Strategery Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvilken sang er det som er på slutten av Girl Next door? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Strategery: liste skal visst gå kronologisk. Så dette er vel den siste. “One Fine Day” by Alastair Binks Endret 5. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
ADT Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Jeg lurer litt på en sang der det er en neger som synger om store deilige rumper! "I like big buns, and I cannot lie, You other brother cant deny, that when a girl walks in..." Er vel en gammel klassiker, men hørte den for litt siden. Er også en video med masse kvinnelige neger-rumper der han synger dette. Så det så. Takker for all fremtidig hjelp edit: Jeg fant ut av det ved å søke med google (big buns lyrics var tydeligvis kodeordet ) Endret 5. august 2005 av ADT Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nei, har nedlasta One day av Paperboys og det er ikke den sangen som blir spilt av under festen...det er en annen sang jeg prater om. Hvis noen her gidder å sjekke akkurat den scenen så vil dere høre en liten del av sangen. Kom med forslag Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Nei, har nedlasta One day av Paperboys og det er ikke den sangen som blir spilt av under festen...det er en annen sang jeg prater om. Hvis noen her gidder å sjekke akkurat den scenen så vil dere høre en liten del av sangen. Kom med forslag Så det nå.. Det er Paperboys - Wiggle it Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 På den traileren som ruller og går på norsk TV for tiden, den for Herbie: Fully Loaded, så er det en eller annen sang som ruller i bakgrunn, der de synger: "I like the way you move..." For meg høres det litt Suzie Q-aktig ut. Har jeg rett i at det er en ny versjon av Suzie Q, eller er det bare jeg som er på vidda nå? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) "I like big buns" "Buns" ? EDIT: leif Endret 6. august 2005 av crawford Lenke til kommentar
zacka Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Jeg lurer litt på en sang der det er en neger som synger om store deilige rumper! "I like big buns, and I cannot lie, You other brother cant deny, that when a girl walks in..." Er vel en gammel klassiker, men hørte den for litt siden. Er også en video med masse kvinnelige neger-rumper der han synger dette. Så det så. Takker for all fremtidig hjelp edit: Jeg fant ut av det ved å søke med google (big buns lyrics var tydeligvis kodeordet ) Det er Sir Mix-A-Lot med "Baby Got Back"! Kul, gammel "schlager". Edit: Ai! Må lære meg å lese HELE posten først. Så du hadde funnet svaret... Endret 6. august 2005 av zacka Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Leter etter en sang som går noe slik på starte i allefall: Det er slutt, det er over og forbi. Mannelig vokalist. Sangen er rolig, og trist! Endret 6. august 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Leter etter en sang som går noe slik på starte i allefall:Det er slutt, det er over og forbi. Mannelig vokalist. "Too Far Gone - Det E slutt" ? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvilken låt kommer dette klippet fra? K L I P P Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Nei, har nedlasta One day av Paperboys og det er ikke den sangen som blir spilt av under festen...det er en annen sang jeg prater om. Hvis noen her gidder å sjekke akkurat den scenen så vil dere høre en liten del av sangen. Kom med forslag Så det nå.. Det er Paperboys - Wiggle it tuuusen takk fet låt Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har ikke funnet låten jeg er på jakt etter. Hvis noen som gidder/har sett ''Girl Next Door'' så er det den sangen hvor de sitter i bilde på veien hjem fra avslutnigns festen på skolen. Den blir også spilt når de drar på den festen, mattew blir nesten kastet ut. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 lett etter låta lenge, er en norsk 70 tallslåt tenker jeg. men er noe slik: dans med meg oliver oliver .... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hmmm Anita Skorgan, hun med med melkereklamen :-) Setter på Enigma - Gravity Of Love jeg :-) Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har ikke funnet låten jeg er på jakt etter.Hvis noen som gidder/har sett ''Girl Next Door'' så er det den sangen hvor de sitter i bilde på veien hjem fra avslutnigns festen på skolen. Den blir også spilt når de drar på den festen, mattew blir nesten kastet ut. Er det ikke David Gray - This Years Love, da? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har ikke funnet låten jeg er på jakt etter.Hvis noen som gidder/har sett ''Girl Next Door'' så er det den sangen hvor de sitter i bilde på veien hjem fra avslutnigns festen på skolen. Den blir også spilt når de drar på den festen, mattew blir nesten kastet ut. Er det ikke David Gray - This Years Love, da? Thank you so much, Ferr. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har ikke funnet låten jeg er på jakt etter.Hvis noen som gidder/har sett ''Girl Next Door'' så er det den sangen hvor de sitter i bilde på veien hjem fra avslutnigns festen på skolen. Den blir også spilt når de drar på den festen, mattew blir nesten kastet ut. Blink 182: "White girl living in the big city In a big apartment house She's living with her boyfriend now" Tror ikke det var de som skrev den, men.... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hmmm Anita Skorgan, hun med med melkereklamen :-) Setter på Enigma - Gravity Of Love jeg :-) fant ut at låta var det norske MPG bidraget i 1979 Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kom akkurat over en sang som jeg synes er utrolig bra. Den heter Edison Lighthouse - Love Grows (Where My Rosemary Goes) Men synes kvaliteten på lyden er litt dårlig. Noen som vet om det er laget en nyere versjon av denne sangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå