MadRos Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) leter etter en sang, husker bare musikken og sjanger, og videoen. Tror det er Punk/rock, stemmen er ganske lys, "veldig" fort tempo, er 3(usikker) menn som er i video, alle de tre er klædd i forkjellige plagg hele tiden, har på seg dame klær/bestemor; sloss masse; en kler seg ut som politi, annen arbeider osv. Men husker ikke Teksten! så irriterende. Noen som har peiling? er litt gammel sang, noen år. Endret 14. mars 2009 av hproslan Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Noen som veit hva denne sangen heter? Sangen starter etter 40 sec Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Noen som veit hva denne sangen heter? Sangen starter etter 40 sec One Crowded Hour - Augie March Lenke til kommentar
H3art Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Artist og navn på sang som går noe som dette... Everyday is a satuday night we're gonna lalala untill tomorrow making lalalalal type dance/club musikk! hjelp?! Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Har lett etter en sang en stund nå. Har ikke så mye mer info om den enn at den er ganske melankolsk og at refrenget er omtrent slikt: "You fly a bird for me, bla-bla-bla" med en treg melodi.Tror artisten er Woven Hand eller 16 Horsepower, for jeg fant låta blandt mamma's platesamling (les: som kun består av Woven Hand og 16 Horsepower) som er borte nå. Jeg har søkt litt rundt på YouTube uten hell, så jeg er takknemlig for hjelp. ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er en av dem ? Mhm, glemte å nevne at jeg visste det. Men han spiller to andre sanger jeg også gjerne vil vite hvilke er. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 H3art: Det er vel ikke denne? http://www.youtube.com/watch?v=aUky2aj5yJo Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 H3art:Det er vel ikke denne? http://www.youtube.com/watch?v=aUky2aj5yJo Eventuelt Vengaboys' versjon. http://www.youtube.com/watch?v=PCNAGSryHKo Lenke til kommentar
Missen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei! Noen som vet hvilken sang som ble spilt på P3 i dag ca kl 16:30? Teksten var noe sånt som "I said I've got no time I have to go," mens i refrenget hørtes det ut som om de sang "Lets move together." Prøvd å google teksten uten hell. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei!Noen som vet hvilken sang som ble spilt på P3 i dag ca kl 16:30? Teksten var noe sånt som "I said I've got no time I have to go," mens i refrenget hørtes det ut som om de sang "Lets move together." Prøvd å google teksten uten hell. Noen som kan hjelpe? http://nrkp3.no/spillelister/ Let i vei :b Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Hei!Noen som vet hvilken sang som ble spilt på P3 i dag ca kl 16:30? Teksten var noe sånt som "I said I've got no time I have to go," mens i refrenget hørtes det ut som om de sang "Lets move together." Prøvd å google teksten uten hell. Noen som kan hjelpe? Er det ? Endret 14. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
Missen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei!Noen som vet hvilken sang som ble spilt på P3 i dag ca kl 16:30? Teksten var noe sånt som "I said I've got no time I have to go," mens i refrenget hørtes det ut som om de sang "Lets move together." Prøvd å google teksten uten hell. Noen som kan hjelpe? Var det ? Det var den vettu, takk skal du ha Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 For en god del år tilbake hadde de skandinaviske hip-hop artistene en låt sammen, tror de fremførte den i spektrum på ett-eller-annet show også. Husker Petter var med, og helt sikkert Diaz, Tommy tee og Warlocks. someone? Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Artist og navn på sang som går noe som dette... Everyday is a satuday night we're gonna lalala untill tomorrow making lalalalal type dance/club musikk! hjelp?! The underdog project - saturday night? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Artist og navn på sang som går noe som dette... Everyday is a satuday night we're gonna lalala untill tomorrow making lalalalal type dance/club musikk! hjelp?! Tipper det er Saturday Night [Michael Feiner Radio Edit] Av Daniel Lindström http://www.youtube.com/watch?v=Cokq63SvfkA Endret 14. mars 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
akle Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei Noen som vet hvilken melodi som spilles i starten på serien Livvaktene som sendes på NRK. starter etter 7:35 min. Noen som vet? Kanskje det er laget til serien, da blir det vel vanskeligere og få tak i!? Lenke til kommentar
bourne Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei Noen som vet hvilken melodi som spilles i starten på serien Livvaktene som sendes på NRK. starter etter 7:35 min. Noen som vet? Kanskje det er laget til serien, da blir det vel vanskeligere og få tak i!? Den er nok mest sannsynlig komponert for serien.. Men send en mail til komponisten, kan vel ikke skade? http://www.jacobgroth.dk/ Lenke til kommentar
gustavmahler Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det er en tullesang jeg leter etter. Hørte den for mang år siden. En stor del av sangen er et navn og noe sånt som "mitt navn er ..." ellere "mitt navn er ikke ...", etterfugt av dette navnet da, det er et fornavn og et etternavn. Elllers er det et stort tall som går igjen også. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei, jeg er på jakt etter en gruppe som var mye diskutert her på forumet for et par år siden (eller mer). Det var VIRKELIG helt forferdelig musikk - falsk vokal, ustemte instrumenter og hele pakken. Beklager få ledetråder, men håper noen kommer med noen forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå