Kenny Bones Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 For noen dager siden så jeg en musikkvidio på swisj eller noe sånt og det var Soul Asylum med Runnaway Train. Jeg husker den veldig godt fra da jeg var liten og det bandet var favorittbandet mitt en stund. Men nå sitter jeg til en kompis og han har samme låta bare med Tom Patty and the heartbrakers. Stemmer dette? Har Soul Asylum bare covret låta? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hva heter sangen som går sånn? I said a æææÆÆÆÆ ooo uuuu, and I said oOOoooOo hooo oouuuuu Lenke til kommentar
zacka Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hva heter sangen som går sånn? I said a æææÆÆÆÆ ooo uuuu, and I said oOOoooOo hooo oouuuuu "What's up" med "4 Non Blondes". Typisk "pianobarsang" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Heter den ikke What's going on? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 kNEIp (jeg er skikkelig overtrøtt og har dårlig humor). Det er bare en frase fra refrenget. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) takk takk takk. nei faen! den var fin den her og, men den jeg leter etter en mye roligere. trur den ble brukt på reklamen for tv serien felicety eller det før. hmmm Endret 5. august 2005 av skate4life Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Så på CSI New York nå. Hørte en liten melodi på starten av slutten som enten var, eller minte meg om, en sang jeg har hørt ofte før. Det var bare melodien jeg hørte, og klarer egentlig ikke forklare den så bra. Jeg kom til å tenke på Aneka - Japanese Boy, men det var langt i fra riktig. Da besvarer jeg meg selv. Sangen var The Who - Baba O'Riley Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 har en utfordring til alle dere som har sett filmen uno! ganske tidlig i filmen så skal david og han kompisen morten på sånn bursdagsfest. når de kommer inn,hilser de på alle som sitter i stua og prater, og samtidlig blir en fet låt spilt av! er ganske sikker på at det er paperboys som synger sangen, men vet bare ikke hvilken sang det er... Hvis noen her har forslag eller vet hvilken sang de spiller i det korte øyeblikket (festen i stua), så bare kom med bidrag! har forsøkt å finne sangen, men forgjeves På forhånd takk /D&B Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 kan det være tittel sangen? den hvor de viser klipp fra UNO i musikk videon? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Lurer på navnet på en norsk rappelåt... Går i noe ala dette: "Alle kvinner, alle menn, om du er fattig eller om du er......" Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Lurer på navnet på en norsk rappelåt... Går i noe ala dette: "Alle kvinner, alle menn, om du er fattig eller om du er......" Noen som kan hjelpe? Cast - Kela Cast... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Cast... Dét betyr? At det var feil artist? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 har en utfordring til alle dere som har sett filmen uno! ganske tidlig i filmen så skal david og han kompisen morten på sånn bursdagsfest. når de kommer inn,hilser de på alle som sitter i stua og prater, og samtidlig blir en fet låt spilt av! er ganske sikker på at det er paperboys som synger sangen, men vet bare ikke hvilken sang det er... Hvis noen her har forslag eller vet hvilken sang de spiller i det korte øyeblikket (festen i stua), så bare kom med bidrag! har forsøkt å finne sangen, men forgjeves På forhånd takk /D&B Har du sjekka på rulleteksten, der bruker det og stå hva alle sangen heter som var med i filmen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Cast... Dét betyr? At det var feil artist? Neida. Det er Cast feat. Nico D.. Bare norske rappere som er så teite. Mkej: jeg har allerede postet navnet på låten. Paperboys - One Day. Endret 5. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Cast... Dét betyr? At det var feil artist? Neida. Det er Cast feat. Nico D.. Bare norske rappere som er så teite. Okei, I see Takker så meget! Lenke til kommentar
ÅsKopen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Noen som vet hva denne sangen heter ?? Unknown.rar Lenke til kommentar
zarz Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Noen som vet hva denne sangen heter ?? Gigi D'Agostino : The Ridle EDIT: Kongelåt Endret 5. august 2005 av zarz Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Gigi D'Agostino - The Riddle [3:26] Faen. Endret 5. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Det er vel Nik Kershaws "The Riddle" i en ny drakt. Aner ikke hvem som spiller din version. *edit* Woi...ting går unna. Endret 5. august 2005 av TAAB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå