dzyu Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen som vet hva låta til spiderman 2-reklamen som går nå på viasat 4 heter? Første innlegg her på dette forumet... Tror det er en sang av den franske gruppa Justice, men har ikke rukket å høre hvilken sang det er. Nydelig! Det var det vettu! Tusen takk Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg lurer veldig på hva sangen som spilles når denne nettsiden åpnes heter: http://newschoolproduction.com/Har lurt på dette ganske lenge og jeg har hørt andre ha samme spørsmål. Vær så snill vis noen vet svaret! Fra en av mine favoritt urørt artister Philter Sangen heter Mono Meditation Sjekk også ut My French Connection og Love tusen TUSEN TAKK!! Lenke til kommentar
abe027 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen som vet hva sangen på unicef-reklamen heter? Det er noe med: Isn't calling me, isn't calling... Pliiis Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg er ganske sikker på at den har blitt svart på før. Prøv å søk Endret 11. mars 2009 av Haawy Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg lurer veldig på hva sangen som spilles når denne nettsiden åpnes heter: http://newschoolproduction.com/Har lurt på dette ganske lenge og jeg har hørt andre ha samme spørsmål. Vær så snill vis noen vet svaret! Fra en av mine favoritt urørt artister Philter Sangen heter Mono Meditation Sjekk også ut My French Connection og Love tusen TUSEN TAKK!! Mine kilder sier at det er The Last Samurai - Hans Zimmer- Red Warrior ... eller bare ikke Endret 11. mars 2009 av Haawy Lenke til kommentar
Tezmania Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei Noen som vet om en svensk sang(tror hvertfall det er det) mann som synger om sønnen sin og en skilsmisse tror jeg.... Den var på en av de på gang kasettene mellom nr 30 og 40 tror jeg... vet at dette ikke er mye, men hvis noen kan hjelpe blir jeg veldig glad =) Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har ei lita nøtt. Lurer på en låt, blitt spilt mye på klubber og utesteder/diskotek i det siste. Selvfølgelig husker jeg ikke noe tekst, men er female vocal og stemmen minner ganske mye om den Lovesensation '06. Lenke til kommentar
dem0 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noen som vet hva sangen som går i Fantastic four reklamen på Viasat 4. Reklamen slutter nå i dag, for filmen går i kveld. Starter rolig og går over til noe metal aktig. Takker for svar. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noen som vet hva sangen som går i Fantastic four reklamen på Viasat 4. Reklamen slutter nå i dag, for filmen går i kveld. Starter rolig og går over til noe metal aktig. Takker for svar. Når går filmen? Lenke til kommentar
dem0 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noen som vet hva sangen som går i Fantastic four reklamen på Viasat 4. Reklamen slutter nå i dag, for filmen går i kveld. Starter rolig og går over til noe metal aktig. Takker for svar. Når går filmen? 21:35 elns Lenke til kommentar
jensens Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 "We are so good together, why did we give it up" Noen som vet hva den sangen heter? Den går en del på radio nå. Ingen som vet dette? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har lett etter en sang en stund nå. Har ikke så mye mer info om den enn at den er ganske melankolsk og at refrenget er omtrent slikt: "You fly a bird for me, bla-bla-bla" med en treg melodi. Tror artisten er Woven Hand eller 16 Horsepower, for jeg fant låta blandt mamma's platesamling (les: som kun består av Woven Hand og 16 Horsepower) som er borte nå. Jeg har søkt litt rundt på YouTube uten hell, så jeg er takknemlig for hjelp. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 hah enda en nub query inc er en techno låt (eller noe i den duren, og ble ofte brukt i trenings'sammenheng- tror ikke de bruker den så mye nå lenger tho) it goes like this (i think ) Baby hold the line, do it one more time - repeat - Come on tell me. har nesten googla meg ihjel, but still nothing. så derfor prøver jeg her. igjen Lenke til kommentar
Talker Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har hørt en sang på svisj et par ganger nå, men får den ikke ut av hodet. Rekker heller ikke å se navnet/artisten. Det er ei dame som synger en meget simpel sang i en mikrofon, med piano spilling i bakgrunnen. Refrenget, om du kan kalle det dét, er bare pianospilling. Burde være ganske gjennkjennelig, men har ingenting å gå etter... Noen som vet? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Heter den sangen som kommer når manshow slutter? Shake it.. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Høyrde ein gong ein sang der refrenget gjekk no slikt som: nå kommer du, nå kommer du, nå kommer du. Huksar ikkje meir. Artisten sang på bergens dialekt eller får det området. Nokon som veit kva artisten heiter? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noen som har sett Die Hard 4? Når matthew sitter og hacker, litt i begynnelsen... Sånn cirka 6-8 minutter ut i filmen. Da spiller han en sang... Hva heter den? Eller hvilken artist? Lenke til kommentar
akle Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noen som har sett Die Hard 4?Når matthew sitter og hacker, litt i begynnelsen... Sånn cirka 6-8 minutter ut i filmen. Da spiller han en sang... Hva heter den? Eller hvilken artist? Flyleaf - I'am so sick spilles ialllefall i starten på filmen når han sitter og hacker Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noen som vet hva sangen som blir spilt på dressmann reklamen heter? Hvis de ikke har bytta i det aller siste såer det Broker T and the MG's - Green Onions Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå