Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Hei!

lurer på hva sangen som spilles i reklamen til "Jon & Kate plus 8" på Discovery Channel Travel and Living.

Har vært inne på Discovery sine hjemmesider og søkt i forumer og overalt, finner den ikke!! :/

Har også søkt på andre engelske forumer men denne reklamen er ny, for andre har lett etter det samme, og fått svar, og det er ikke Beautiful Life... sad.gif

Det er i samme musikksjanger som Coldplay, The Killers etc...

Takk for eventuelle svar wink.gif

edit: tror de sier noe sånn som "be(ee) strong...." deretter "be(eee) et eller annet" i refrenget...

Med høyre toner på e'en...

Bumper denne, den går omtrent hver eneste gang det er reklame på kanalen idag!!, cmon!!! help!!;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg var på besøk hos broren min, så begynte han å snakke om et band eller ka det var som hadde så geniale tekster på sangene sine, så sa han at eg måtte høre alle sangene deres, men husker ikke ka de heter. Husker bare litt av teksten på den ene sangen, de sang på en eller annen dialekt. Det var liksom bestefaren som snakket til barnebarnet sitt om at alt har blitt så mye sikrere no og kor mye farligere det var å leve før. Teksten var noe slik ''Det vert berre flaks hvis beste lever te han dør''

Lenke til kommentar

Denne er kanskje umulig, men kan ha flaks. Vet ikke hva de synger eller noe. Men er en Trance/Dance låt som spilles på alle disco og radio til og med i butikker. Må vite hvem det er hehe. Kunne minne meg mye om Sash, men det er ikke den Raindrops ihvertfall. Tror denne er helt ny. Noen idè?

Har funnet det ut :)

Endret av Athine
Lenke til kommentar
Eg var på besøk hos broren min, så begynte han å snakke om et band eller ka det var som hadde så geniale tekster på sangene sine, så sa han at eg måtte høre alle sangene deres, men husker ikke ka de heter. Husker bare litt av teksten på den ene sangen, de sang på en eller annen dialekt. Det var liksom bestefaren som snakket til barnebarnet sitt om at alt har blitt så mye sikrere no og kor mye farligere det var å leve før. Teksten var noe slik ''Det vert berre flaks hvis beste lever te han dør''

Kjente ikke igjen strofen, men kanskje det er "Flight of the Conchords". Deres tekster og ordet genialt står ofte i samme setningene. Tekstene er veldig humoristiske, og ut fra utdraget ditt kan det se sånn ut.

Ellers kan du jo alltids spørre broren din? ;)

Lenke til kommentar

Kjente ikke igjen strofen, men kanskje det er "Flight of the Conchords". Deres tekster og ordet genialt står ofte i samme setningene. Tekstene er veldig humoristiske, og ut fra utdraget ditt kan det se sånn ut.

De er norske og synger på norsk, så e ikke de :)

Joda. eg kan selfølgelig det, men han e ikke den enkleste å få tak i :p

Lenke til kommentar

Det er Salhus Vinskvetten!

(sangen du quoter heter Harde tider eller Sikkerhet)

http://open.spotify.com/track/2193iPmCisWZ3so0bcVlXI

http://open.spotify.com/track/64LWWL7VFSXnc7JVNhgHu1

De er helt sjef på når det kommer til å skrive tekster!

"og når hest'n hoppa i høye"

(nei no tulla du belbert'n)

"ja, men da hadde vå grådi løye"

"og når paddo hekka i eiketoppa"

(ja? ka då belbert'n?)

"ja, då ska paddo vera go te å håppa"

http://open.spotify.com/track/3JBjKMqVXChILvokzyVwN5

Har du den type humor, kan du le deg halvt ihjel av disse her! Annbefaler på de sterkest å reise på konsert! :D

Endret av furia_
Lenke til kommentar

12.04 00:39 hvis jeg husker riktig så kom det en meget bra sang på P3...

Denne vil jeg finne igjen, men jeg finner den ikke. :p

Det eneste jeg husker fra melodien er en mann som synger at han vil være kongen over cuba eller noe slikt, og så er det noen damer i bakgrunnen som korer han.

Dette er en veldig lystig og glad sommer sang. Husker desverre ikke noe mer, men hvis noen kan hjelpe meg så hadde det være fint. :)

Lenke til kommentar

Det er Salhus Vinskvetten!

(sangen du quoter heter Harde tider eller Sikkerhet)

http://open.spotify.com/track/2193iPmCisWZ3so0bcVlXI

http://open.spotify.com/track/64LWWL7VFSXnc7JVNhgHu1

De er helt sjef på når det kommer til å skrive tekster!

"og når hest'n hoppa i høye"

(nei no tulla du belbert'n)

"ja, men da hadde vå grådi løye"

"og når paddo hekka i eiketoppa"

(ja? ka då belbert'n?)

"ja, då ska paddo vera go te å håppa"

http://open.spotify.com/track/3JBjKMqVXChILvokzyVwN5

Har du den type humor, kan du le deg halvt ihjel av disse her! Annbefaler på de sterkest å reise på konsert! :D

Takker :D

Lenke til kommentar
Begynte å nynne på en sang nettopp. Vanskelig å forklare melodien, men jeg tror de synger "Love is neverending" og "You got it, wah wah wah yeah (elno)", men jeg fant ikke noe med lyrics søk da de to strofene er forholdsvis uoriginale.

Den starter med piano/keyboard-spilling, med akkorder, på en måte.

Det er en ganske barsnlig damestemme som synger, hvis jeg husker rett.

.

12.04 00:39 hvis jeg husker riktig så kom det en meget bra sang på P3...

Denne vil jeg finne igjen, men jeg finner den ikke. :p

Det eneste jeg husker fra melodien er en mann som synger at han vil være kongen over cuba eller noe slikt, og så er det noen damer i bakgrunnen som korer han.

Dette er en veldig lystig og glad sommer sang. Husker desverre ikke noe mer, men hvis noen kan hjelpe meg så hadde det være fint. :)

Svaret finnes her. :)

Lenke til kommentar
Hei!

lurer på hva sangen som spilles i reklamen til "Jon & Kate plus 8" på Discovery Channel Travel and Living.

Har vært inne på Discovery sine hjemmesider og søkt i forumer og overalt, finner den ikke!! :/

Har også søkt på andre engelske forumer men denne reklamen er ny, for andre har lett etter det samme, og fått svar, og det er ikke Beautiful Life... :(

Det er i samme musikksjanger som Coldplay, The Killers etc...

Takk for eventuelle svar ;)

edit: tror de sier noe sånn som "be(ee) strong...." deretter "be(eee) et eller annet" i refrenget...

Med høyre toner på e'en...

Bumper denne, den går omtrent hver eneste gang det er reklame på kanalen idag!!, cmon!!! help!!;)

kan det være MGTM - Kids?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...