Bruker-158599 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Noen som vet hva de to sangene heter som ble spilt under Golden Goal (6) - program 5 06.03.09der de kjører bil slalåm mvh Lineplx monster? Nei vet ikke hvem sang du mener en gang. Men de har spilt monster noen ganger. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hva heter de to sangene som ble sunget ved innledningen til programmet "Det store korslaget" sist? Den når alle sang sammen var vel Robbie Williams - Let Me Entertain You? Eller tenker du på det hvert enkelt kor sang? Tror dette blir en liten nøtt å knekke, er nemlig ikke helt sikker på at de spilte den i programmet i det hele tatt. Det er ikke Let me Entertain you, og det er ingen av sangene korene sang. Derimot er det en sang som jeg tror ble spilt i bakgrunnen etter Let me entertain you, og frem til første kor sang, sånn mens ho programmlederen preka. Vanskelig dette, men kjekt om noen kunne bekrefte/avkrefte denne usikkre tanken min! Lenke til kommentar
Colony Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei , hørte en sang på fest for ikke så alt for lenge siden men klarer ikke helt å huske teksten / artist så håper dere kan hjelpe meg her. Har nynna på den sangen en stund nå uten å finne ut hva den heter. Tror det kan være noe ala 3 busserulls , vestlandsfanden og vassendgutane Litt av teksten som jeg husker : No more maritos , no more brennevin , no more alkohol! Beklager hvis det er for lite for å finne ut av sangen Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hørte en rap i dag. Starta med pianospilling. Husker ingenting av teksten. Takker for hjelp Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som vet hva de to sangene heter som ble spilt under Golden Goal (6) - program 5 06.03.09der de kjører bil slalåm mvh Lineplx monster? Nei vet ikke hvem sang du mener en gang. Men de har spilt monster noen ganger. Nope ikke monster.. jeg husker ingenting av sangen , det er hele problemet eller så hadde jeg funnet den, ligger på tv2's sin side hadde jeg bare fått sett den igjen så hadde jeg funnet ut av det. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hørte en rap i dag. Starta med pianospilling. Husker ingenting av teksten. Takker for hjelp 2pac - changes Lenke til kommentar
nuggati Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 hørte en gang på sent 90tallet/tidli2000tallet en sang som hadde en tekst om nisseparty/nissefæst. var en trøndersk countryakti sang såvidt jeg husker.. noen som vet hvilken sang og artist dette kan være? Lenke til kommentar
jensens Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 "We are so good together, why did we give it up" Noen som vet hva den sangen heter? Den går en del på radio nå. Lenke til kommentar
bourne Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Heisann Noen som vet hva sangen som blir brukt i Vossafår-reklamen heter? "Siri, siri-siri-siri-siri, Siri" Hehe Hehe, den er fantastisk. Synger den til Siri i klassen Den er visst fra en tamilsk film: Aalavandhan - Siri Siri Siri Lenke til kommentar
bourne Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 jeg leter etter en sang fra rundt 70-tallet. Det er en Norsk sangerinne, var veldig "stor" på den tiden. Sangen er en slags omgjort versjon fra Dolly P. "Jolene" sangen, dvs Melodien er akuratt den samme, bare at teksten er helt annerledes. alt jeg kan fra teksten er "Jeg Går, jeg Går" dette er på en måte fra refrenget. Kan noen hjelpe meg? Har søkt overalt, men likevel finner den ikke. Kate Guldbrandsen covret den sangen i 2005 Men det første jeg tenkte når jeg så innlegget ditt var om det kunne være Inger Lise Rypdal - Fru Johansen ? Som jo er en cover til Jeannie C. Riley - Harper Valley P.T.A. Eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
bourne Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg lårer innmari på sangen i denne videoen heter! http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=551467 Ahh! Men det er jo den kjente Kazkhstanske artisten Corkey Buchek Husker ikke nøyaktig hvilken sang, men det finner du ut av Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg lurer veldig på hva sangen som spilles når denne nettsiden åpnes heter: http://newschoolproduction.com/ Har lurt på dette ganske lenge og jeg har hørt andre ha samme spørsmål. Vær så snill vis noen vet svaret! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hva heter sangen som nettopp ble sendt på Paradise hotel? Den som ble spilt under den middagen/festen. Går ett eller annet som "Everybody .. gonna be naughty .. oh oh oh" eller no Se Web tv, episode 2, 28:50 EDIT: Fant det ut Endret 10. mars 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) -- Endret 10. mars 2009 av Ari Gold Lenke til kommentar
bourne Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg lurer veldig på hva sangen som spilles når denne nettsiden åpnes heter: http://newschoolproduction.com/Har lurt på dette ganske lenge og jeg har hørt andre ha samme spørsmål. Vær så snill vis noen vet svaret! Fra en av mine favoritt urørt artister Philter Sangen heter Mono Meditation Sjekk også ut My French Connection og Love Lenke til kommentar
bourne Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei Noen som vet hvilken melodi som spilles i starten på serien Livvaktene som sendes på NRK. starter etter 10 min. Er nok laget som åpningsintro til serien, komponert av Jacob Groth. Kul melodi, håper noen lager en bra remix av den Apropos gode theme sanger til gode serier; Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 jeg leter etter en sang fra rundt 70-tallet. Det er en Norsk sangerinne, var veldig "stor" på den tiden. Sangen er en slags omgjort versjon fra Dolly P. "Jolene" sangen, dvs Melodien er akuratt den samme, bare at teksten er helt annerledes. alt jeg kan fra teksten er "Jeg Går, jeg Går" dette er på en måte fra refrenget. Kan noen hjelpe meg? Har søkt overalt, men likevel finner den ikke. Kate Guldbrandsen covret den sangen i 2005 Men det første jeg tenkte når jeg så innlegget ditt var om det kunne være Inger Lise Rypdal - Fru Johansen ? Som jo er en cover til Jeannie C. Riley - Harper Valley P.T.A. Eller er jeg helt på jordet? finner ikke jolene sangen hennes, nei det er ikke fru johansen desverre Lenke til kommentar
tomgul Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 hei jeg lurer på om noen vet hva reklamesangen til kvikk lunsj heter? den går på tv2. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 hei jeg lurer på om noen vet hva reklamesangen til kvikk lunsj heter? den går på tv2. Peter And The Wolf - Safe Travels Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen som vet hva sangen som blir spilt på dressmann reklamen heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå