Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror den heter Dirty Oppland - Den rosa sangen

Høres på ingen måte ut som Dirty Oppland

Var forsåvidt ikke fattern heller

Rosa Sangen som lett kan bli funnet på fildelingsnettverk som LimeWire, er kreditert Fattern, men Fattern har selv flere ganger, blant annet på sin hjemmeside uttalt at denne sangen ikke er hans og at han hater den.

Lenke til kommentar
Hei, hørte så nettopp en reklame for "singing bee". Hvor det er folk som nynner på sanger og den første sangen, er den jeg lurer på. Spansk sang, syntes jeg hørte noe med "sombrero".

Takker for alle svar :)

Madonna - "La Isla Bonita".

Lenke til kommentar
Hørte en sang på radioen i dag (fannt det ikke på spillelistene.) sangin spillte en refreng på nrk p3, det jeg husker av sangen er "i just wannabe wannabe" slik gikk det om igjen. den handlet noen om å forsvinne eller no sånn?

Tviler på det er riktig, men er ikke davin degraw - i don't want to be

Lenke til kommentar
Noen som vet navnet på artisten som hadde sangen til reality serien "Singel 24-7" som gikk på TV3 i 2004? Tror sangen også het singel 24-7 men det er mulig jeg husker feil

MILLA - Single 24-7?

Ja tror det er riktig :) takk! Har prøvd å google sangen å lett etter den på youtube å alle andre tenkelige plasser men ikke noe hell så langt :/ Noen som vet hvor jeg kan kan få tak i den?

Lenke til kommentar
Noen som vet navnet på artisten som hadde sangen til reality serien "Singel 24-7" som gikk på TV3 i 2004? Tror sangen også het singel 24-7 men det er mulig jeg husker feil

MILLA - Single 24-7?

Ja tror det er riktig :) takk! Har prøvd å google sangen å lett etter den på youtube å alle andre tenkelige plasser men ikke noe hell så langt :/ Noen som vet hvor jeg kan kan få tak i den?

Nå er jeg ikke sikker, men kan det være den heter The Last Man Standing?

Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer på en sang... Tror den er fra 70-tallet en gang, er best beskrevet som en rocke-sang, med kvinnelig vokalist... Tror navnet på sangen er en by i USA. Noe av teksten inneholder: "such a wonderful time... ... sing sing, ding da ding"

Noen som vet hvilken sang dette er?

Lenke til kommentar

MILLA - Single 24-7?

Nå er jeg ikke sikker, men kan det være den heter The Last Man Standing?

Riktig artist iallefall. Men ikke riktige sangen :) fant låtliste til albumet hennes å sangen heter med sikkerhet single 24-7

Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer på en sang som er fra Katzenjammer.

Den gikk på P4 som reklame for de konsertene for kreftforeningen, men har aldri funnet ut hva sangen het.

Har leita på youtube, og det er ikke Mother North, Hey Ho on the devils back eller A bar in Amsterdam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...