Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rockesang som det ofte blir spilt deler av i Manshow, teksten inneholder ordene: Shake shake shake shake yeah. Noen som vet?

Vill gjetting: Metro Station - Shake It

blir gal snart. sangen går på p3 hele tida. heter miss you, men av hvem?! de sier alltid noe som høres ut som "adian daimot". hjelp?

prøvd google men finner ikke

Endret av Sondre
Lenke til kommentar
Rockesang som det ofte blir spilt deler av i Manshow, teksten inneholder ordene: Shake shake shake shake yeah. Noen som vet?

Vill gjetting: Metro Station - Shake It

blir gal snart. sangen går på p3 hele tida. heter miss you, men av hvem?! de sier alltid noe som høres ut som "adian daimot". hjelp?

prøvd google men finner ikke

TAKK!! hadde jeg hatt en is hadde du fått den av meg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
I den store korkampens reklame på tv2 synger han ene "try to understand it", også får jeg ikke med meg mer. Relativt kjent sang tror jeg, ganske rocka.
Reklamen begynner med "gotta", også får jeg ikke med meg mer.
Lenke til kommentar

Hello.

1. Svensk Robinson 2009 theme? Sett reklamen på Tv4.

Starter rolig, men blir hardere, bruk av dobbelpedal og det varierer mellom melodisk sang og lett grim. Kan godt være det er snakk om et kjent band......

2. Hørt en sang på radioen for lenge siden, og en som mente den heter "Hideous strength".

Det er en standard mannestemme, og det virker som den blir sunget med et helt orkerster. Masse blåseinstrumenter som leker seg hvertfall. Er et greit langt stykke i midten som går veldig rolig for seg. Husker ikke et ord av teksten.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg leter etter navnet til en spesiell melodi som pleier å gå på fotball reklamer, spesielt de på TV 3 og Viasat 4.

La oss si, hvis det vises Champions League reklame på TV3, så pleier det å være en spesiell melodi til den. Jeg snakker ikke om Champions League "anthem", men lyden som pleier å spilles av på "høydepunktene", altså når spillerne scorer mål ellernoe.

Jeg greier bare ikke å huske hva den het, så lurte på om noen kunne hjelpe meg? Skal lage en fotball reklame film, hadde vært fint med den melodien til høydepunktene våres. :)

Takk for svar.

Lenke til kommentar
paradise hotel episode 6

noen som vet hva sangen som blir spilt under festen ca 35 min inn i episoden heter?

baby fire burning in my eyes, your's too for i realize

http://www.tv3.no/paradisehotel/

her er ett lydklipp hvis du ikke gidder å se igjennom episoden

låta

Vet ikke hva den heter originalt, men her har noen mixet den til 4 minutter eller noe sånt:

http://www.youtube.com/watch?v=Kw3_zCjMmec

Gå til vidtomp3.com så får du lastet den ned som mp3 :)

Så at noen hadde mailet Food Network (de brukte den i en reklame) for å få vite hva den heter, men de svarte:

"Due to copyright issues, most production companies use original scores composed by musicians from their own in-house music departments. As in this instance, we were not provided with any specific information such as song titles, composer's names, or information on whether the scores are available for purchase.

We do, however, thank you for your interest in our programming!

Best regards,

Scripps Networks Customer Service"

Og noen andre svarte og sa at de kjente noen som jobbet i food network og sangen er ikke ute i det hele tatt. Men TV3 har jo fått tak i den på en måte.. Kanskje maile TV3 og spørre?

Endret av Bella86
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
I den store korkampens reklame på tv2 synger han ene "try to understand it", også får jeg ikke med meg mer. Relativt kjent sang tror jeg, ganske rocka.

Det kan ikke være You're the voice - John Farnham ? den begynner slapt, men tar seg opp litt. Også vet jeg at ett av korene sang denne sangen en av de sjeldne gangene jeg så på dette programmet.

Tusen takk!!
Lenke til kommentar

Sangen som begynner ved 00:14, SERIØST, jeg klikker! Husker det faen ikke :/

DJ Espen - Gjallarhorn, er det ikke?

Mnja, isåfall er det noe sær remix jeg ikke finner. Det er nok ikke så langt unna, tenkte kanskje først det var noe Popcorn remix, men har ikke funnet noe enda :/

Lenke til kommentar

Det kan ikke være You're the voice - John Farnham ? den begynner slapt, men tar seg opp litt. Også vet jeg at ett av korene sang denne sangen en av de sjeldne gangene jeg så på dette programmet.

Tusen takk!!

No problem :p Leita etter den sangen selv for noen år siden :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Noen som har sett den siste Norsk Tipping reklamen. Jeg liker sangen i den utrolig godt, men jeg klarer ikke å finne ut hva den heter. Det er reklamen, der en persom mister en kaffekopp i bakken i saktefilm og en annen person slipper telefonrøret i sakte film..:)

Lenke til kommentar
paradise hotel episode 6

noen som vet hva sangen som blir spilt under festen ca 35 min inn i episoden heter?

baby fire burning in my eyes, your's too for i realize

http://www.tv3.no/paradisehotel/

her er ett lydklipp hvis du ikke gidder å se igjennom episoden

låta

Vet ikke hva den heter originalt, men her har noen mixet den til 4 minutter eller noe sånt:

http://www.youtube.com/watch?v=Kw3_zCjMmec

Gå til vidtomp3.com så får du lastet den ned som mp3 :)

Så at noen hadde mailet Food Network (de brukte den i en reklame) for å få vite hva den heter, men de svarte:

"Due to copyright issues, most production companies use original scores composed by musicians from their own in-house music departments. As in this instance, we were not provided with any specific information such as song titles, composer's names, or information on whether the scores are available for purchase.

We do, however, thank you for your interest in our programming!

Best regards,

Scripps Networks Customer Service"

Og noen andre svarte og sa at de kjente noen som jobbet i food network og sangen er ikke ute i det hele tatt. Men TV3 har jo fått tak i den på en måte.. Kanskje maile TV3 og spørre?

Jeg sendte en mail til TV3 og dem svarte i løpet av dagen at dem ikke visste... men jeg har en anelse om at dem ikke gadd å skjekke det årdentlig opp, for all musikk som spilles av kommersielt og offentlig skal vel være loggført og betalt for tenker jeg (TONO-avgift osv.)

Men kanskje sende en mail til dem og spørre om å få mailen til musikkansvarlig for Paradise...

Lenke til kommentar
hei. jeg greier ikke å finne noe soundtrack til HBO serien "Oz". Er spesielt interessert i musikk fra season 4, men også resten av dem. Noen som kan hjelpe meg?? :)

På forhånd takk.

ingen? er nærmest desperat her, er så innmari mange bra låter der.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...