Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva låta til spiderman 2-reklamen som går nå på viasat 4 heter?

Første innlegg her på dette forumet...

Tror det er en sang av den franske gruppa Justice, men har ikke rukket å høre hvilken sang det er.

Nydelig! Det var det vettu!

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer veldig på hva sangen som spilles når denne nettsiden åpnes heter: http://newschoolproduction.com/

Har lurt på dette ganske lenge og jeg har hørt andre ha samme spørsmål. Vær så snill vis noen vet svaret!

Fra en av mine favoritt urørt artister :thumbup:

Philter Sangen heter Mono Meditation

Sjekk også ut My French Connection og Love ;)

tusen TUSEN TAKK!! :new_woot:

Mine kilder sier at det er The Last Samurai - Hans Zimmer- Red Warrior :p

... eller bare ikke

Endret av Haawy
Lenke til kommentar

Hei :)

Noen som vet om en svensk sang(tror hvertfall det er det) mann som synger om sønnen sin og en skilsmisse tror jeg.... Den var på en av de på gang kasettene mellom nr 30 og 40 tror jeg... vet at dette ikke er mye, men hvis noen kan hjelpe blir jeg veldig glad =)

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen som går i Fantastic four reklamen på Viasat 4. Reklamen slutter nå i dag, for filmen går i kveld.

Starter rolig og går over til noe metal aktig. Takker for svar.

Når går filmen?

21:35 elns

Lenke til kommentar

Har lett etter en sang en stund nå. Har ikke så mye mer info om den enn at den er ganske melankolsk og at refrenget er omtrent slikt: "You fly a bird for me, bla-bla-bla" med en treg melodi.

Tror artisten er Woven Hand eller 16 Horsepower, for jeg fant låta blandt mamma's platesamling (les: som kun består av Woven Hand og 16 Horsepower) som er borte nå. Jeg har søkt litt rundt på YouTube uten hell, så jeg er takknemlig for hjelp.

Lenke til kommentar

hah enda en nub query inc :p

er en techno låt (eller noe i den duren, og ble ofte brukt i trenings'sammenheng- tror ikke de bruker den så mye nå lenger tho)

it goes like this (i think :p )

Baby hold the line, do it one more time - repeat - Come on tell me.

har nesten googla meg ihjel, but still nothing. så derfor prøver jeg her. igjen :p

Lenke til kommentar

Har hørt en sang på svisj et par ganger nå, men får den ikke ut av hodet. Rekker heller ikke å se navnet/artisten.

Det er ei dame som synger en meget simpel sang i en mikrofon, med piano spilling i bakgrunnen. Refrenget, om du kan kalle det dét, er bare pianospilling. Burde være ganske gjennkjennelig, men har ingenting å gå etter... :p

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Noen som har sett Die Hard 4?

Når matthew sitter og hacker, litt i begynnelsen... Sånn cirka 6-8 minutter ut i filmen.

Da spiller han en sang... Hva heter den? Eller hvilken artist?

Flyleaf - I'am so sick

spilles ialllefall i starten på filmen når han sitter og hacker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...