Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt og nynnet litt for meg selv på Travis tritt - it's a great day to be alive.

Det var da jeg kom til og huske på en norsk sang som har den samme melodien (om ikke den samme så ligner den veldig.)

Det jeg husker av sangen er "det er en fin dag og drekka på" Det skal vel være refrenget om jeg ikke tar helt feil.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
noen som vet hva den norske rap sangen som ble spilt i paradise hotel her på mandag, handla om og være fra beste vestkant, hørtes ut som klovner i kamp men kan ikke finne den sangen.!?! :innocent:

Jeg spurte om det samme i går, det er Klovner i Kamp - Glade Dager

Lenke til kommentar
noen som vet hva den norske rap sangen som ble spilt i paradise hotel her på mandag, handla om og være fra beste vestkant, hørtes ut som klovner i kamp men kan ikke finne den sangen.!?! :innocent:

Jeg spurte om det samme i går, det er Klovner i Kamp - Glade Dager

takk takk :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg får prøve å spørre her først. så får jeg prøve annen plass om blir "feil post"

Men ja, noen som vet om disse har flere en bare den sangen(se link)?

http://www.youtube.com/watch?v=peiC0K3fu3Q

Regner med at "freedom" er navnet på bannet, og det er jo i seg selv noe så pokkers vanskelig og finne rett av på The world wide web, så noen som vet hvordan jeg klarer å finne noe mer fra det bandet?:p

Lenke til kommentar
Jeg får prøve å spørre her først. så får jeg prøve annen plass om blir "feil post"

Men ja, noen som vet om disse har flere en bare den sangen(se link)?

http://www.youtube.com/watch?v=peiC0K3fu3Q

Regner med at "freedom" er navnet på bannet, og det er jo i seg selv noe så pokkers vanskelig og finne rett av på The world wide web, så noen som vet hvordan jeg klarer å finne noe mer fra det bandet?:p

Det er DJ freedom. Blir kanskje litt enklere å finne da. Virker som om det lå noen på youtube hvertfall.

Lenke til kommentar

Hei folkens! :)

Jeg leiter etter en trance/dance sang, som jeg bare fikk hørt litt av, men den var fengende og jeg likte den.

Den gikk ganske fort, var ei dame som sang, virket litt sånn hoppende/hakkende synging på refrenget, som jeg ikke fikk med meg.

Ord og setninger fra sangen jeg hørte er: the way to your heart, the way to your soul eller noe sånt.. også noe med lie, også that its right to do.

Har googla og googla men greier ikke å finne noe, noen som kan hjelpe?? :D

På forhånd, TUSEN takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...