Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

leter etter en sang, husker bare musikken og sjanger, og videoen. Tror det er Punk/rock, stemmen er ganske lys, "veldig" fort tempo, er 3(usikker) menn som er i video, alle de tre er klædd i forkjellige plagg hele tiden, har på seg dame klær/bestemor; sloss masse; en kler seg ut som politi, annen arbeider osv. Men husker ikke Teksten! så irriterende. Noen som har peiling? er litt gammel sang, noen år.

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lett etter en sang en stund nå. Har ikke så mye mer info om den enn at den er ganske melankolsk og at refrenget er omtrent slikt: "You fly a bird for me, bla-bla-bla" med en treg melodi.

Tror artisten er Woven Hand eller 16 Horsepower, for jeg fant låta blandt mamma's platesamling (les: som kun består av Woven Hand og 16 Horsepower) som er borte nå. Jeg har søkt litt rundt på YouTube uten hell, så jeg er takknemlig for hjelp.

...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Er en av dem
?

Mhm, glemte å nevne at jeg visste det. Men han spiller to andre sanger jeg også gjerne vil vite hvilke er.

Lenke til kommentar

Hei!

Noen som vet hvilken sang som ble spilt på P3 i dag ca kl 16:30?

Teksten var noe sånt som "I said I've got no time I have to go," mens i refrenget hørtes det ut som om de sang "Lets move together."

Prøvd å google teksten uten hell. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Hei!

Teksten var noe sånt som "I said I've got no time I have to go," mens i refrenget hørtes det ut som om de sang "Lets move together."

Er det

? Endret av Sno
Lenke til kommentar
Hei!

Var det

?

Det var den vettu, takk skal du ha :D

Lenke til kommentar

Det er en tullesang jeg leter etter. Hørte den for mang år siden. En stor del av sangen er et navn og noe sånt som "mitt navn er ..." ellere "mitt navn er ikke ...", etterfugt av dette navnet da, det er et fornavn og et etternavn. Elllers er det et stort tall som går igjen også.

Lenke til kommentar

Hei,

jeg er på jakt etter en gruppe som var mye diskutert her på forumet for et par år siden (eller mer). Det var VIRKELIG helt forferdelig musikk - falsk vokal, ustemte instrumenter og hele pakken. Beklager få ledetråder, men håper noen kommer med noen forslag! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...