danilovic Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hva heter den derre "herligt, herligt, men farligt, farligt"-sangen, og hvem synger den? Daniel Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hva heter den derre "herligt, herligt, men farligt, farligt"-sangen, og hvem synger den? Daniel Lenke til kommentar
bee88 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Paradise Hotel episode 15 Noen som vet hva sangen som blir spilt fra sånn ca 10.26 heter? Er en houselåt av noe slag og en som synger take me higher eller noe i den duren... http://www.tv3.no/paradisehotel/webtv Endret 5. april 2009 av bee88 Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Pent og rolig gitarspill (kassegitar). Tror kanskje det er In Flames som har den, men mulig de bare har covra den. Ligner IKKE på noe av det andre In Flames har. Lenke til kommentar
donM Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Hei! lurer på hva sangen som spilles i reklamen til "Jon & Kate plus 8" på Discovery Channel Travel and Living. Har vært inne på Discovery sine hjemmesider og søkt i forumer og overalt, finner den ikke!! :/ Har også søkt på andre engelske forumer men denne reklamen er ny, for andre har lett etter det samme, og fått svar, og det er ikke Beautiful Life... Det er i samme musikksjanger som Coldplay, The Killers etc... Takk for eventuelle svar edit: tror de sier noe sånn som "be(ee) strong...." deretter "be(eee) et eller annet" i refrenget... Med høyre toner på e'en... Bumper denne, den går omtrent hver eneste gang det er reklame på kanalen idag!!, cmon!!! help!! Endret 12. april 2009 av donM Lenke til kommentar
Mclovin_lol Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 noen som vet hvilken sang som spilles 06:08 i denne videoen? http://www.youtube.com/watch?v=GqenN_7YUyc...feature=related takker for svar! Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tv3 reklama om kass filmer som går heiter Sex on fire av kings of leon;) Lenke til kommentar
SyLareN Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dette står mellom liv og død folk Var i praha i vinterferien og hørte en dance/techno låt der nede som har plaget meg helt siden jeg hørte den. Sangen har depeche mode - strangelove som melodi Og det eneste jeg har av tekst er "monday have a good time" og "i wanna feel your emotion have a good time" Det er alt jeg har om sangen. Denne sangen MÅ bare finnes, takker for svar! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Pent og rolig gitarspill (kassegitar). Tror kanskje det er In Flames som har den, men mulig de bare har covra den. Ligner IKKE på noe av det andre In Flames har. ? Lenke til kommentar
gshock Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 SÅ på "matchball" på tv 2 sebra i kveld, klarer søren ikke plassere den sangen som var i backgrunnen når de hadde en sånn reklame eller showreel eller hva jeg skal si. (vi er sikre på å ha hørt den før men finner ikke ut hvor.) Noen som har noen tips ? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kvikklunsjreklama med et herrekor, en ukulele og en smårølpete stemme. Noen som vet? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvis ikke reklamen er endret siden sist er det vel "Peter and the Wolf - Safe Travels" Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva heter sangen i denne videoen på 00:00 - 00:11?? Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen som vet hvilken sang som spilles i episode 15 av Paradise Hotel fra 28:15 og litt utover? web-tv link Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen som veit hvilken house/techno sang dette er? Starter fra 03:52 http://www.youtube.com/watch?v=8b3g2Z_yTSI...re=channel_page Trenger ikke være akkurat den remixen. Lenke til kommentar
sjekkih Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hei, vet noen hvilken låt viasat 4 bruker når de viser reklame for "mad men"? Den låta med spreke blåsere Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Noen som veit hvilken house/techno sang dette er? Starter fra 03:52 http://www.youtube.com/watch?v=8b3g2Z_yTSI...re=channel_page Trenger ikke være akkurat den remixen. Det er en eller annen remix av Kathy Brown - Turn Me Out. Har ikke funnet ut hvilken ennå, men den er ganske annerledes fra orginalen hvertfall. Ca bare vokalen som er lik. Endret 8. april 2009 av thesinner Lenke til kommentar
comtec Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 hva heter den sangen på den sjokolade-reklamen? troika ellerno... den hvor hun damen strør potetgull på gulvet for å få guttene til å føle seg hjemme, for deretter å rulle rundt i senga med sjokoladen? synes den sangen er gøyGØY, noen som hvem hva den heter? Har fallt fullstendig for den sangen, jeg også. Jeg har tilogmed sendt en e-mail til produsenten av Troika, men de svarte aldri. Vet ennå ikke hvem det er som synger, men jeg har funnet ut at det er en gammel Cole Porter sang som heter Love for sale. De versjonene jeg har hørt så langt, og det er ganske mange for jeg har lett lenge nå, er mye kjappere og muntrere i stemningen. Det er nesten noe Portishead lignende over den versjonen i Troika reklamen, noe mørkt og sexy. Om jeg klarer å finne den skal jeg gi deg beskjed. Håper kanskje at noen her kan hjelpe oss litt på veien. Hilsen Demonik ja visst, noe mørkt og sexy over den ja. Men den hører jo fransk ut?! hei! beklager hvis svaret på dette allerede er postet, men jeg skriver det likevel... Det er Eartha Kitt - Love for sale, hvis jeg ikke tar helt feil.... Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen som veit hvilken house/techno sang dette er? Starter fra 03:52 http://www.youtube.com/watch?v=8b3g2Z_yTSI...re=channel_page Trenger ikke være akkurat den remixen. Det er en eller annen remix av Kathy Brown - Turn Me Out. Har ikke funnet ut hvilken ennå, men den er ganske annerledes fra orginalen hvertfall. Ca bare vokalen som er lik. Virker som det er den ja. Nå var det bare og finne remixen, men takk for svar. Lenke til kommentar
andros88 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen som vet hvilken sang som spilles i viasat 4 reklamen for "filmer i påsken"? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå