Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei dette blir nesten en blindskudd men håper noen fikk det med seg. Rundt kl 14:00 så gikk Nelly Furtados Say it right på The Voice. Jeg lurer på hva sangen etter heter? Jeg fikk ikke med meg noe tekst men var visst en mann og en dame :)

Lenke til kommentar

Leter etter en britisk (tror jeg?) sang av typen pop/dance, men eneste kluet jeg har er selve musikkvideoen.

I musikkvideoen kommer det en sånn stor robotsak opp av vannet, med dykkerhjelm. Denne går på land, og umm, danser rundt i byen, blant alle høyblokkene (på sin noe spesielle måte).

En kjempestor takk til den som kan hjelpe meg med dette!

Lenke til kommentar

Hei!.

Leter etter en sang, men husker ikke hvilken det er.

Husker bare at i slutten av sangen så er det en mann som prater. å han sier noe som

" I remember something that Addison said the night she left.

We were both standing in the pouring rain. She turned, looked at me and said,

" I believe everything we do has a purpose, and every action has meaning. What do you believe Gabe?"

She knew what i believed.

noen som kan hjelpe meg??..:)

Lenke til kommentar
Okei, har en sang jeg ikke vet hva heter her..

Den spilles på radioen nå om dagen, dog ikke så ofte.

Det er en svensk dame som synger/"rapper".

Noen som vet hvilken det er? :p Har lett gjennom spillelistene på P4 og P3, men uten suksess.

Svensk dame som spilles på radio, da tenker jeg på denne:

Veronica Maggio - Måndagsbarn

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Leter etter en britisk (tror jeg?) sang av typen pop/dance, men eneste kluet jeg har er selve musikkvideoen.

I musikkvideoen kommer det en sånn stor robotsak opp av vannet, med dykkerhjelm. Denne går på land, og umm, danser rundt i byen, blant alle høyblokkene (på sin noe spesielle måte).

En kjempestor takk til den som kan hjelpe meg med dette!

Beastie Boys med Intergalactic? Ikke helt som du beskrev, men det kan minne om den.

Se filmen hos Youtube

Jeg lurer på om noen kan fortelle meg om den raske, mørke og litt sinte pianojingelen som spilles på NRK radio i forkant av trafikknytt eller noe sånt er fra en låt eller om den er skreddersydd.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

har letet lengre etter en type do whoop låt ala madcon sin doo woop. Den var på tv endel ganger for vel hmm ja la oss si år 2003+ ??. Mener å huske at det var en nosk gruppe som lagde den. en type remix av 20-30 talls musikk? i filmen danset jentene som de gjorde på den tiden, der beinene gikk i rare vinkler...ala noe slikt:http://www.youtube.com/watch?v=ZJC21zzkwoE&feature=related..mener å huske at det var mye trompet brukt...husker også at midt i sangen stopper alt opp og så sitter det en gjeng karer og ler..så fortsetter den .. mener det var en gruppe feat en annen..trodde kansje det var sofian men tror ikke det stemmer helt...kan noen med litt bedre hukommelse hjelpe??? takker! ^^ dititdi dududu ditiidi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...