Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

For noen dager siden så jeg en musikkvidio på swisj eller noe sånt og det var Soul Asylum med Runnaway Train. Jeg husker den veldig godt fra da jeg var liten og det bandet var favorittbandet mitt en stund.

 

Men nå sitter jeg til en kompis og han har samme låta bare med Tom Patty and the heartbrakers. Stemmer dette? Har Soul Asylum bare covret låta?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så på CSI New York nå.

 

Hørte en liten melodi på starten av slutten som enten var, eller minte meg om, en sang jeg har hørt ofte før. Det var bare melodien jeg hørte, og klarer egentlig ikke forklare den så bra.

 

Jeg kom til å tenke på Aneka - Japanese Boy, men det var langt i fra riktig.

Da besvarer jeg meg selv.

 

Sangen var The Who - Baba O'Riley :)

Lenke til kommentar

har en utfordring til alle dere som har sett filmen uno!

 

ganske tidlig i filmen så skal david og han kompisen morten på sånn bursdagsfest. når de kommer inn,hilser de på alle som sitter i stua og prater, og samtidlig blir en fet låt spilt av! er ganske sikker på at det er paperboys som synger sangen, men vet bare ikke hvilken sang det er...

 

Hvis noen her har forslag eller vet hvilken sang de spiller i det korte øyeblikket (festen i stua), så bare kom med bidrag! har forsøkt å finne sangen, men forgjeves

:no:

 

På forhånd takk :)

/D&B

Lenke til kommentar
har en utfordring til alle dere som har sett filmen uno!

 

ganske tidlig i filmen så skal david og han kompisen morten på sånn bursdagsfest. når de kommer inn,hilser de på alle som sitter i stua og prater, og samtidlig blir en fet låt spilt av! er ganske sikker på at det er paperboys som synger sangen, men vet bare ikke hvilken sang det er...

 

Hvis noen her har forslag eller vet hvilken sang de spiller i det korte øyeblikket (festen i stua), så bare kom med bidrag! har forsøkt å finne sangen, men forgjeves

:no:

 

På forhånd takk :)

/D&B

Har du sjekka på rulleteksten, der bruker det og stå hva alle sangen heter som var med i filmen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...