Shiktu Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg er forelsket i en trance sang som jeg hørte på radioen her om dagen, og fikk recordet litt av:Jeg la den opp på Youtube, noen som kjenner til denne sangen? Bare MÅ ha den http://www.youtube.com/watch?v=BT5msuBp1G4 Jeg bumper den igjen! Ingen som vet hva sangen heter? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Noen som drar kjensel på sangen? http://dump.no/files/32e6c12fba24/ukjent_sang.mp3 Endret 3. april 2009 av El Matador Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Sangen som spilles på tv3, reklamen for Dødelig Våpen? Noen som vet? Ingen stemmer, bare techno på en måte Röyksopp - Happy Up Here Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Jeg klippet ut dette pianospillet fra Lene Marlins "A Place Nearby", og er hundre prosent sikker på at jeg har hørt det samme spillet i en eller annen trance låt. Er det noen som gjenkjenner det? edit: Endret 3. april 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Marius1k Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen som vet hva den sangen i Betakaroten reklamen heter? Tror det synges noe sånn som det her: Think iam going crazy over you. eller noe i den duren Takk for svar. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nå skal dere virkelig få noe å bryne dere på, har ikke klart å finne denne selv etter flere forsøk over min lange karriere innen å finne låter på nettet med få ledetråder. Har av og til lurt på om jeg bare har innbillt meg den, men tviler på det: Låten ble brukt som kjennelåta til en dansk såpeserie som ble sendt her i Norge før som ikke blir sendt lenger. Det var en dramaserie med ganske høyt budsjett, kanskje satt til en annen tid enn nåtid, men det er jeg ikke sikker på. En mannlig artist synger den, med en navn som Christian eller Christiansen. Husker jeg så han spille den på akustisk gitar, så det er sikkert noe sånt i den. Låta var veldig populær i en sommer, og jeg tror Saybia hadde et cover av den, men jeg har ikke klart å finne det coveret blant singelene eller albumene deres. Kanskje det er en låt jeg har oversett. Fyr løs hvis dere har forslag. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Den eneste jeg tenker på da, er Tim Christensen. Dansk singer/songwriter-type. Aner ikke hvilken sang det er snakk om though, men det kan godt være han som synger den, i hvert fall =) Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Den eneste jeg tenker på da, er Tim Christensen. Dansk singer/songwriter-type. Aner ikke hvilken sang det er snakk om though, men det kan godt være han som synger den, i hvert fall =) Rett på første forsøk. Tim Christensen - Right Next to the Right One var det. Den har sitti langt inne, tusen takk. Lenke til kommentar
comtec Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 hei. noen som kan hjelpe meg å få tak i intro-sangen til den australske tv-serien Satisfaction? (nåværende sesong) hjelp? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei ! kom akkurat over denne sangen på en gammel båndspiller...noen som er god på gammel musikk. Tok opptak av sangen, så kvaliteten er dårlig NB! det er ingen som synger i dette sporet jeg vet ikke hva sangen heter? noe hjelp Finn Eriksen - "Lappland" Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 hei trenger litt hjelp her, leter etter en gruppe som minner veldig om return i musikk sjanger, er norsk gruppe, nokså kjent, kommer bare ikke på navnet, mener ikke tnt, ment tror gruppa er fra østlandet. tror ole evenrud har vært med i den noen som vet ???? Slenger ut et par velmente forslag Ole I'dole, Dream Police, Artch, Da Vinci, AVALANCHE, Stage Dolls, The Kids ? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sangen som spilles på tv3, reklamen for Dødelig Våpen? Noen som vet? Ingen stemmer, bare techno på en måte Röyksopp - Happy Up Here Takk for det Lenke til kommentar
erlhau Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 hva heter sangen som de synger: when she go she goes har gått ganske mye på radio Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 hva heter sangen som de synger: when she go she goes har gått ganske mye på radio ? Lenke til kommentar
erlhau Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 hva heter sangen som de synger: when she go she goes har gått ganske mye på radio ? vakke den, denna er nyere Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 hva heter sangen som de synger: when she go she goes har gått ganske mye på radio Sikker på at det ikke er "There she goes" Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ok, kanskje ikke rett sted å poste men: Har noen en download link til den berømte "Badum tish" sound effecten? Den som er etter vister til stand-up komikere osv. Skjønner dere hvilken jeg mener? Lenke til kommentar
tikitaka Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei. Noen som vet hva sangen som spilles på viasat 4's reklame for hvilke filmer de skal sende denne påsken? Har veldig lite å gå etter her, men takker for svar Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ok, kanskje ikke rett sted å poste men:Har noen en download link til den berømte "Badum tish" sound effecten? Den som er etter vister til stand-up komikere osv. Skjønner dere hvilken jeg mener? Here you go buddy http://instantrimshot.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå