Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen Sonic fans der ute? Hvilket Sonic-spill/track spilles mellom 2:39 og 3:50? Elsker den delen, og skulle gjerne likt å høre originalen. =)

Edit!

Funnet! Pleier som regel å finne ting ut selv rett etter jeg har spurt, og dette var ikke noe unntak. Hvis noen lurte var det Dr. Robotnik Theme fra Sonic 1:

Endret av Sephora
Lenke til kommentar

Yo dudes!!! Jeg lurer på hva sangen heter som blir brukt i Ali G indahouse. Den blir brukt minimum to steder: Når han skal redde gutten fra gangsterne med masse våpen og når han skal roe ned departementet midt i en diskusjon litt senere. Det er skikkelig "heroisk" musikk som minner litt om den derre 'Haid Mesias' eller hva faen...litt sånn religous ghospel aktig om dere skjønner...finner den ikke på noen av 'soundtrack' sidene?

HELP!

Lenke til kommentar

Her, på 06:16 er eg ganske sikker på at det blir brukt ei The White Stripes-låt, men klarar ikkje komme på kva for ei! Nokon som kan hjelpe før eg blir gal? :p

Edit: Puh, eg fann det ut. Icky Tump, sjølvsagt. No kan eg slappe av.

Endret av Wheaten
Lenke til kommentar

Tilbake igjen jeg! Stilte samme spr for noen sider siden men tar det opp igjen nå...

På det store korslaget går spiller dem en sang ibakgrunn, når de pressenterer korene. Tror teksten på sangen er noe slik: " I´m comming up", eller ett eller annet..

Noen som vet hva sangen heter?

Lenke til kommentar
Tilbake igjen jeg! Stilte samme spr for noen sider siden men tar det opp igjen nå...

På det store korslaget går spiller dem en sang ibakgrunn, når de pressenterer korene. Tror teksten på sangen er noe slik: " I´m comming up", eller ett eller annet..

Noen som vet hva sangen heter?

Wild guess, I'm Coming Out - Diane Ross?

Lenke til kommentar
Er sikker på at det ikkje er Scooter. Skal prøva å få fiksa eit utdrag ila. morgondagen.

Fekk fiksa da no, litt dårlig, men dei som kjenne songen, veit kva den heiter :)

Her

Diskusjon sin fildelingsting fungerte ikkje, so måtte ty til med rapidshare. Ikkje klikk på lenkja utan at du har ein liten anelse :p

Fann det ut :D

Var ein remix av Snap - Rhytm is a dancer med Run Dmc.

Lenke til kommentar

Hva heter sangen som spilles i den noe eldre Specsavers reklamen, hvor noen menn står i en heis? De kikker rart på en, og senere tar han frem en koffert med damesko, parykk og flere briller. Sangen inneholder frasen "to the moon". Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Hva heter sangen som spilles i The Shawshank Redemption? Den rolige piano-spillingen...

Noen som vet?

EDIT: Hva heter sangen som spilles i innslaget om "Oddbjørns heim-knækk" i serien Uti Vår Hage 2?

Endret av gromit190
Lenke til kommentar
Hva heter sangen som spilles i The Shawshank Redemption? Den rolige piano-spillingen...

Thomas Newman - Brooks Was Here?

Noen som har sett den siste Norsk Tipping reklamen. Jeg liker sangen i den utrolig godt, men jeg klarer ikke å finne ut hva den heter. Det er reklamen, der en persom mister en kaffekopp i bakken i saktefilm og en annen person slipper telefonrøret i sakte film..:)

Sendte mail for litt siden hvor jeg spurte om artist og låtnavn. Fikk til svar:

"Sangen du spør etter er komponert til denne reklamefilmen."

Endret av Sondre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...