Noen som har sett reklamen og vet åssen sang jeg snakker om ? Jeg satt og så på family guy på viasat 4 for et par dager siden, og mens det var pause kom det en reklame for "Ice road Truckers" i den reklamen spilles det en awesome sang med heftig gitarsolo, og trur det var en sang fra 70-80-tallet. Noen som har sett reklamen og vet åssen sang jeg snakker om ? hehe sorry nå fucka jeg opp den tråden litt Lenke til kommentar
Bravvvo Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Hei. Setter pris på hvis noen kan hjelpe meg og finne ut hvilken sang dette er. http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...oZ1BwM2tLSkE9PQ Tror det er et theme fra en film. Det er ganske så kjent. Har hørt det mange ganger. Endret 9. mai 2009 av Bravvvo Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei. Setter pris på hvis noen kan hjelpe meg og finne ut hvilken sang dette er. http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...oZ1BwM2tLSkE9PQ Tror det er et theme fra en film. Det er ganske så kjent. Har hørt det mange ganger. Vangelis - Chariots of Fire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå