beerformyhorses Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hva heter sangen som kommer når Jigsaw har rekruttert hæren sin i Punisher: War Zone? Slipknot-PsychoSocial Lenke til kommentar
beerformyhorses Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 00:39-00:46 Hva heter sangen? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Var på lan også hørte jeg en techno-lignende låt med lyder fra fly som f.eks "Pull up! Pull up!" "Windshear" og den klikkelyden for overspeed. Noen som vet hvem låt jeg snakker om? Lenke til kommentar
fredrior Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Noen som vet navnet på vignetten/låten som sendes mellom innslagene i God Kveld Norge? Lenke til kommentar
dainnsto Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hei, jeg trenger hjelp til å finne ut hva en sang heter og hvem som har den. Det eneste jeg vet er at den stort sett bare handler om "ist" ord. Altså ord som slutter på ist. Feks sosialist, gardist, metodist osv osv. Også er det en linje som er noe lignende som "Føler du deg homo, da kan du bli gardist!" Noen som vet? Jeg vil virkelig finne denne sangen! Tusen takk på forhånd! dainnsto Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hva heter den sangen i filmen UNO som blir spilt på starten av filmen da di driver og trener nede på gymmen? Er ikke One Day jeg er ute etter med papperboys men tror det er en annnen en.. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hva heter den sangen i filmen UNO som blir spilt på starten av filmen da di driver og trener nede på gymmen? Er ikke One Day jeg er ute etter med papperboys men tror det er en annnen en.. Simon Divine - Living Dangerously Lenke til kommentar
Gunnigirl Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg lurer på hvilken sang som er med i reklamen for pepsi MAX. reklamen tar for seg jobbintervju, der den ene kameraten er inn til intervju og hyler og kaster seg selv på gangen for å skremme de andre som skal på intervju til å dra der i fra, slik at kameraten lettere får jobben. Den får han, og etterpå feirer de med pepsi max og ved å danse i gatene, mens det spilles en kul sang. Noen som vet hvilken? Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen som vet hva den sangen som begynner på 0:50 heter? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg lurer på hvilken sang som er med i reklamen for pepsi MAX. reklamen tar for seg jobbintervju, der den ene kameraten er inn til intervju og hyler og kaster seg selv på gangen for å skremme de andre som skal på intervju til å dra der i fra, slik at kameraten lettere får jobben. Den får han, og etterpå feirer de med pepsi max og ved å danse i gatene, mens det spilles en kul sang. Noen som vet hvilken? Den heter "your mother won't approve". Den er ikke ute enda tydeligvis. http://www.myspace.com/ymwa - Skal visst være MySpace-siden til sangen Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen som vet hva den sangen som begynner på 0:50 heter? [yotube]ruEGqqM7g9k&feature=channel[/yotube] Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Azzex: Korn - Y'all want a single Edit: bah, 2 sekunder for sen sikkert Endret 29. mars 2009 av Lund :* Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Dæven det gikk kjapt takker Lenke til kommentar
shotmessis Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 It's never too late, to late, to late... Er refrenget til en superkul sang, men er tydeligvis umulig å finne på youtube, google osv... Noen som vet navnet på denne sangen, har en følelse at den er rimelig ny, og blir hørt mye på utesteder for tiden Lenke til kommentar
shotmessis Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Sjanger? litt vanskelig å si, men rock vil vel passe bra. Kunne hvert artister som Green Day, 3 Doors Down.. Litt den typen! veldig fengende sang, må bare beklage at jeg ikke har mer tekst å gå etter, men var veldig vrient å fange opp flere ord.. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Three days grace - Never to late? http://www.youtube.com/watch?v=plYlikBZ7rM Lenke til kommentar
shotmessis Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Three days grace - Never to late? http://www.youtube.com/watch?v=plYlikBZ7rM Det navnet dukker opp over alt når jeg prøver å søke på sangen, men det er ikke riktig sang. Den ligner litt, men jeg husker veldig godt fra sangen at det synges "too late, too late" flere ganger etter hverandre i refrenget. Det kan også være; "now it's too late, too late, too late" Endret 29. mars 2009 av shotmessis Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hei. Jeg lurer på hva den fine sangen heter som alltid var på Åpningsfrekvensen på barnetv om den fine engelske damen som skrev barnehistorier om kaniner. Miriam Stockley - Perfect Day? :!: eg og har alltid lurt på dette. takker Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 noen som vet hvilken låt som spilles på the voice hele tiden, ei dame som synger: Money aint all, the richer they get the higher they fall.. også går det litt sånn om igjen nesten.... har googla og spotyfied men finner ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå