Movieheart Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja skjønner det. Men er som sagt ikke 100% sikker på den teksten, men det var det jeg hørte (tror jeg ). Du finner ikke noe ved hjelp av den plystringen min da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja skjønner det. Men er som sagt ikke 100% sikker på den teksten, men det var det jeg hørte (tror jeg ). Du finner ikke noe ved hjelp av den plystringen min da? Syns den lignet veldig på Coldplay, kan sikkert hjelpe deg litt iløpet av kvelden. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er nok ikke noe Coldplay nei. Hører ganske mye på dem og er 100% på at det ikke er en Coldplay sang. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Tar den igjen Denne filmen, fra 6 minutter og utover Hvilken sang? :S Lenke til kommentar
sorarena Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 har akkurat hørt på radioen slutten av en sang hørtes ut som de sang pink panter og hørtes ut som karpe diem noen ideer? ingen? Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er nok ikke noe Coldplay nei. Hører ganske mye på dem og er 100% på at det ikke er en Coldplay sang. Høres ut som Queen med Don't Stop me Now. Den har strofen "travel at the speed of light" og i tillegg var det likt når du plystret. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Gymnaslærer Pedersen -> Er det noen som vet hva sangen som synges i starten, når elevene samler seg rundt Pedersen, heter? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei. I går hørte jeg på en sang med amazing gitarspill hvor han kar sang noe som : "Amerika, don't leave me behind" ellenro. Jeg husker veldig lite av teksta. Noen som har en liten idè? Tror det er en sikkelig kjent sang. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Tar den igjenDenne filmen, fra 6 minutter og utover Hvilken sang? :S Lurer på om dette er komponert av Paul Haslinger. Altså en solo-sang; Paul Haslingr - Death Race, komponert spesielt for filmen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Noen som har peiling på hva sangen i denne videoen heter ? Når de danser altså. FILMEN KAN SEES HER! Bumper meg selv her, ingen som vet ? Tar den igjenDenne filmen, fra 6 minutter og utover Hvilken sang? :S Paul Haslinger - Frank Surrenders Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Var det virkelig ingen som viste hva denne sangen het altså? Har jo gått masse på TV! Hva heter sangen som spilles i den noe eldre Specsavers reklamen, hvor noen menn står i en heis? De kikker rart på en, og senere tar han frem en koffert med damesko, parykk og flere briller. Sangen inneholder frasen "to the moon". Takk for hjelpen Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei. I går hørte jeg på en sang med amazing gitarspill hvor han kar sang noe som : "Amerika, don't leave me behind" ellenro. Jeg husker veldig lite av teksta. Noen som har en liten idè? Tror det er en sikkelig kjent sang. Kan det være denne? Lenke til kommentar
stened Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 hva heter den sangen som er på denne filmen? http://www.dailymotion.com/video/x2dkv3_ch...-video-19672007 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 hva heter den sangen som er på denne filmen? http://www.dailymotion.com/video/x2dkv3_ch...-video-19672007 Sitat fra kommentarene: "23 months ago by RIP_wolverine oh by the way anyone who wants to know... the song is One Thing by Finger Eleven" Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Husker tilbake i 2006 at jeg hørte mye på en sang som het "Sprøytebussen 06", som jeg fikk av en random fyr på msn. Den var også oppe for nedlasting på russesidene i noen mnd. Skulle gjerne ha funnet denne igjen, men verken google eller youtube ser ut til å være hjelpsomme. Om noen tilfeldigvis har den, hadde dere giddi å laste opp på megaupload eller noe?^^ Det jeg husker fra teksten er dette: Berusa, forelska Sprøytebuss 2006, dans i ring, dans i ring, dans i ring jeg kjenner ingenting Faen den var jeg hekta på! På forhånd takk Ingen? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Jeg lurer på hva den sangen som har dette i seg heter: " Færra på tur te mexico " Edit: Det var Lynni Treekrem - Færra på tur te Mexico. Men ingen som vet hvor jeg finner denne da ? Edit2: Hva er det man ikke finner på google? , LINK Endret 18. april 2009 av Borden Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 hva heter sangen som kommer i 1.26?? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hørte en utrolig teit sang i sverige som jeg gjerne vil finne igjen! Var rap/hiphop, sjangsen er stor for at sangen/artisten var svensk, og refrenget gikk sånn her: " Yup yup YEEEEAH!!! " Veldig lite og lete utifra, men noen her som kanskje vet..? Lenke til kommentar
ingvild8 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Noen som vet hvilken sang de bruker i reklamen for ny sessong av "Life" på TV3? Den er litt tekno-aktig(?) noen som vet svaret??? Lenke til kommentar
Xakariz Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som vet hva sangen på denne reklamen heter? http://www.tv3.no/content/blogcategory/947...mp;videoid=1893 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå