Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal dere virkelig få noe å bryne dere på, har ikke klart å finne denne selv etter flere forsøk over min lange karriere innen å finne låter på nettet med få ledetråder. Har av og til lurt på om jeg bare har innbillt meg den, men tviler på det:

 

Låten ble brukt som kjennelåta til en dansk såpeserie som ble sendt her i Norge før som ikke blir sendt lenger. Det var en dramaserie med ganske høyt budsjett, kanskje satt til en annen tid enn nåtid, men det er jeg ikke sikker på.

 

En mannlig artist synger den, med en navn som Christian eller Christiansen. Husker jeg så han spille den på akustisk gitar, så det er sikkert noe sånt i den. Låta var veldig populær i en sommer, og jeg tror Saybia hadde et cover av den, men jeg har ikke klart å finne det coveret blant singelene eller albumene deres. Kanskje det er en låt jeg har oversett.

 

Fyr løs hvis dere har forslag.

Lenke til kommentar
Den eneste jeg tenker på da, er Tim Christensen. Dansk singer/songwriter-type. Aner ikke hvilken sang det er snakk om though, men det kan godt være han som synger den, i hvert fall =)

Rett på første forsøk. Tim Christensen - Right Next to the Right One var det. Den har sitti langt inne, tusen takk. :D

Lenke til kommentar
hei trenger litt hjelp her, leter etter en gruppe som minner veldig om return i musikk sjanger, er norsk gruppe, nokså kjent, kommer bare ikke på navnet, mener ikke tnt, ment tror gruppa er fra østlandet. tror ole evenrud har vært med i den

 

noen som vet ????

 

Slenger ut et par velmente forslag Ole I'dole, Dream Police, Artch, Da Vinci, AVALANCHE, Stage Dolls, The Kids ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...