Ari Gold Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Står i infoen at det er Rock House Jail - Original sountrack The Rock Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Hehe, okei. Det er en ekte sang, eller er det bare fantasien din som spiller deg et puss? Hvor har du hørt den? hehe nei det er nok en ekte sang det der...og jeg mener på at den er ganske så kjent og men vet bare ikke hva mere jeg kan si for å beskrive den *klø seg i skallen* var på radioen for noen dager siden jeg hørte den Endret 26. april 2009 av Uhei Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 http://cdon.no/musikk/various_artists/para...e_album-4180595 Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noen som vet hva sangen i denne filmen heter? Har sjekket siden, står ingenting. Googlet, fnt ei heller noe. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noen som vet hva sangen i denne filmen heter? Har sjekket siden, står ingenting. Googlet, fnt ei heller noe. Fuel - Marit Larsen Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) hei, jeg hørte en sang i går som jeg ikke helt vet hva heter. Det var mest sannsynlig en rimix tror jeg. Det hørtes ut som en typisk beyonce/rihanna sang, men den var mixa inn med en fengende piano beat:D Jeg kan vel kalle det en trance sang elns:P noen som vet hvilken sang jeg mener? Edit: jeg tror ikke det var noe trommebeat på den, i hvertfall ikke så veldig framtredene. Endret 27. april 2009 av eirikand Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Sang fra Paradise Hotel: Trance/dance, gjentakende fiolin "strofe", en av de første episodene (1-8-ish). Spilles mens deltakerne er i loungen, og drikker og danser. Mener også at (video-)klippet er klippet sånn som en DJ scratcher en plate. Noen som har peiling? På forhånd takk Episode 13, rundt 31 minutter. Anyone? Lenke til kommentar
heisatan Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) I has a kwesshün!!! Jeg tror det var radio jeg hørte på, var en kvinnelig vokalist som jeg tror sang på østlandsdialekt, refrenget handler om å skade noen xD Kan MULIGENS ha vært: Bli med å skade noen andre Gøy å skade noen Bli med å drep dem RETTELSE: "Kom å bli med, å slå på hverandre" mye likt den siste der! noe sånt altså, håper på svar snart, har googlet opp og ned i mente, men norsktekster er ikke de som blir publisert på nettet med det første xD Er forresten ganske sikker på at det ikke er Raga Rockers cover : ) Endret 28. april 2009 av heisatan Lenke til kommentar
freddern Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har sett spørsmålet før, men ikke sett noe svar. Hver gang tvillingene på charterfeber dukker opp så spilles det en passende låt. Vet noen hva den heter? Lenke til kommentar
znerk Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Trenger hjelp med en litt tricky en, så her har dere noe dere kan bryne dere på... Hva heter denne sangen? whatsthanamewoot.mp3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Noen som vet sangene i disse reklame filmene ? Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 27. april 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Trenger et svar på denne. "First! Let me see yo'! Eey! First, let me see your party blac(?) Shake that thing like it's mardi gras..." Lydklipp: http://www.tv3.no/paradisehotel/webtv/ Episode 5, 11:59 - 12:15 Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Noen som vet sangene i disse reklame filmene ? Den med mekanikeren er vel Steve Harley/Cockney Rebel med Make Me Smile? Lenke til kommentar
znerk Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Umulig å finne ut hva den jeg ga klipp av heter Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Umulig å finne ut hva den jeg ga klipp av heter Hvor fikk du tak i klippet fra? Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Lurer litt på hva en sang heter. Tror det er en gammel sang. Trance eller dance. Tror den går noe sånn som dette: where will you sleep tonight Noen som har snøring? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Den med mekanikeren er vel Steve Harley/Cockney Rebel med Make Me Smile? Tusen tusen takk, vet du den andre også ? Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei Jeg lurer på hva en sang heter å hvem som synger den. Husker at noe av teksten/eller refrenget gikk slik: Vi vil ha fri Vi vil ha fri fra skolens slaveri Vi kaster ransel og pennal, før vi blir gal. Håper noen vet =) Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Den med mekanikeren er vel Steve Harley/Cockney Rebel med Make Me Smile? Tusen tusen takk, vet du den andre også ? Den sangen ble laget spesielt for den Statoil-reklama. Tror ikke det er mulig å få tak i sangen, dessverre. Edit: leif. Endret 29. april 2009 av FluffyBeast Lenke til kommentar
alfred97 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 HeiJeg lurer på hva en sang heter å hvem som synger den. Husker at noe av teksten/eller refrenget gikk slik: Vi vil ha fri Vi vil ha fri fra skolens slaveri Vi kaster ransel og pennal, før vi blir gal. Håper noen vet =) Har ikke peiling på hvor du skal lete etter den låta, men jeg er ganske sikker på at det var Kai Kiil (kjent fra bl.a. Banana Airlines) som var mannen bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå