Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

jeg er på jakt etter en gruppe som var mye diskutert her på forumet for et par år siden (eller mer). Det var VIRKELIG helt forferdelig musikk - falsk vokal, ustemte instrumenter og hele pakken. Beklager få ledetråder, men håper noen kommer med noen forslag! :D

Shaggs?

Lenke til kommentar
Det er en tullesang jeg leter etter. Hørte den for mang år siden. En stor del av sangen er et navn og noe sånt som "mitt navn er ..." ellere "mitt navn er ikke ...", etterfugt av dette navnet da, det er et fornavn og et etternavn. Elllers er det et stort tall som går igjen også.

Jeg kan legge til at det er veldig mange gjentagelser i denne sangen. Hele sangen består omtrent av at noen få setninger blir gjentatt om og om igjen. Som i "They're taking the Hobbits to Isengard" :p

Lenke til kommentar

Hva heter (den ganske mye spilte) sangen som har en video av en mann som går bestemt bortover fortau (og går og går - hva enn som møter han). Melodien har litt filonpreg, ganske fengende, med veksling mellom bare toner og stemme. Hukser bare ikke tittelen...

Endret av Ituca
Lenke til kommentar

Hørte en veldig kul sang ute på byen igår, håper virkelig noen kan hjelpe meg med denne!

eneste jeg kommer på er, fra refrenget; now it's to late, you know it's to late.. Veldig rocka sang, burde være ganske kjent sang og gruppe!

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Hva heter (den ganske mye spilte) sangen som har en video av en mann som går bestemt bortover fortau (og går og går - hva enn som møter han). Melodien har litt filonpreg, ganske fengende, med veksling mellom bare toner og stemme. Hukser bare ikke tittelen...

The Verve - Bittersweet Symphony

Lenke til kommentar
Hei,

jeg er på jakt etter en gruppe som var mye diskutert her på forumet for et par år siden (eller mer). Det var VIRKELIG helt forferdelig musikk - falsk vokal, ustemte instrumenter og hele pakken. Beklager få ledetråder, men håper noen kommer med noen forslag! :D

Shaggs?

Hahaha, ja! :D

Takk <3

Lenke til kommentar
Hei!

Er på utkikk etter en sang som heter "Nede på Esso`n" eller lignende. Trøndersk rap, en parodi av Hans Rotmos "Førarkort"...

Noen som vet hvem dette er?

Hei :-)

kan tenkes at jeg vet hvem som har laga "Esso`n" jah ,,,,men før jeg forteller deg det,

kunne jeg tenkt meg å vite hvor du hørte den? :-)

Lenke til kommentar
Charterfeber musikk spørsmål!

Noen som vet hva slags sang som blir spilt når siggen danser?! En mann med grov grov stemme , noe som ma ma ma ma ma ma.. hehe:p Episode 2 - 39:18 min ut i episoden.

Også de fleste gangene som tvillingene kommer så blir det spilt en sang - kan hende de er tv3 som har diska opp denne selv, har ikke hørt noen synge i denne sangen, kun melodi - Episode 2 - 26:55 min ut i episoden !!

Takker for svar^^!

Kan det være Crazy Loop - Crazy Loop?

Lenke til kommentar
Charterfeber musikk spørsmål!

Noen som vet hva slags sang som blir spilt når siggen danser?! En mann med grov grov stemme , noe som ma ma ma ma ma ma.. hehe:p Episode 2 - 39:18 min ut i episoden.

Også de fleste gangene som tvillingene kommer så blir det spilt en sang - kan hende de er tv3 som har diska opp denne selv, har ikke hørt noen synge i denne sangen, kun melodi - Episode 2 - 26:55 min ut i episoden !!

Takker for svar^^!

Kan det være Crazy Loop - Crazy Loop?

Nå har vel ikke han særlig grov stemme, heller tvert i mot.

Kanskje "boney m - ma baker"

Lenke til kommentar

Help me!

Det er en tullesang jeg leter etter. Hørte den for mang år siden. En stor del av sangen er et navn og noe sånt som "mitt navn er ..." ellere "mitt navn er ikke ...", etterfugt av dette navnet da, det er et fornavn og et etternavn. Elllers er det et stort tall som går igjen også.

Jeg kan legge til at det er veldig mange gjentagelser i denne sangen. Hele sangen består omtrent av at noen få setninger blir gjentatt om og om igjen. Som i "They're taking the Hobbits to Isengard".

:p

Lenke til kommentar
Help me!

Jeg kan legge til at det er veldig mange gjentagelser i denne sangen. Hele sangen består omtrent av at noen få setninger blir gjentatt om og om igjen. Som i "They're taking the Hobbits to Isengard".

:p

denne?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...