Abnegation Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 En sang som har gått litt på P3 i det siste. Noen kvinnfolk som synger også er det en hel del skyting i refrenget.. Hvilken låt er det? Lurer på det samme. Våpenet lades, 5 skudd, og så kommer det en jackpot-lyd. Lenke til kommentar
muummi Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen som vet hva sangen i Coca Cola Light reklamen heter? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hva heter sangen i madmen reklamen så går på viasat 4 nå for tiden? Ingen som vet denne? Legger til et opptak fra sangen i reklamen Her kan du høre den Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Noen som vet hva sangen i Coca Cola Light reklamen heter? Er det denne reklamen det er snakk om? Endret 30. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Three days grace - Never to late? http://www.youtube.com/watch?v=plYlikBZ7rM Det navnet dukker opp over alt når jeg prøver å søke på sangen, men det er ikke riktig sang. Den ligner litt, men jeg husker veldig godt fra sangen at det synges "too late, too late" flere ganger etter hverandre i refrenget. Det kan også være; "now it's too late, too late, too late" ? Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Sitter en vrien nøtt her, som jeg håper dere kan hjelpe meg med.. For tja, rundt 5 år siden (+/-) var det en låt jeg hørte en del på. Men, det eneste jeg husker var "erru down eller? erru down?" Det var en norsk raplåt, men husker virkelig ikke hvem det kan ha vært. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er en sang på the voice har bare hørt slutten og det er en fyr som står på en gravplass lignende ting og synger i dont wanne fight no more eller noe, er vel i hip hop sjangeren har prøvd på youtube, google og spotify. Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nå har jeg søkt og søkt,men finner ikke navnet på den sangen som sitter fast oppe i hodet mitt for tiden. Jeg har hørt den mange ganger på butikker o.l og den eneste teksten jeg kan er: "Don`t be a fool,he doesn`t love you like he did in school." Og så trooor jeg de sier noe sånt som "You don`t need a man,you need an animal" Noen som vet? jeg MÅ finne den sangen! Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen som vet hva sangen i Coca Cola Light reklamen heter? Alphabeat - Fascination Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nå har jeg søkt og søkt,men finner ikke navnet på den sangen som sitter fast oppe i hodet mitt for tiden.Jeg har hørt den mange ganger på butikker o.l og den eneste teksten jeg kan er: "Don`t be a fool,he doesn`t love you like he did in school." Og så trooor jeg de sier noe sånt som "You don`t need a man,you need an animal" Noen som vet? jeg MÅ finne den sangen! Barefoot Confessor - He Doesn't Love You Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nå har jeg søkt og søkt,men finner ikke navnet på den sangen som sitter fast oppe i hodet mitt for tiden.Jeg har hørt den mange ganger på butikker o.l og den eneste teksten jeg kan er: "Don`t be a fool,he doesn`t love you like he did in school." Og så trooor jeg de sier noe sånt som "You don`t need a man,you need an animal" Noen som vet? jeg MÅ finne den sangen! Barefoot Confessor - He Doesn't Love You Tusen takk!! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Hei. Jeg lurer på hva den fine sangen heter som alltid var på Åpningsfrekvensen på barnetv om den fine engelske damen som skrev barnehistorier om kaniner. Miriam Stockley - Perfect Day? :!: eg og har alltid lurt på dette. takker Åh TAKKER!!!! TAKKER!!! Men ikke samme stemme... Urk. Den versjonen fra barnetv er bedre... Du vet, når man er vokst opp med den... Søkte på spotify hadde ikke samme damen (Søkte: Perfect Day). Endret 30. mars 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
beerformyhorses Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) 00:39-00:56 Hva heter sangen? Noen som gidder å ta en titt? Det er fra traileren til Catch Me If You Can. Har sett på soundtracket, men kjenner den ikke igjen. http://www.imdb.com/title/tt0264464/soundtrack Endret 31. mars 2009 av beerformyhorses Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Er en sang på the voice har bare hørt slutten og det er en fyr som står på en gravplass lignende ting og synger i dont wanne fight no more eller noe, er vel i hip hop sjangeren har prøvd på youtube, google og spotify. Jeg kan egentlig ikke skjønne hva han gjør på Vioce, men kan det være Speak - the hungarian rapper Endret 31. mars 2009 av Ekko Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 jeg har litt av teksten til en sang jeg er ute etter, men som jeg ikke kan finne: i begynnelsen av en setning (mener det er refrenget) synges det av en mann "i've got" ...et eller annet... "my shoulder" Tror han synger "i've got" ...et eller annet... "down my shoulder" eller "i've got" ...et eller annet... "on my shoulder" Minner litt om country... kan noen hjelpe meg å finne denne sangen kun basert på disse få ordene?? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 jeg har litt av teksten til en sang jeg er ute etter, men som jeg ikke kan finne: i begynnelsen av en setning (mener det er refrenget) synges det av en mann "i've got" ...et eller annet... "my shoulder" Tror han synger "i've got" ...et eller annet... "down my shoulder" eller "i've got" ...et eller annet... "on my shoulder" Minner litt om country... kan noen hjelpe meg å finne denne sangen kun basert på disse få ordene?? ? Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 jeg har litt av teksten til en sang jeg er ute etter, men som jeg ikke kan finne: i begynnelsen av en setning (mener det er refrenget) synges det av en mann "i've got" ...et eller annet... "my shoulder" Tror han synger "i've got" ...et eller annet... "down my shoulder" eller "i've got" ...et eller annet... "on my shoulder" Minner litt om country... kan noen hjelpe meg å finne denne sangen kun basert på disse få ordene?? ? genialt skjønner ikke hvorfor jeg ikke kom på gode gamle cash Lenke til kommentar
MagnusMorty Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei .. Her er en liten å bryne seg på.. Den er på svensk og i refrenget så synges det noe som dette : Vi er killane som snusa , og ser på flickornas musa.. Noen som vet hva den heter ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå