Henrik™ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg leter etter en sang. De synger om en låve eller noe lignende som skal rives. Stemmen ligner på den i Too far gone - zepro, men jeg har ikke funnet noe i den gruppa. Den har gått på radioen i det siste Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Get It On av Turbonegro Takker og bukker Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nå har jeg funnet ut at vømmøl også har en versjon av den traktor-sangen. Det kan være de som har den sangen jeg søker. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Har hørt dette refrenget eller den saksofonen helt i begynnelsen i en sang fra 90 tallet, trodde først det var E-type, men tror ikke det er de likevel, noen som vet hvilken sang det kan være: Det er ikke orginalen av samme sang, men en helt annen. den begynner helt likt. Hehe, fant ut av det rent tilfeldig nå: http://www.youtube.com/watch?v=-5Uw3YkZEfY Lenke til kommentar
Gjest medlem-128014 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Er det er en sang som er gangske lik Barcode Brothers - Flute? Er sikker på at jeg har hørt omtrent samme banjospilling i en annen technosang.. Takk for svar Lenke til kommentar
Gjest medlem-128014 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Fant det ut etter litt leting gjennom musikken på dataen! ATB - 9pm (Till I Come) Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg leter etter en sang. De synger om en låve eller noe lignende som skal rives. Stemmen ligner på den i Too far gone - zepro, men jeg har ikke funnet noe i den gruppa. Den har gått på radioen i det siste Sie Gubba - "Den gamle låven". Lenke til kommentar
siouxyou Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Gutter og jenter.. her er en UTFORDRING! Jeg lurer nemmelig på hvilken sang som blir spilt i bakgrunnen og på slutten av Tele2 sin "sheep" reklame/r.. Det er ikke noe form for lyrics, men en veldig feit beat Hvem enn som finner ut av det, vinner internett! Lenke til kommentar
epqr Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Det er en metallica sang (er jeg ganske sikker på). Jeg hadde den på pc'en før, men den sto under feil navn. Den har blitt slettet nå. Husker noe av teskten men mulig noe er feil siden det er tatt ut fra hodet. Husker bare noen få linjer. I will turn to you again .... and make you understand ... All of me, in ... .. In my dreams i turn to you. .. Suddenly i ... for you to find the way. LItt vanskelig men husker ikke noe særlig mer Endret 14. april 2009 av epqr Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Har en melodi på hjenen, det er en melodi mye brukt av Trond Kirkevåg. Jeg tror også den har vært brukt i "Riks Arkivet" som har gått på NRK, der man får se sketsjer fra landets komikere. Melodien består av en del høyfrekvente lyder, det kan høres det spilles på en liten fløyte. Hadde vært evig takknemlig om noen kan si meg hva den heter. Endret 11. april 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Har en lydsnutt jeg fant på lagerdisken, finner IKKE ut hvor den kommer fra eller hva det er. noen som vil ta på seg jobben? http://dump.no/files/3c1b4188d238/123.mp3 Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hørte på radioen her en dag, med dårlig signal inn og ut av tunneller, var bare melodien i refrenget jeg fikk med meg. Hør på vedlegget og hjelp meg hvis dere kan. melodi.mp3 Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hva heter sangen (techno) med ord som pockerface og "ma ma ma"? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Poker Face - Lady Gaga Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Takk, takk. Siden jeg er så uinfomert hva gjelder musikk - noen som kan hjele meg med en sang, ganske fengende, som inneholder "all we human, all we dancer" eller noe sånt. Med min dårlige engelsk får jeg ikke helt tak på det. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 "all we human, all we dancer" The Killers - Human http://open.spotify.com/track/0leJr3UNvxrXqrwgE8v0ps Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei, Lurer på hva sangen dei bruker i Mad men reklama på viasat 4 heiter. need to know! ? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Begynte å nynne på en sang nettopp. Vanskelig å forklare melodien, men jeg tror de synger "Love is neverending" og "You got it, wah wah wah yeah (elno)", men jeg fant ikke noe med lyrics søk da de to strofene er forholdsvis uoriginale. Den starter med piano/keyboard-spilling, med akkorder, på en måte. Det er en ganske barsnlig damestemme som synger, hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
SPITRIX Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 hvem er det som spiller på starten av denne traileren? http://www.youtube.com/watch?v=XIx4pbOfOFg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå