magneisa Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hva heter den sangen: "When your all alone When your all alone Is it callin" Hva heter sangen i singing bee reklamen: "All that she wants is another bagel" eller no Supert om noen kunne hjelpet meg, på forhånd takk Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 All that she wants is another bagel Her. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Lurer litt på hva en sang heter. Tror det er en gammel sang. Trance eller dance.Tror den går noe sånn som dette: where will you sleep tonight Noen som har snøring? Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 hei! hva heter sangen som blir spilt av på 03:43 i dette klippet: http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/168561 ? vet noen hva den heter? Lenke til kommentar
Jallamannaen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen for Hansen & Dysvik som går på tv for tiden. Reklamen viser en kvinne som legger seg og sover og står opp igjen. Når hun står opp tar hun med seg dynen og "avslører" at det nå er 30% på Høie. (Reklamen er filmet med stopmotion.) http://www.hd.no/ Endret 29. april 2009 av Jallamannaen Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det er en fyr på et annet forum som lurer på hvilken sang dette er. Den går på extreme channel på en reklame. Han har selvfølgelig ikke klart å ta opp med brukbar kvelitet. 3 bonuspoeng til den som klarer denne http://rapidshare.com/files/225995624/Lydklipp1.wav.html Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det er en fyr på et annet forum som lurer på hvilken sang dette er. Den går på extreme channel på en reklame. Han har selvfølgelig ikke klart å ta opp med brukbar kvelitet. 3 bonuspoeng til den som klarer denne http://rapidshare.com/files/225995624/Lydklipp1.wav.html Står at nedlastnigsgrensen på 10 var nådd. Fikk ikke hørt den. Lenke til kommentar
magneisa Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 takktakk, flaut at det var så enkelt Noen som vet noe om den andre da, går ikke å google:( Lenke til kommentar
donM Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hva heter den sangen: "When your all alone When your all alone Is it callin" Hva heter sangen i singing bee reklamen: "All that she wants is another bagel" eller no Supert om noen kunne hjelpet meg, på forhånd takk Tenker du på Ane Brun - This Voice? Spilles i reklamen til SOS Barnebyer eller noe? Bra sang Lenke til kommentar
donM Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hva heter den sangen som spilles i bakgrunnen på "Pia og Jasmin er singel" reklamen på tv3...gitarsolo av noe slag... Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) hei! hva heter sangen som blir spilt av på 03:43 i dette klippet: http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/168561 ? vet noen hva den heter? Den heter Thomas Newman - Any Other Name. Den er fra soundtracket til filmen American Beauty. Hva heter den sangen: "When your all alone When your all alone Is it callin" Hva heter sangen i singing bee reklamen: "All that she wants is another bagel" eller no Supert om noen kunne hjelpet meg, på forhånd takk Tenker du på Ane Brun - This Voice? Spilles i reklamen til SOS Barnebyer eller noe? Bra sang When you're all alone in you own sweet home is it calling Det er garantert Ane Brun - This Voice ja Endret 29. april 2009 av thesinner Lenke til kommentar
magneisa Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hva heter den sangen: "When your all alone When your all alone Is it callin" Hva heter sangen i singing bee reklamen: "All that she wants is another bagel" eller no Supert om noen kunne hjelpet meg, på forhånd takk Tenker du på Ane Brun - This Voice? Spilles i reklamen til SOS Barnebyer eller noe? Bra sang jej! endelig, du er god:P Lenke til kommentar
HellboyTP Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har prøvd å finne en sang overalt, men ser ikke ut til å ha noe hell. Jeg hørte sangen på P3 for over en måned siden og sangen viste seg å være norsk. Det er en kar som synger noe sånt som "Du gjør meg spinnvill" på refrenget. Sjangeren er et sted mellom reagge og hip hop, men er ikke helt sikker. Minnes den var rimelig stilig i hvert fall Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
durablig Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hva heter den sangen som spilles i bakgrunnen på "Pia og Jasmin er singel" reklamen på tv3...gitarsolo av noe slag... Jeg Lurer også på dette! Minner noe om blondie! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Kom til å tenke på en ACDC-sang, men kommer ikke på hva den heter. I refrenget mener jeg å huske at de synger i "kor" noe lignende som Running down on the line. Noen som vet hvilken sang jeg tenker på? Edit: Eller var det kanskje noe lignende som Running down on the track? Endret 1. mai 2009 av CurSe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hmm, kan det være Tom Petty - Running down the dream ? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
jevli Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hva heter den melodien som spilles på Mad Men-reklamen som går på Viasat 4 for tiden?Hip-hop-aktig melodi med trompet innimellom (tror jeg).. Noen som vet? Kan plystre den inn... Er det ikke ? Ahh konge Tusen hjertelig takk. Herregud for en herlig melodi Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Lurer litt på hva en sang heter. Tror det er en gammel sang. Trance eller dance.Tror den går noe sånn som dette: where will you sleep tonight Noen som har snøring? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Noen som vet hva sangen i Nelly.com-reklamen heter? Den som går på TV i disse dager.. Ikke "My Favourite Pair Of Jeans". Edit: Fant den! Tomas Halberstad - Travel as I Wait Endret 1. mai 2009 av Stine Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Er på jakt etter en sang, hun var på senkveld for en stund tilbake, tror hu er britisk med afro-amerikanske gener, var en veldig livlig sommer låt eller noe i den duren. Noen som har peiling? Edit: Fant det ut, var Alesha Dixon. Endret 1. mai 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå