Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer litt på en sang der det er en neger som synger om store deilige rumper!

 

"I like big buns, and I cannot lie, You other brother cant deny, that when a girl walks in..."

 

Er vel en gammel klassiker, men hørte den for litt siden. Er også en video med masse kvinnelige neger-rumper der han synger dette. Så det så.

 

Takker for all fremtidig hjelp :thumbup:

 

edit: Jeg fant ut av det ved å søke med google (big buns lyrics var tydeligvis kodeordet ;))

Endret av ADT
Lenke til kommentar

På den traileren som ruller og går på norsk TV for tiden, den for Herbie: Fully Loaded, så er det en eller annen sang som ruller i bakgrunn, der de synger:

 

"I like the way you move..."

 

For meg høres det litt Suzie Q-aktig ut.

Har jeg rett i at det er en ny versjon av Suzie Q, eller er det bare jeg som er på vidda nå?

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på en sang der det er en neger som synger om store deilige rumper!

 

"I like big buns, and I cannot lie, You other brother cant deny, that when a girl walks in..."

 

Er vel en gammel klassiker, men hørte den for litt siden. Er også en video med masse kvinnelige neger-rumper der han synger dette. Så det så.

 

Takker for all fremtidig hjelp :thumbup:

 

edit: Jeg fant ut av det ved å søke med google (big buns lyrics var tydeligvis kodeordet ;))

Det er Sir Mix-A-Lot med "Baby Got Back"! Kul, gammel "schlager".

 

Edit: Ai! Må lære meg å lese HELE posten først. Så du hadde funnet svaret... :blush:

Endret av zacka
Lenke til kommentar
Har ikke funnet låten jeg er på jakt etter.

Hvis noen som gidder/har sett ''Girl Next Door'' så er det den sangen hvor

de sitter i bilde på veien hjem fra avslutnigns festen på skolen. Den blir også spilt når de drar på den festen, mattew blir nesten kastet ut.

Er det ikke David Gray - This Years Love, da?

Lenke til kommentar
Har ikke funnet låten jeg er på jakt etter.

Hvis noen som gidder/har sett ''Girl Next Door'' så er det den sangen hvor

de sitter i bilde på veien hjem fra avslutnigns festen på skolen. Den blir også spilt når de drar på den festen, mattew blir nesten kastet ut.

Er det ikke David Gray - This Years Love, da?

Thank you so much, Ferr. :D

Lenke til kommentar
Har ikke funnet låten jeg er på jakt etter.

Hvis noen som gidder/har sett ''Girl Next Door'' så er det den sangen hvor

de sitter i bilde på veien hjem fra avslutnigns festen på skolen. Den blir også spilt når de drar på den festen, mattew blir nesten kastet ut.

Blink 182:

 

"White girl living in the big city

In a big apartment house

She's living with her boyfriend now"

 

Tror ikke det var de som skrev den, men....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...