thesinner Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det er en gammel dance/trance sang fra 90-tallet der en kvinne synger noe på et fremmed språk (Høres ut som: Hajs mah tash eller noe slikt. ), det følges av en sammenhengende synth-layer som svinger (Noe lignende den som er i ATB - Don't stop). Blümchen - Heut Ist Mein Tag? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 jeg lurer på en sang som jeg hørte for litt siden hører ut som metallica han synger noe som "enter light, exit night" ellerno:P Nesten imponerende at du kan si at det høres ut som Metallica, når du ikke har hørt den låta før Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jo, jeg lurer veldig på hva den sangen på denne videoen her heter? http://www.youtube.com/watch?v=FVvey-cVfrw Jeg har hørt at det er uluation, eller noe sånt. Men jeg skjønner ikke helt hva det betyr. Noen som har vet hvilken det er? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hørte denne på en samling med noen basket dunks.. Er en rap eller noe, synger; Its 10% luck, 50% effort and 90% osv osv.... Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hørte denne på en samling med noen basket dunks.. Er en rap eller noe, synger; Its 10% luck, 50% effort and 90% osv osv.... Fort Minor - Remember the name Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det er en gammel dance/trance sang fra 90-tallet der en kvinne synger noe på et fremmed språk (Høres ut som: Hajs mah tash eller noe slikt. ), det følges av en sammenhengende synth-layer som svinger (Noe lignende den som er i ATB - Don't stop). Blümchen - Heut Ist Mein Tag? Ja! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Lurer på det norske bandet med en tegneseriekatt i musikkvideon. Rocke/Metal band, var noe med "C...". Argh, har tilogmed en CD av de, klarer bare ikke finne CDen eller huske navnet! Krise! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ja! Stemmer. Takk. Faen den lå å gnagde i huet, kom bare ikke på hva de het. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hehe. Helt grusomt når man har svaret langt der baki hodet :b Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hehe. Helt grusomt når man har svaret langt der baki hodet :b Been there done that Lenke til kommentar
Toad_no Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Hei jeg lurer på hva denne sangen heter den begynner etter 1 min 15 sek noen forslag ?? Endret 2. mai 2009 av Toad_no Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ingen som vet hva denne heter, altså? http://www.youtube.com/watch?v=FVvey-cVfrw (Jeg vet det var en liten bump.) Lenke til kommentar
hebbo Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen som vet hva sangen som tar av midt inni der heter ? Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg er sikker på at det er en annen sang som har samme intro som denne sangen; Noen som har en viss anelse? Hjernen min har slengt inn håndkledet Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hørte denne på en samling med noen basket dunks.. Er en rap eller noe, synger; Its 10% luck, 50% effort and 90% osv osv.... Fort Minor - Remember the name Thx Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg er sikker på at det er en annen sang som har samme intro som denne sangen; Noen som har en viss anelse? Hjernen min har slengt inn håndkledet Hørtes veldig kjent ut ja... tenkte litt på Nirvana - Polly eller Killing Joke - Eighties, men tror egentlig ikke det er noen av dem. Lenke til kommentar
svimle Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei jeg lurer på hva sangen som spilles i reklamen for ice road truckers programmet som vises på viasat4 eller tv3 søndag 3. mai heter? takker for alle svar! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei jeg lurer på hva sangen som spilles i reklamen for ice road truckers programmet som vises på viasat4 eller tv3 søndag 3. mai heter? takker for alle svar! Jeg vil tro det er Derek and the Dominos / Eric Claptons "Layla" du tenker på da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå