black_sheep Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 har en sang gående i hue. pianospilling, også linja : sell any dream to me. tror det er sånn ganske riktig tekst Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 har en sang gående i hue. pianospilling, også linja : sell any dream to me. tror det er sånn ganske riktig tekst Joshua Kadison - Jessie Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 har en sang gående i hue. pianospilling, også linja : sell any dream to me. tror det er sånn ganske riktig tekst Joshua Kadison - Jessie Lenke til kommentar
FredrikUG92 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei, hvem er det som sang (i skrivende stund) for 2 minutter siden på tv2 zebra? Noen som har peiling? Lenke til kommentar
trondaage Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 hei trenger litt hjelp her, leter etter en gruppe som minner veldig om return i musikk sjanger, er norsk gruppe, nokså kjent, kommer bare ikke på navnet, mener ikke tnt, ment tror gruppa er fra østlandet. tror ole evenrud har vært med i den noen som vet ???? Lenke til kommentar
comtec Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 hei. noen som kan hjelpe meg å få tak i intro-sangen til den australske tv-serien Satisfaction? (nåværende sesong) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Noen som vet hva sangen/melodien som begynner rundt 1:10 heter? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 [yotube]AIzbwV7on6Q[/yotube]Noen som vet hva sangen/melodien som begynner rundt 1:10 heter? Sigur Ros - Hoppipolla, kanskje. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hørte en sang i går. Skal beskrive den så godt jeg kan. Den starter men dundrende bass, senere i sangen så er det pianospill. Så er det en som synger et par settninger, mener det var "keep it going" eller noe i den duren. Mot slutten av sangen er så det pianospill da også men da knipses det mellom hver tone fra pianoet. http://www.youtube.com/watch?v=mj6M8-93doo det er ikke den sangen der. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hørte en sang i går. Skal beskrive den så godt jeg kan. Den starter men dundrende bass, senere i sangen så er det pianospill. Så er det en som synger et par settninger, mener det var "keep it going" eller noe i den duren. Mot slutten av sangen er så det pianospill da også men da knipses det mellom hver tone fra pianoet. http://www.youtube.com/watch?v=mj6M8-93doo det er ikke den sangen der. Kanye West - Love Lockdown? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Hørte en sang i går. Skal beskrive den så godt jeg kan. Den starter men dundrende bass, senere i sangen så er det pianospill. Så er det en som synger et par settninger, mener det var "keep it going" eller noe i den duren. Mot slutten av sangen er så det pianospill da også men da knipses det mellom hver tone fra pianoet. http://www.youtube.com/watch?v=mj6M8-93doo det er ikke den sangen der. Kanye West - Love Lockdown? Nei, er ikke så mye tekst, er bare akkurat midt i sangen det blir sunget et par settninger. Takk for forslaget anyway^^ Edit: Kan si at det er en typisk sang som det er fint å danse til. veldig tydelig rytme Endret 28. mars 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hvilken sjanger? På en måte hip hip Er veldig kraftig pianospilling. Skulle hatt tankeoverføring, jeg har den gående i hodet men er så vanskelig og få ned på papiret Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har du mikrofon så kan du alltids nynne den. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har du mikrofon så kan du alltids nynne den. Vet ikke om jeg tørr det gitt Vil ikke på gullkorn delen xD Lenke til kommentar
Plenkrutt Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Noen som vet hvilke dette er? http://www.bama.no/eway/default.aspx?pid=2...:1:6236:1:::0:0 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Noen som vet hvilke dette er? http://www.bama.no/eway/default.aspx?pid=2...:1:6236:1:::0:0 Den første er . Den andre vet jeg ikke. Tipper den er komponert til reklamen. Endret 28. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 [yotube]AIzbwV7on6Q[/yotube]Noen som vet hva sangen/melodien som begynner rundt 1:10 heter? Sigur Ros - Hoppipolla, kanskje. Takk! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hva heter sangen som kommer når Jigsaw har rekruttert hæren sin i Punisher: War Zone? Lenke til kommentar
Mentor156 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Hei ! kom akkurat over denne sangen på en gammel båndspiller... noen som er god på gammel musikk. Tok opptak av sangen, så kvaliteten er dårlig NB! det er ingen som synger i dette sporet jeg vet ikke hva sangen heter? noe hjelp untitled.mp3 Endret 28. mars 2009 av Mentor156 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå