Comma Chameleon Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hørte en sang når jeg var på trening idag. En rockelåt, som hadde litt tempo og kul gitar osv. En mann som synger, ikke så alt for mørk stemme. I refrenget tror jeg de synger noe som "I want/know you, baaabyyy"... Veldig mulig det ikke er det de synger, men skal i alle fall kunne mistolkes slik når man står og trener. Burde i alle fall ha slikt tonefall eller noe. Blir gal hvis jeg ikke finner ut den Mulig jeg har mistolket litt når jeg hørte den under treninga Men ENDELIG fant jeg ut hvilken sang det var! En del måneder etter. Dere som er i denne tråden vet hvor jævlig det er å ikke finne sangen igjen, så er lykkelig jeg nå Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Nokon som veit kva ein Toto-song med tekst "walk around the world" heiter? Skal visst nok vera ein tekst om tal, og eg trur songen inneheld tal også. Den startar med kun piano. Edit: Stor gratulasjon til Lund :*! Endret 17. mars 2009 av Zapticon Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nokon som veit kva ein Toto-song med tekst "walk around the world" heiter? Skal visst nok vera ein tekst om tal, og eg trur songen inneheld tal også. Den startar med kun piano. Edit: Stor gratulasjon til Lund :*! Toto - 99? Teksten er ikke der da, men pianoet og talla ;P Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ja, var den eg og trudde det var, men er dessverre ikkje den. Kul song though Lenke til kommentar
Grievous Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Hei, så reklamen for svensk Robinson idag på svensk TV4, og sangen som ble spilt var skitbra! Noen som vet hva den heter og hvem som har laget den? Endret 17. mars 2009 av Grievous Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Prøver igjen; noen som vet hva sangen som er i Manshow reklamene og innimellom spilt i programmet? Man hører bare et kort gitarriff. De som har sett reklamen eller programmet vet hva jeg prater om Lenke til kommentar
arcticmonkey Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Noen som vet hva sangen og artisten heter? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Han skrev hvertfall i en komentar at sangen het "What did you do", men sa ikke noen artist. Lenke til kommentar
hip hopopotamus Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei trenger serriøst hjelp. letter etter en sang som de spiller i menyen på filmen Lock stock & two smoking barrels, Den går noe sånn som dette: Make a little effort and try to be true,I'll be happy. thankz Lenke til kommentar
hip hopopotamus Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 yes fant den selv Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Hei trenger serriøst hjelp. letter etter en sang som de spiller i menyen på filmen Lock stock & two smoking barrels, Den går noe sånn som dette: Make a little effort and try to be true,I'll be happy. thankz The Castaways - Liar, Liar edit: too late. Endret 17. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
comtec Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 hei. jeg greier ikke å finne noe soundtrack til HBO serien "Oz". Er spesielt interessert i musikk fra season 4, men også resten av dem. Noen som kan hjelpe meg?? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Noen som vet hva den franske (var det fransk) sangen som går rett etter Rune og Yris snakker sammen på dagens episode av Paradise hotel (ep 06. 17.03.09)? Lenke til kommentar
ShilaAmini Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ah, endeligen plass hvor jeg kan spørre om hjelp! Har en latinsk (tror mest sannsynlig det er en latinsk) beat i hodet som jeg ikke vet navnet på! Har lett snart 2 timer nå (1t og 49 min eksakt..), og den er umulig å finne! Er en typisk klubb-beat hvor rytmen bygger segopp til en fengende melodi, etter det kommer det en mannesemme som roper ut "ooopa!" og melodien fortsetter.. Litt vanskelig forklaring, men det er det eneste jeg har å gå på! Noen som har den minste aning om hvilken det kan være?!!! Er så DESPERAT etter å høre den sangen! Håper dere kan hjelpe.. Fra jente 19 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Ah, endeligen plass hvor jeg kan spørre om hjelp! Har en latinsk (tror mest sannsynlig det er en latinsk) beat i hodet som jeg ikke vet navnet på! Har lett snart 2 timer nå (1t og 49 min eksakt..), og den er umulig å finne! Er en typisk klubb-beat hvor rytmen bygger segopp til en fengende melodi, etter det kommer det en mannesemme som roper ut "ooopa!" og melodien fortsetter.. Litt vanskelig forklaring, men det er det eneste jeg har å gå på! Noen som har den minste aning om hvilken det kan være?!!! Er så DESPERAT etter å høre den sangen! Håper dere kan hjelpe.. Fra jente 19 Tja, første jeg tenkte var pitbull - culo, men han roper culo Kanskje noe annet av pitbull om det er den typen klubb-beat du mener (reggaeton) Ett lite søk på "opa" sier "Antique - Opa opa" men det er mere dance-aktig Endret 18. mars 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hei! Jeg leter etter både artist og låt. Jeg mener det var en "compilation"-video med COB - Sixpounder, Cannibal Corpse - Decency Defied, Death Angel - Bored, Nevermore - Enemies Of Reality ++ Jeg leter etter låta som er på en måte intro'n til den videoen. Jeg mener det var Wacken 2004. Lenke til kommentar
omern Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) jeg lurer på hva sangen i videoen her, ut i videon på rundt 35.15 spillt, er det en låt jeg har på tungen, som jeg ikke kommer på hva heter! men TRENGER HJELP! videoen; http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/468299 Endret 18. mars 2009 av omern Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hei! Jeg leter etter både artist og låt. Jeg mener det var en "compilation"-video med COB - Sixpounder, Cannibal Corpse - Decency Defied, Death Angel - Bored, Nevermore - Enemies Of Reality ++ Jeg leter etter låta som er på en måte intro'n til den videoen. Jeg mener det var Wacken 2004. Lenke til kommentar
daniandr Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg lurer på en sang i den siste revejakta.. Har bare hørt litt av den, og husker ikke så mye, men jeg husker ''I can do it now when the rain has stopped'' eller noe sånt... På forhånd takk! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 jeg lurer på hva sangen i videoen her, ut i videon på rundt 35.15 spillt, er det en låt jeg har på tungen, som jeg ikke kommer på hva heter! men TRENGER HJELP! videoen; http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/468299 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå