thesinner Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Lurer litt på hva en sang heter. Tror det er en gammel sang. Trance eller dance.Tror den går noe sånn som dette: where will you sleep tonight Noen som har snøring? Hvis du er interessert i å finne det ut burde du gi mer info til de som skal hjelpe deg. Hvor hørte du sangen? Mannlig eller kvinnelig vokal? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hmm, kan det være Tom Petty - Running down the dream ? Nei, er 100% sikker på at det er ACDC, men så var det å huske hva de egentlig synger i det refrenget for der tar jeg feil Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Lurer litt på hva en sang heter. Tror det er en gammel sang. Trance eller dance.Tror den går noe sånn som dette: where will you sleep tonight Noen som har snøring? Hvis du er interessert i å finne det ut burde du gi mer info til de som skal hjelpe deg. Hvor hørte du sangen? Mannlig eller kvinnelig vokal? Hørte den i ei bil som sto en plass.. Kvinnelig vokal. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 sangen i nyeste knight rider reklamen på viasat4~? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 40 år med velstand/olje.. Hva heter sangen på den reklamen? (den han lille gutten øver på å kysse) Lenke til kommentar
neadii Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 http://oyafestivalen.com/flash/oya-binaerpilot.swf Hva heter den nederste sangen i denne flashen fra sida til Øyafestivalen? Kom gjerne med navnet på de andre og om dere kan dem. - neadii Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 http://oyafestivalen.com/flash/oya-binaerpilot.swf Hva heter den nederste sangen i denne flashen fra sida til Øyafestivalen? Kom gjerne med navnet på de andre og om dere kan dem. - neadii Det skulle jeg likt å vite også. Har hørt gjennom alt jeg kan finne fra Binärpilot, men finner den ikke =/ Lenke til kommentar
neadii Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Var en kompis som fant ut at det var Binärpilot, men finner ikke sangen(e) i discografien hans. Kan hende at de sangene er laget kun for Øya, så de gis ikke ut. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hmm. Jeg spør ham på MySpace, jeg Lenke til kommentar
neadii Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Den første sangen i flashfila heter; Tjaere For Alltid Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Noen som vet hva denne sangn heter? sangs.mp3 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kom til å tenke på en ACDC-sang, men kommer ikke på hva den heter. I refrenget mener jeg å huske at de synger i "kor" noe lignende som Running down on the line. Noen som vet hvilken sang jeg tenker på? Edit: Eller var det kanskje noe lignende som Running down on the track? Høres litt ut som Rock'n'Roll Train. Sjekk den ut her: Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 JEg leter etter sangene i Smallville episode 20 i sesong 8... Fant de ikke på Imdb og har elleres ikke peiling Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Takk skal du ha Enda en side inn i favoritter Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det er en gammel dance/trance sang fra 90-tallet der en kvinne synger noe på et fremmed språk (Høres ut som: Hajs mah tash eller noe slikt. ), det følges av en sammenhengende synth-layer som svinger (Noe lignende den som er i ATB - Don't stop). Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen for Hansen & Dysvik som går på tv for tiden. Reklamen viser en kvinne som legger seg og sover og står opp igjen. Når hun står opp tar hun med seg dynen og "avslører" at det nå er 30% på Høie. (Reklamen er filmet med stopmotion.) Lenke til kommentar
Jonny Bruvik Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Lurer også på den sangen i reklamen til det nye date programmet med pia haraldsen. Endret 2. mai 2009 av Jonny Bruvik Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 jeg lurer på en sang som jeg hørte for litt siden hører ut som metallica han synger noe som "enter light, exit night" ellerno:P Lenke til kommentar
neadii Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 DEADSTAR: Enter Sandman er det vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå