Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-128014

Er det er en sang som er gangske lik Barcode Brothers - Flute?

Er sikker på at jeg har hørt omtrent samme banjospilling i en annen technosang..

Takk for svar

Lenke til kommentar
Jeg leter etter en sang. De synger om en låve eller noe lignende som skal rives. Stemmen ligner på den i Too far gone - zepro, men jeg har ikke funnet noe i den gruppa. Den har gått på radioen i det siste

Sie Gubba - "Den gamle låven".

Lenke til kommentar

Gutter og jenter..

her er en UTFORDRING!

Jeg lurer nemmelig på hvilken sang som blir spilt i bakgrunnen og på slutten av Tele2 sin "sheep" reklame/r..

Det er ikke noe form for lyrics, men en veldig feit beat :D

Hvem enn som finner ut av det, vinner internett!

Lenke til kommentar

Det er en metallica sang (er jeg ganske sikker på). Jeg hadde den på pc'en før, men den sto under feil navn. Den har blitt slettet nå. Husker noe av teskten men mulig noe er feil siden det er tatt ut fra hodet. Husker bare noen få linjer.

I will turn to you again .... and make you understand ... All of me, in ...

.. In my dreams i turn to you.

.. Suddenly i ... for you to find the way.

LItt vanskelig men husker ikke noe særlig mer :p

Endret av epqr
Lenke til kommentar

Har en melodi på hjenen, det er en melodi mye brukt av Trond Kirkevåg. Jeg tror også den har vært brukt i "Riks Arkivet" som har gått på NRK, der man får se sketsjer fra landets komikere. Melodien består av en del høyfrekvente lyder, det kan høres det spilles på en liten fløyte.

Hadde vært evig takknemlig om noen kan si meg hva den heter.

Endret av Earthworm-Jim
Lenke til kommentar

Takk, takk. Siden jeg er så uinfomert hva gjelder musikk - noen som kan hjele meg med en sang, ganske fengende, som inneholder "all we human, all we dancer" eller noe sånt. Med min dårlige engelsk får jeg ikke helt tak på det. Noen som har noen forslag? ;)

Lenke til kommentar

Begynte å nynne på en sang nettopp. Vanskelig å forklare melodien, men jeg tror de synger "Love is neverending" og "You got it, wah wah wah yeah (elno)", men jeg fant ikke noe med lyrics søk da de to strofene er forholdsvis uoriginale.

Den starter med piano/keyboard-spilling, med akkorder, på en måte.

Det er en ganske barsnlig damestemme som synger, hvis jeg husker rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...