haarod Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Var det ikke Journey som laget orginalen Anyway you want it ? En venn av meg sier at det var Rise Against? Du har nok rett der. EDIT: Moderer meg litt. Er rimelig sikker på at Journey var først ute med sangen, men jeg er helt sikker på at de var før Rise Against da Journey var store på 70- og 80-tallet, mens Rise Against er et mye nyere band. Endret 13. april 2009 av haarod Lenke til kommentar
MotorOLA1234 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Noen som har sett filmen Amos and Andrew fra 1993, med Samuel L. Jackson og Nicolas Caige? Vet dere hva avsluttnings sangen heter? Bump! Noen som vet svaret? Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hva heter sangen i madmen reklamen så går på viasat 4 nå for tiden? Ingen som vet denne? Legger til et opptak fra sangen i reklamen Her kan du høre den Sangen er RJD2 - Ghostwriter Du finner den på spotify;) Lenke til kommentar
MotorOLA1234 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Prøver igjen, noen som veit hva denne sangen heter? Er 4-5sekunders klipp... Opptak.mp3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Prøver igjen, noen som veit hva denne sangen heter? Er 4-5sekunders klipp... Forferdelig skurrete, men kan prøve å hjelpe. Lenke til kommentar
comtec Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 hallo.. ¨ synes selv jeg maser og maser.. he he.. men er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva introen til den australske tv serien "satisfaction" heter.. eller hvem som synger den? synes selv stemmen høres kjent ut, men det kan jo være at den ligner på noen andre sin. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) vet noen navn på denne ? http://www.youtube.com/watch?v=8GSDKUKSfUg edit: fant det ut Endret 14. april 2009 av andre3028 Lenke til kommentar
Shen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei, leter etter en electro sang med trumpet intro. Introen på Colours & Domino - Hold me and kiss me ligner veldig, men istedet for å gå over til eurodance starter det noen fete electrobeats etter trompetintroen. Håper noen kan hjelpe med denne. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei, leter etter en electro sang med trumpet intro.Introen på Colours & Domino - Hold me and kiss me ligner veldig, men istedet for å gå over til eurodance starter det noen fete electrobeats etter trompetintroen. Håper noen kan hjelpe med denne. er det du mener ? Lenke til kommentar
Shen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei, leter etter en electro sang med trumpet intro.Introen på Colours & Domino - Hold me and kiss me ligner veldig, men istedet for å gå over til eurodance starter det noen fete electrobeats etter trompetintroen. Håper noen kan hjelpe med denne. er det du mener ? Er nok det, men tror det er en annen mix jeg har i hue mener det ikke var vokal på den og høyere tempo, men melodien og elektrobeaten (eller hva det nå kalles) stemmer. Takker Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen som har sett filmen Amos and Andrew fra 1993, med Samuel L. Jackson og Nicolas Caige? Vet dere hva avsluttnings sangen heter? Bump! Noen som vet svaret? Kan det være ein disse fem låtene? IMDB - Soundtrack Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei! Jeg har en sang som jeg ikke husker hva heter. Det er en duet mellom en mann og en dame. I begynnelsen synger mannen på et språk som minner om hebraisk eller noe slik. Litt løvenes konge-aktig. Litt utover i sangen synger de ilag på engelsk. Mannen mener jeg er mørk i huden, damen husker jeg ikke. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei!Jeg har en sang som jeg ikke husker hva heter. Det er en duet mellom en mann og en dame. I begynnelsen synger mannen på et språk som minner om hebraisk eller noe slik. Litt løvenes konge-aktig. Litt utover i sangen synger de ilag på engelsk. Mannen mener jeg er mørk i huden, damen husker jeg ikke. Anastacia kanskje? er kanskje ikke akkurat en duet Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ehm.. Ser ikke helt hvordan den passer inn i beskrivelsen min. Kanskje den er litt dårlig. Men sangen begynner med at det er en mann, med en ganske spesiell stemme som synger på et språk som jeg ikke er helt sikker på hva er. Lenke til kommentar
Athine Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei!Jeg har en sang som jeg ikke husker hva heter. Det er en duet mellom en mann og en dame. I begynnelsen synger mannen på et språk som minner om hebraisk eller noe slik. Litt løvenes konge-aktig. Litt utover i sangen synger de ilag på engelsk. Mannen mener jeg er mørk i huden, damen husker jeg ikke. Anastacia kanskje? er kanskje ikke akkurat en duet Vet at sangen fra filmen Aladdin - A Whole New World blir sunget på mange språk søk på youtube Lenke til kommentar
Athine Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei!Jeg har en sang som jeg ikke husker hva heter. Det er en duet mellom en mann og en dame. I begynnelsen synger mannen på et språk som minner om hebraisk eller noe slik. Litt løvenes konge-aktig. Litt utover i sangen synger de ilag på engelsk. Mannen mener jeg er mørk i huden, damen husker jeg ikke. Anastacia kanskje? er kanskje ikke akkurat en duet Vet at sangen fra filmen Aladdin - A Whole New World blir sunget på mange språk søk på youtube Denne kanskje http://www.youtube.com/watch?v=vLidn--7VUk Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei!Jeg har en sang som jeg ikke husker hva heter. Det er en duet mellom en mann og en dame. I begynnelsen synger mannen på et språk som minner om hebraisk eller noe slik. Litt løvenes konge-aktig. Litt utover i sangen synger de ilag på engelsk. Mannen mener jeg er mørk i huden, damen husker jeg ikke. Nina cherry & youssou n'dour - "Seven second" ? Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hva heter sangen som begynner med irsk musikk .. (vet ikke hvilken instrument de bruker der ) og det er ei dame som synger der .. Dårlig forklart men, det er alt jeg veit ^^ Endret 14. april 2009 av Sultana007 Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nina cherry & youssou n'dour - "Seven second" ? Hurra! Takk skal du ha Søppelsveitt! Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva heter disse sangene?? Noe av dette er med: "Jenta dansa rolig omkring" Det er en mann som synger, og sangen er relativt rolig. Husker ikke alt, var full da jeg hørte den Nok en sang: Maya, spellemann.... Det er de enste 2 ordene jeg kommer på. Hva heter dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå