Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva heter de to sangene som ble sunget ved innledningen til programmet "Det store korslaget" sist?

Den når alle sang sammen var vel Robbie Williams - Let Me Entertain You?

Eller tenker du på det hvert enkelt kor sang?

Tror dette blir en liten nøtt å knekke, er nemlig ikke helt sikker på at de spilte den i programmet i det hele tatt.

Det er ikke Let me Entertain you, og det er ingen av sangene korene sang. Derimot er det en sang som jeg tror ble spilt i bakgrunnen etter Let me entertain you, og frem til første kor sang, sånn mens ho programmlederen preka.

Vanskelig dette, men kjekt om noen kunne bekrefte/avkrefte denne usikkre tanken min!

Lenke til kommentar

Hei , hørte en sang på fest for ikke så alt for lenge siden men klarer ikke helt å huske teksten / artist så håper dere kan hjelpe meg her. Har nynna på den sangen en stund nå uten å finne ut hva den heter. Tror det kan være noe ala 3 busserulls , vestlandsfanden og vassendgutane

Litt av teksten som jeg husker : No more maritos , no more brennevin , no more alkohol!

Beklager hvis det er for lite for å finne ut av sangen

Lenke til kommentar
Noen som vet hva de to sangene heter som ble spilt under Golden Goal (6) - program 5 06.03.09

der de kjører bil slalåm

mvh Lineplx

monster? Nei vet ikke hvem sang du mener en gang. Men de har spilt monster noen ganger.

Nope ikke monster.. jeg husker ingenting av sangen , det er hele problemet eller så hadde jeg funnet den, ligger på tv2's sin side hadde jeg bare fått sett den igjen så hadde jeg funnet ut av det.

Lenke til kommentar
jeg leter etter en sang fra rundt 70-tallet. Det er en Norsk sangerinne, var veldig "stor" på den tiden. Sangen er en slags omgjort versjon fra Dolly P. "Jolene" sangen, dvs Melodien er akuratt den samme, bare at teksten er helt annerledes. alt jeg kan fra teksten er "Jeg Går, jeg Går" dette er på en måte fra refrenget. Kan noen hjelpe meg? Har søkt overalt, men likevel finner den ikke.

:hmm: Kate Guldbrandsen covret den sangen i 2005

Men det første jeg tenkte når jeg så innlegget ditt var om det kunne være Inger Lise Rypdal - Fru Johansen ?

Som jo er en cover til Jeannie C. Riley - Harper Valley P.T.A.

Eller er jeg helt på jordet? :p

Lenke til kommentar

Hva heter sangen som nettopp ble sendt på Paradise hotel? Den som ble spilt under den middagen/festen.

Går ett eller annet som "Everybody .. gonna be naughty .. oh oh oh" eller no

Se Web tv, episode 2, 28:50

EDIT: Fant det ut

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
jeg leter etter en sang fra rundt 70-tallet. Det er en Norsk sangerinne, var veldig "stor" på den tiden. Sangen er en slags omgjort versjon fra Dolly P. "Jolene" sangen, dvs Melodien er akuratt den samme, bare at teksten er helt annerledes. alt jeg kan fra teksten er "Jeg Går, jeg Går" dette er på en måte fra refrenget. Kan noen hjelpe meg? Har søkt overalt, men likevel finner den ikke.

:hmm: Kate Guldbrandsen covret den sangen i 2005

Men det første jeg tenkte når jeg så innlegget ditt var om det kunne være Inger Lise Rypdal - Fru Johansen ?

Som jo er en cover til Jeannie C. Riley - Harper Valley P.T.A.

Eller er jeg helt på jordet? :p

finner ikke jolene sangen hennes, nei det er ikke fru johansen desverre :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...