Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...907230?v=glance Amazon vet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg lurte på hvem sang some r i filmen "Johnny English" hvor han står på badet og synger til en sang, så når han skal vise den filmen som beviser det mot han slemme, så tar han feil film og det kommer en film av han selv hvo han står på badet og synger og hva heter den sangen? Jeg mener å huske at det var noe av Abba, kanskje Dancing Queen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Does Your Mother Know - ABBA ? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Og hva heter 'Red Hot Chilipepper'-sangen med en gal taxi-sjåfør i musikkvideoen? (mener det er Red Hot Chilipeppers) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kjærlighetssang som går slik: "I don't wanna run away, 'cause I can't take it, I don't understand. If I'm not real for you my heart..." Hva heter den, og hvem synger? Daniel Bedingfield - If you're not the one Takker! rhcp - by the way? Takker! Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) navnet på denne? Do you remember, last night? - When we were dancing in the moonlight. Do you remember, last night? - When we were kissing in the moonlight. Kjempe bra sang! Trance/Dance er det vel... Endret 4. august 2005 av ZaiCoN Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har hørt/sett en sang på MTV og jeg glemmer alltid å sjekke navnet. Noelunde slik: "You're beautiful, ya, You're beautiful osv" -"I saw you in the crowd..>" I videoen så står han som synger i snø, og tar av seg en del av klærnene Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvem synger: - Son of a Preacher Man - Superman ? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvem synger: - Son of a Preacher Man Dusty springfield, Tanya Tucker. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har ikke Joan Osborne originalen. Superman spilles iallefall av "punk"bandet Goldfinger Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvem synger: - Son of a Preacher Man - Superman ? Dusty Springfield - Son of a preacher man Five for Fighting - Superman Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har hørt/sett en sang på MTV og jeg glemmer alltid å sjekke navnet. Noelunde slik: "You're beautiful, ya, You're beautiful osv" -"I saw you in the crowd..>" I videoen så står han som synger i snø, og tar av seg en del av klærnene James Blunt - You're beautiful Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvem spiller Sangen i Tv2 serien "Hos Martin" ? Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvem spiller Sangen i Tv2 serien "Hos Martin" ? Corbin tror jeg de heter. Vet ikke hva sangen heter. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 På TV2 så går det Boomtown der og da, hva heter sangen som er i begynnelsen? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) navnet på denne? Do you remember, last night? - When we were dancing in the moonlight. Do you remember, last night? - When we were kissing in the moonlight. Kjempe bra sang! Trance/Dance er det vel... Groove Coverage - Moonlight Shadow? Endret 4. august 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 CurSe, tror ikke de sier den teksten han er ute etter i den sangen! Hva heter Sangen i : "Min bror Bjørnen"? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 CurSe, tror ikke de sier den teksten han er ute etter i den sangen! Hva heter Sangen i : "Min bror Bjørnen"? Soundtrack Vet ikke helt hva du skal frem til med "sangen". :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå