Sondre Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Prøver igjen. Er ute etter ein song av Toto. Har faktisk aldri høyrd den, men ein kompis høyrde meg spela noko på pianoet ein gong, og sa at det var kliss likt ein Totosong. Vart sjølvsagt litt nysjerrig då Uansett, den startar med piano som spelar litt fort, og skal vissnok ha nokre tal i både tekst og tittel. Eit utdrag av teksten er "walk around the world". Har ikkje meir info, nokre som har ein idé? Toto - The Seventh One Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 I den store korkampens reklame på tv2 synger han ene "try to understand it", også får jeg ikke med meg mer. Relativt kjent sang tror jeg, ganske rocka. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 paradise hotel episode 6 noen som vet hva sangen som blir spilt under festen ca 35 min inn i episoden heter? baby fire burning in my eyes, your's too for i realize http://www.tv3.no/paradisehotel/ her er ett lydklipp hvis du ikke gidder å se igjennom episoden låta Hei lurer på sangen som går inn ca. 37:50 minutter inn i episoden. Hva heter den? Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 paradise hotel episode 6 noen som vet hva sangen som blir spilt under festen ca 35 min inn i episoden heter? baby fire burning in my eyes, your's too for i realize http://www.tv3.no/paradisehotel/ her er ett lydklipp hvis du ikke gidder å se igjennom episoden låta BUMP! Sykt bra sang. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 For dere som ser etter sangen i Paradise Hotel, sjekk denne tråden på ADTunes. er sangen brukt i en reklame, og her er en persons selvlagd versjon av sangen, tatt fra reklamen nevnt i sted. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nytt forsøk: Prøver igjen; noen som vet hva sangen som er i Manshow reklamene og innimellom spilt i programmet? Man hører bare et kort gitarriff. De som har sett reklamen eller programmet vet hva jeg prater om Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 For dere som ser etter sangen i Paradise Hotel, sjekk denne tråden på ADTunes. er sangen brukt i en reklame, og her er en persons selvlagd versjon av sangen, tatt fra reklamen nevnt i sted. Takk takk. Er nok bare dette vi får av denne sangen. ;D Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) song ifrå ein simpsons-episode: den der foreldrene til Milhouse skal gifte seg, og på bryllupsreisa er dei på cruise men dett til havs.. og når Milhouse skal få veta detta, kjøyre dei i ein bil mens dei spele ein song, kvifor ein? trur og snutten er tatt frå ein film. fant ut at episoden heiter Little Orphan Millie. edit: 6:40 her edit2: forresten, det er adagio for strings, er det ikkje? då lurer eg på kva film det er ifrå? Endret 19. mars 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 song ifrå ein simpsons-episode: den der foreldrene til Milhouse skal gifte seg, og på bryllupsreisa er dei på cruise men dett til havs.. og når Milhouse skal få veta detta, kjøyre dei i ein bil mens dei spele ein song, kvifor ein? trur og snutten er tatt frå ein film.fant ut at episoden heiter Little Orphan Millie. Adagio For Strings Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 En sang som jeghørte for lenge sida, går som slik: Ive been running for a long long time (gitar spill) Ive been running for a long long... time (mer gitar spill) Hjertelig takk for alle svar Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 En sang som jeghørte for lenge sida, går som slik:Ive been running for a long long time (gitar spill) Ive been running for a long long... time (mer gitar spill) Hjertelig takk for alle svar ? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 edit2: forresten, det er adagio for strings, er det ikkje? då lurer eg på kva film det er ifrå? Sangen er brukt i flere filmer. Her er en komplett liste. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Prøver igjen. Er ute etter ein song av Toto. Har faktisk aldri høyrd den, men ein kompis høyrde meg spela noko på pianoet ein gong, og sa at det var kliss likt ein Totosong. Vart sjølvsagt litt nysjerrig då Uansett, den startar med piano som spelar litt fort, og skal vissnok ha nokre tal i både tekst og tittel. Eit utdrag av teksten er "walk around the world". Har ikkje meir info, nokre som har ein idé? Toto - The Seventh One Det er nok den ja! Ganske morsomt å høyra, det var eksakt det same som eg spelte for kompisen min. Anyways, takk! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Vel, har veldig lite her.. Hard bass, mannestemme seier "check this out", så går det ca 15 sek så begynner han å synge/si noko ala "sleep inside your sexual mind" eller noko... Har berre eit lite utdrag frå ein facebook video.. Blei forresten spelt på hemsen Hemsedal i helga om da hjelper Nokon som har idè ? Utdrag her Endret 19. mars 2009 av avRack Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Tipper noe av Scooter. Er det mulig å få høre utdraget? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Er sikker på at det ikkje er Scooter. Skal prøva å få fiksa eit utdrag ila. morgondagen. Fekk fiksa da no, litt dårlig, men dei som kjenne songen, veit kva den heiter Her Diskusjon sin fildelingsting fungerte ikkje, so måtte ty til med rapidshare. Ikkje klikk på lenkja utan at du har ein liten anelse Endret 19. mars 2009 av avRack Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Argh, nå begynner jeg å bli irritert Jeg hadde en sang på hjernen tidligere i dag, men nå kommer jeg ikke på den. Det eneste jeg husker er at det er noe med smile i den og at det er vel en romantisk, men muligens en "feel-good" sang. Også er det en mann som synger. Jeg veit det ikke er mye å gå på, men håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er sikker på at det ikkje er Scooter. Skal prøva å få fiksa eit utdrag ila. morgondagen. Fekk fiksa da no, litt dårlig, men dei som kjenne songen, veit kva den heiter Her Diskusjon sin fildelingsting fungerte ikkje, so måtte ty til med rapidshare. Ikkje klikk på lenkja utan at du har ein liten anelse Aner ikke hvilken sang det er, men hvis du klarer å høre mer av hva han synger, noe jeg ikke klarer pga. kvaliteten, så kan du google det. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sangen som begynner ved 00:14, SERIØST, jeg klikker! Husker det faen ikke :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå