Filiip Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei jeg lurer veldig på hva denne sangen som blir spillt av en russebuss på tryvann heter: litt dårlig kvalitet, men gi den et forsøk;) Takker for all hjelp! Peace Lenke til kommentar
Lange Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den er i en reklame for på TV. Tror det er Nelly reklame eller no. Ganske rolig sang med noe lyrics som høres ut for meg som "For the last time, I travel as I am" eller no >< bump Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hva heter den sangen som spilles i slutten av House sesong 5 episode 23? Lenke til kommentar
tonenor Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei. Kjæresten min hørte en sang for iallfall 5 år siden,og har siden det prøvd å finne ut av hva den heter,men ikke lyktes. Så nå prøver jeg Han sier den har denne setningen i refrenget: Don't cry mr.president, i won't lie. Noen som har hørt den,kjenner den igjen?:-) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg lurer også på hva sangen som spilles i reklamen for "Pia og Jasmin" heter. Vet jeg har hørt den før Lurer på om det er "de lillos - suser av gårde alle mann" du tenker på. Mener det var den jeg hørte der igår, men med et litt røffere riff enn orginalinnspillingen. Den er i en reklame for på TV. Tror det er Nelly reklame eller no. Ganske rolig sang med noe lyrics som høres ut for meg som "For the last time, I travel as I am" eller no >< bump Søk på nelly i denne tråden Lenke til kommentar
Lange Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg lurer også på hva sangen som spilles i reklamen for "Pia og Jasmin" heter. Vet jeg har hørt den før Lurer på om det er "de lillos - suser av gårde alle mann" du tenker på. Mener det var den jeg hørte der igår, men med et litt røffere riff enn orginalinnspillingen. Den er i en reklame for på TV. Tror det er Nelly reklame eller no. Ganske rolig sang med noe lyrics som høres ut for meg som "For the last time, I travel as I am" eller no >< bump Søk på nelly i denne tråden Takker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kvinneleg artist som var gjest på Grosvold eller Først og Sist, trur det var førstnevnte. Eg har sett det to gonger, andre gong som reprise. Antar ho er mellom 18 og 25 år. Mørkt hår, hadde på seg ein fargerik hettegensar. Hadde hetta på seg mens ho framførte. Lys stemme, låten var repetiv i slutten. Ho spelte på akkustisk gitar og satt på ein krakk, akkompanert av trommer og bass. Trur ikkje no er norsk. Lenke til kommentar
GlennQ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei. Kjæresten min hørte en sang for iallfall 5 år siden,og har siden det prøvd å finne ut av hva den heter,men ikke lyktes. Så nå prøver jeg Han sier den har denne setningen i refrenget: Don't cry mr.president, i won't lie. Noen som har hørt den,kjenner den igjen?:-) er det denne ? http://www.youtube.com/watch?v=fb0PC63YAvI Sam - Mr. president Lenke til kommentar
Toad_no Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei, Kan noen der ute hjelpe meg, jeg lurer på hva denne sangen heter , den begynner etter 1:15 Har lagt samme post før men da fikk jeg beskjed om at det var broken link så jeg forsøker igjen Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Heihei noen som vet hva den siste sangen heter? Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Det er en sang jeg leter etter, den er litt gammel, men var en hit.. Ordene plystring og save the world, sier det noe??? Det er helt blankt for meg... Takk for svar, og bare spørr om noe mer informasjon EDIT: Fant den: Bob sinclair - world hold on Endret 7. mai 2009 av The Fox Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvilken sang bruker de i Gothika-reklamen på Viasat 4 om dagen? Electro musikk... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som vet hva den første sangen her heter? http://moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?...148067592/1044# Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som vet hva den første sangen her heter?http://moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?...148067592/1044# Det er et eller annet av Scooter..... Maria tror jeg den heter? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som vet hva den første sangen her heter?http://moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?...148067592/1044# Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som vet hva den House sangen i den nye H&M reklamen som surrer på tv heter? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som vet hva den første sangen her heter?http://moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?...148067592/1044# Takk Lenke til kommentar
karolined Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er en sang jeg lurer veldig på! Jeg var med tantebarnet mitt på dansing og fikk høre en sang jeg hørte veldig mye på da jeg var liten. Perioden 1993-1996 eller noe. Husker bare så vidt av den men den starter; "For vi er verdens beste venner" la la la la la la la og inne i mellom sier de "så snill og grei" Noen som vet hvilken sang det er? håper på svar! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Det er en sang jeg lurer veldig på! Jeg var med tantebarnet mitt på dansing og fikk høre en sang jeg hørte veldig mye på da jeg var liten. Perioden 1993-1996 eller noe. Husker bare så vidt av den men den starter; "For vi er verdens beste venner" la la la la la la la og inne i mellom sier de "så snill og grei" Noen som vet hvilken sang det er? håper på svar! Litt usikker, men første jeg tenkte på er at gitarkammeratene (de ekte) har en sang som kan minne om dette. Mener de synger: "For vi er verden beste venner, sånne er gode å ha" Har vært på noen show med dem en gang i tiden, og mener de sang den der. Greier ikke å google meg frem til den nå. EDIT: Ser ut som hjerne roter litt med meg idag, det var denne jeg tenkte på, neppe den du mener: Å berre vær i lag igjen E vi som før, kor ska vi hen? Vi tar en skål førr det som va Førr gammel tru, førr alt vi sa. Førr alt vi e uenig om Førr lys og luft tell mørke rom Der vi kan se vårt eget svik Vi e forskjellig, vi e lik Og vet at Hver gang vi møtes, har vi det bra Vi e venna førr livet Sånne e gode å ha Her mase ingen om suksess Hvis du e trist, så e du det Og kommer tåran la dem renn Tell du ser lys og land igjen Hver gang vi møtes osv Om vi e lat, om vi e lei Og sku sagt ja der vi" sa nei Om vi e sur, om vi e sær Blir det førr tøft, så e vi der Så finn et krus og slå dæ ned Her kan du være den du e Her finnes trøst, her finnes tru Vi lev i samme drøm som du Hver gang vi møtes, har vi det bra Vi e venna førr livet Sånne e gode å ha Endret 8. mai 2009 av Ekko Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Okei, jeg blir snart gal. Jeg leter en klassisk sang, noe som godt kunne kommet fra Enya, for å sette et eksempel. Den går noe ala "Amenååååå, osv". Problemet mitt er at de ikke synger på engelsk (tror jeg), så jeg har et ganske dårlig utgangspunkt å google fra. Det er et massivt mannekor som synger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå