andros88 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen som vet hvilken sang som spilles i viasat 4 reklamen for "filmer i påsken"?Takk på forhånd! Hvis jeg husker riktig så er det RJD2 - Ghostwriter Nei, det er ikke den Ingen andre som vet? Har funnet det ut nå, Kings of Leon - Sex on fire! Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hva heter disse sangene?? Noe av dette er med: "Jenta dansa rolig omkring" Det er en mann som synger, og sangen er relativt rolig. Husker ikke alt, var full da jeg hørte den Nok en sang: Maya, spellemann.... Det er de enste 2 ordene jeg kommer på. Hva heter dem? kanskje Åge Aleksandersen eller noe?? hørtes litt sånn ut:) på den første assa Endret 14. april 2009 av vofferud Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nok en sang: Maya, spellemann.... Det er de enste 2 ordene jeg kommer på. Hva heter dem? Publiners, tenker jeg. . Lenke til kommentar
epqr Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det er en metallica sang (er jeg ganske sikker på). Jeg hadde den på pc'en før, men den sto under feil navn. Den har blitt slettet nå. Husker noe av teskten men mulig noe er feil siden det er tatt ut fra hodet. Husker bare noen få linjer. I will turn to you again .... and make you understand ... All of me, in ... .. In my dreams i turn to you. .. Suddenly i ... for you to find the way. LItt vanskelig men husker ikke noe særlig mer Anyone ? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen som veit om det finnes en annen versjon enn orginalen av Tomas Ledin - Vi är på gång som brukes på afterski rundt om? Eller virket den bare tam uten alkohol i blodet? Lenke til kommentar
Athine Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det er en metallica sang (er jeg ganske sikker på). Jeg hadde den på pc'en før, men den sto under feil navn. Den har blitt slettet nå. Husker noe av teskten men mulig noe er feil siden det er tatt ut fra hodet. Husker bare noen få linjer. I will turn to you again .... and make you understand ... All of me, in ... .. In my dreams i turn to you. .. Suddenly i ... for you to find the way. LItt vanskelig men husker ikke noe særlig mer Anyone ? Hmm kan mye Metallica men dette sa meg ikke stort skal sjekke litt. Tenkte på The Unforgiven II som er sinnsykt bra. Kommer tilbake om jeg finner noe. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Fant det ut. Endret 14. april 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det er en metallica sang (er jeg ganske sikker på). Jeg hadde den på pc'en før, men den sto under feil navn. Den har blitt slettet nå. Husker noe av teskten men mulig noe er feil siden det er tatt ut fra hodet. Husker bare noen få linjer. I will turn to you again .... and make you understand ... All of me, in ... .. In my dreams i turn to you. .. Suddenly i ... for you to find the way. LItt vanskelig men husker ikke noe særlig mer Anyone ? Det kan være Eternal Decision. Teksten ligner veldig, og de kan fort forveksles med Metallica. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Her har dere en liten nøtt. Hvem er det som rapper i første delen av filmen? Altså første sangen. Virker veldig underground hip-hop, så hvis det er noen andre hip-hop hoder, enn meg, som kunne funnet ut hva sangen het hadde jeg vært evig takknemmelig. Spesielt hvis den lå ute på youtube. Her er klippet. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kom tilfeldigvis over denne melodien fra en sang mens jeg så på film. Husker jeg hadde den før, men nå kommer jeg farsken ikke på hva den heter. Noen som kan hjelpe meg på vei? test.wav Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som har sett filmen Amos and Andrew fra 1993, med Samuel L. Jackson og Nicolas Caige? Vet dere hva avsluttnings sangen heter? Bump! Noen som vet svaret? Kan det være ein disse fem låtene? IMDB - Soundtrack Er nok ikke det, eller kan være. Men problemet er at jeg ikke finner noen av låtene ute på nettet. Lenke til kommentar
joramo91 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Hørte en sang på radioen i går(p4). Ikke noe ny låt.. Vet at radio1 har laget en sang av melodien til låta som har tittelen: "Hva står NAV for egentlig? dame som synger. Tror refrenget går noe slikt: "It is all or one of us" eller noe i den duren. Håper noen kan hjelpe. Ikke mye info, men håper det er nok Endret 15. april 2009 av joramo91 Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Spør for ei jente jeg kjenner: Julie says (6:15 PM): hei kanskje du greie å hjelpe mej Daniel says (6:16 PM): ja? Julie says (6:16 PM): d e en sang ej ikkje huska ka heite.....d e et eller anna me kinn mot kinn, motortøff og sønnavind elns Ok.. dette sa meg absolutt INGENTING. Noen som skjønner hvilken det er? LØST.. det var Sommerøya (Inger Hagerup) Endret 15. april 2009 av Mad_man Lenke til kommentar
wiikern93 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hei. jeg lurer på hva denne sangen heter. den ble bla. spilt i paradise hotel episode 20. http://tinypic.com/player.php?v=35l6gl5&s=5 Lenke til kommentar
wiikern93 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hørte en sang på radioen i går(p4). Ikke noe ny låt.. Vet at radio1 har laget en sang av melodien til låta som har tittelen: "Hva står NAV for egentlig? dame som synger. Tror refrenget går noe slikt: "It is all or one of us" eller noe i den duren. Håper noen kan hjelpe. Ikke mye info, men håper det er nok Joan Osborne - One of Us Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 I filmen Death race bruker de en sang minst to ganger. Den ene gangen er på 1:39:10 og utover, når "Frankenstein står på biltaket" Noen som vet hvilken det er? jeg skal prøve og finne filmen på youtube. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Det er en metallica sang (er jeg ganske sikker på). Jeg hadde den på pc'en før, men den sto under feil navn. Den har blitt slettet nå. Husker noe av teskten men mulig noe er feil siden det er tatt ut fra hodet. Husker bare noen få linjer. I will turn to you again .... and make you understand ... All of me, in ... .. In my dreams i turn to you. .. Suddenly i ... for you to find the way. LItt vanskelig men husker ikke noe særlig mer Anyone ? Det kan være Eternal Decision. Teksten ligner veldig, og de kan fort forveksles med Metallica. Tusen Takk !! Har gått rundt i tre år og trodd at det var unforgiven lll, fordi versionen jeg hadde het Unforgiven lll (limewire ftw). Jeg forstod ikke hvorfor folk likte 3'ern over nummer 1 og 2 Bomma ganske på teksten ser jeg. Bra gjort at du klarte å se det! Takker igjen Endret 15. april 2009 av epqr Lenke til kommentar
Sephora Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kom tilfeldigvis over denne melodien fra en sang mens jeg så på film. Husker jeg hadde den før, men nå kommer jeg farsken ikke på hva den heter. Noen som kan hjelpe meg på vei? Three Days Grace - I Hate Everything About You Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som vet hva sangen i reklamen for "Dine, mine og våre" på Tv3 heter? Reklamerer for att den skal gå nå på søndag! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Han her posta en video response til videoen min (beste video response ever!), og jeg er nå hekta på sangen i bakgrunnen. http://www.youtube.com/watch?v=By9GR5HSntk...=response_watch Noen som vet? Høres ut som en slags joiking eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå