Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Okei, jeg blir snart gal. Jeg leter en klassisk sang, noe som godt kunne kommet fra Enya, for å sette et eksempel. Den går noe ala "Amenååååå, osv". Problemet mitt er at de ikke synger på engelsk (tror jeg), så jeg har et ganske dårlig utgangspunkt å google fra. Det er et massivt mannekor som synger.

Jeg vet hvilken du mener og har melodien i hodet. Jeg tenker at det er munker som synger og at det ganske sikkert et på latin.

Men greier ikke å google meg frem til det. Jeg har tenkt at det var noe slikt som "domino" de sang, men kan være "amenaaa" også.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter en sang.

Vi hadde elevstyrt gym, og noen av jentene hadde aerobic.

Så de satte på en sånn funky bass dance-aktige greier.

Den hadde en del forskjellige elementer, men det som gikk igjen og var hovedtemaet var noe kul bass-greier.

Prøvde å gjenskape det lille jeg husket av den i hodet:

http://www.kakemot.com/test.mp3

Det var ikke helt sånn den gikk, det var flere detaljer i melodien og det var mer "funky" lyd.

Det er en relativt ny sang tror jeg.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Jeg leter etter en sang.

Vi hadde elevstyrt gym, og noen av jentene hadde aerobic.

Så de satte på en sånn funky bass dance-aktige greier.

Den hadde en del forskjellige elementer, men det som gikk igjen og var hovedtemaet var noe kul bass-greier.

Prøvde å gjenskape det lille jeg husket av den i hodet:

http://www.kakemot.com/test.mp3

Det var ikke helt sånn den gikk, det var flere detaljer i melodien og det var mer "funky" lyd.

Det er en relativt ny sang tror jeg.

:)
Lenke til kommentar

noen som kan hjelpe meg med å finne en russisk techno sang?

tror det er russisk i hvertfall og dem synger "bop bop a hey" eller no lignende gjennom hele sangen og melodien minner litt om rockaz-wodka hvis det kan være til noe hjelp.

håper på svar!!

Lenke til kommentar

Jeg satt og så på family guy på viasat 4 for et par dager siden, og mens det var pause kom det en reklame for "Ice road Truckers" i den reklamen spilles det en awesome sang med heftig gitarsolo, og trur det var en sang fra 70-80-tallet. Noen som har sett reklamen og vet åssen sang jeg snakker om :D?

Jeg satt og så på family guy på viasat 4 for et par dager siden, og mens det var pause kom det en reklame for "Ice road Truckers" i den reklamen spilles det en awesome sang med heftig gitarsolo, og trur det var en sang fra 70-80-tallet. Noen som har sett reklamen og vet åssen sang jeg snakker om :D?

hehe sorry nå fucka jeg opp den tråden litt

Lenke til kommentar
Det er en sang jeg lurer veldig på!

Jeg var med tantebarnet mitt på dansing og fikk høre en sang jeg hørte veldig mye på da jeg var liten. Perioden 1993-1996 eller noe.

Husker bare så vidt av den men den starter;

"For vi er verdens beste venner" la la la la la la la og inne i mellom sier de "så snill og grei"

Noen som vet hvilken sang det er? håper på svar!

Litt usikker, men første jeg tenkte på er at gitarkammeratene (de ekte) har en sang som kan minne om dette.

Mener de synger:

"For vi er verden beste venner, sånne er gode å ha"

Har vært på noen show med dem en gang i tiden, og mener de sang den der. Greier ikke å google meg frem til den nå.

Det er vanskelig å finne ut av en sang når man ikke kan se for seg melodien. Har den i hodet, men det er jo umulig å skrive ned den :)

Det er nok ikke gitarkameratene for det er noen barn som synger tror jeg. og en voksen.

men takk for forslag :)

Lenke til kommentar
Noen som veit hva den sangen heter som Carl har til ringetone på førsten av filmen Yes man? Og den sangen som han synger når han mannen skal hoppe?

Sangen han synger når fyren skal hoppe er Jumper av Third Eye Blind.

Lenke til kommentar

hehe sorry nå fucka jeg opp den tråden litt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...