grungewhore Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei, er på utkikk etter en sang av ole paus, skal være på en av paus-posten skivene fra før 1979, er visst en ulykkelig historie om en sjømann eller noe i den duren, om noen hadde klart å finne ut hvilken sang dette er, og eventuelt hvor jeg kan få tak i skiva den er på, så hadde jeg, og ikke minst fattern, blitt meget glade Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Noen som vet hva sangen som blir spilt på dressmann reklamen heter? Hvis de ikke har bytta i det aller siste såer det Broker T and the MG's - Green Onions Takker. Den sangen ble også spilt i Autofils reportasje om Chevrolet`s Impala. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Noen som har sett Die Hard 4?Når matthew sitter og hacker, litt i begynnelsen... Sånn cirka 6-8 minutter ut i filmen. Da spiller han en sang... Hva heter den? Eller hvilken artist? Flyleaf - I'am so sick spilles ialllefall i starten på filmen når han sitter og hacker Mange takk Lenke til kommentar
rosabanan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Charterfeber musikk spørsmål! Noen som vet hva slags sang som blir spilt når siggen danser?! En mann med grov grov stemme , noe som ma ma ma ma ma ma.. hehe:p Episode 2 - 39:18 min ut i episoden. Også de fleste gangene som tvillingene kommer så blir det spilt en sang - kan hende de er tv3 som har diska opp denne selv, har ikke hørt noen synge i denne sangen, kun melodi - Episode 2 - 26:55 min ut i episoden !! Takker for svar^^! Lenke til kommentar
eivranh Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er en sang som starter med sånn keeboard lyd som er lik den som er på Dire Straits - Walk of Life Vil så gjerne ha den sangen! Ingen som vet? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Charterfeber musikk spørsmål! Noen som vet hva slags sang som blir spilt når siggen danser?! En mann med grov grov stemme , noe som ma ma ma ma ma ma.. hehe:p Episode 2 - 39:18 min ut i episoden. Også de fleste gangene som tvillingene kommer så blir det spilt en sang - kan hende de er tv3 som har diska opp denne selv, har ikke hørt noen synge i denne sangen, kun melodi - Episode 2 - 26:55 min ut i episoden !! Takker for svar^^! wild guess, men boney m - ma baker ? http://www.youtube.com/watch?v=fv53gKx0cyo...feature=related Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hei, er på utkikk etter en sang av ole paus, skal være på en av paus-posten skivene fra før 1979, er visst en ulykkelig historie om en sjømann eller noe i den duren, om noen hadde klart å finne ut hvilken sang dette er, og eventuelt hvor jeg kan få tak i skiva den er på, så hadde jeg, og ikke minst fattern, blitt meget glade er det ole paus - sjømannsvise ? http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...oduktId=3323792 nr 5 der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Noen som har peiling på hvilke sanger Peter i Family Guy spiller på pianoet i Wasted Talent (Sesong 2, episode 20)? Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Hva heter den sangen som er i den plan-fadder (tror det er plan-fadder) reklamen som går om dagen? Hu lille jenta som går rundt aleine og bærer noe på hodet og spiser noe. Slutter med at hun ligger på gulvet og gråter. Edit: så dum som jeg var så spørte jeg her før jeg sjekka youtube. Forrøvrig heter sangen This Voice, av Ane Brun Endret 13. mars 2009 av Tide Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Noen som har peiling på hvilke sanger Peter i Family Guy spiller på pianoet i Wasted Talent (Sesong 2, episode 20)? Er en av dem ? Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Var det vår Norske Trine Rein eller Natalie Imbruglia som var først ute med sangen "Torn" Det var sikkert Natalie Imbruglia, men jeg kan bare huske det at jeg hørte Trines version en stund før jeg hørtes Natalies version. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Var det vår Norske Trine Rein eller Natalie Imbruglia som var først ute med sangen "Torn"Det var sikkert Natalie Imbruglia, men jeg kan bare huske det at jeg hørte Trines version en stund før jeg hørtes Natalies version. "In 1997, it was covered famously by Natalie Imbruglia after having been covered by Scandinavian singers Lis Sørensen in 1993, and Trine Rein in 1996." http://en.wikipedia.org/wiki/Torn_(Ednaswap_song) Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 NRK reklamerer en del for sin egen nett-TV, - hva heter sangen som går på slutten? Lenke til kommentar
arcticmonkey Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Noen som vet hva sangen i den nye Posten reklamen "invitasjonen" heter? Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hva heter sangen som går slik " Today i smashed my mobile phone, because I ned to be more alone" finner den ikke. også en litt vanskelig en, jeg husker ingenting av teksten utenom at det er en liten unge som synger av og til, fengende sang og typisk tivoli musikk Lenke til kommentar
idenb Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hei. Jeg hørte en rap for litt siden hvor refrenget var noe alla "hold my hand.... party" et eller annet noen som vet? Lenke til kommentar
AudiJab Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Noen som har peiling på hva sangen i dette klippe heter? http://www.youtube.com/watch?v=tkWRJBdM3S0 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hva heter sangen som går slik " Today i smashed my mobile phone, because I ned to be more alone"finner den ikke. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Har spurt et par ganger før uten å få svar. Hva heter melodien i Natteravnene-reklamen? Natteravnene var der da det ikke skjedde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå