Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Prøver igjen. Er ute etter ein song av Toto. Har faktisk aldri høyrd den, men ein kompis høyrde meg spela noko på pianoet ein gong, og sa at det var kliss likt ein Totosong. Vart sjølvsagt litt nysjerrig då :)

Uansett, den startar med piano som spelar litt fort, og skal vissnok ha nokre tal i både tekst og tittel. Eit utdrag av teksten er "walk around the world". Har ikkje meir info, nokre som har ein idé?

Toto - The Seventh One

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

I den store korkampens reklame på tv2 synger han ene "try to understand it", også får jeg ikke med meg mer. Relativt kjent sang tror jeg, ganske rocka.

Lenke til kommentar

song ifrå ein simpsons-episode: den der foreldrene til Milhouse skal gifte seg, og på bryllupsreisa er dei på cruise men dett til havs.. og når Milhouse skal få veta detta, kjøyre dei i ein bil mens dei spele ein song, kvifor ein? trur og snutten er tatt frå ein film.

fant ut at episoden heiter Little Orphan Millie.

edit: 6:40 her

edit2: forresten, det er adagio for strings, er det ikkje?

då lurer eg på kva film det er ifrå?

Endret av Alliha
Lenke til kommentar
song ifrå ein simpsons-episode: den der foreldrene til Milhouse skal gifte seg, og på bryllupsreisa er dei på cruise men dett til havs.. og når Milhouse skal få veta detta, kjøyre dei i ein bil mens dei spele ein song, kvifor ein? trur og snutten er tatt frå ein film.

fant ut at episoden heiter Little Orphan Millie.

Adagio For Strings

Lenke til kommentar
Prøver igjen. Er ute etter ein song av Toto. Har faktisk aldri høyrd den, men ein kompis høyrde meg spela noko på pianoet ein gong, og sa at det var kliss likt ein Totosong. Vart sjølvsagt litt nysjerrig då :)

Uansett, den startar med piano som spelar litt fort, og skal vissnok ha nokre tal i både tekst og tittel. Eit utdrag av teksten er "walk around the world". Har ikkje meir info, nokre som har ein idé?

Toto - The Seventh One

Det er nok den ja! Ganske morsomt å høyra, det var eksakt det same som eg spelte for kompisen min. Anyways, takk! :)

Lenke til kommentar

Vel, har veldig lite her..

Hard bass, mannestemme seier "check this out", så går det ca 15 sek så begynner han å synge/si noko ala "sleep inside your sexual mind" eller noko... Har berre eit lite utdrag frå ein facebook video..

Blei forresten spelt på hemsen Hemsedal i helga om da hjelper :p

Nokon som har idè ?

Utdrag her

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Er sikker på at det ikkje er Scooter. Skal prøva å få fiksa eit utdrag ila. morgondagen.

Fekk fiksa da no, litt dårlig, men dei som kjenne songen, veit kva den heiter :)

Her

Diskusjon sin fildelingsting fungerte ikkje, so måtte ty til med rapidshare. Ikkje klikk på lenkja utan at du har ein liten anelse :p

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Argh, nå begynner jeg å bli irritert :p Jeg hadde en sang på hjernen tidligere i dag, men nå kommer jeg ikke på den. Det eneste jeg husker er at det er noe med smile i den og at det er vel en romantisk, men muligens en "feel-good" sang. Også er det en mann som synger. Jeg veit det ikke er mye å gå på, men håper noen kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Er sikker på at det ikkje er Scooter. Skal prøva å få fiksa eit utdrag ila. morgondagen.

Fekk fiksa da no, litt dårlig, men dei som kjenne songen, veit kva den heiter :)

Her

Diskusjon sin fildelingsting fungerte ikkje, so måtte ty til med rapidshare. Ikkje klikk på lenkja utan at du har ein liten anelse :p

Aner ikke hvilken sang det er, men hvis du klarer å høre mer av hva han synger, noe jeg ikke klarer pga. kvaliteten, så kan du google det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...