Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg mener også å ha hørt en versjon hvor det bare var mange vers av dette diktet, eller hva det nå det er. Noen som vet om dette har blitt laget, eller om det bare er hjernen min som spiller meg et puss? Hvis dette er laget, hva heter da denne "sangen"?

På CD'en Thriller - Special Edition er det en sang som heter "Voice Over Session From "Thriller"". Og der har Vincent Price vokalen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kva heiter sangen i denne filmen?

http://www.netz.li/kms-racing/wheelofpain.mpg

bump :innocent:

youve got to BUMP it up :p

Sangen heter "Blue balloni" tror jeg. Du kan søke på et p2p-program og se om du finner den, eller gå til denne siden:

http://hemsidor.torget.se/users/b/BlazingW/mp3.html

Google sa at sangen lå på den siden, men jeg finner den ikke. Har litt problemer med søkeverktøyet i Firefox, men kanskje du/dere klarer å søke den frem :)

Lenke til kommentar
Norsk 80-90-tallet synger:

Haba hula hula hula, haba hula hula hula, haba, hula, hula, ompa-ba... noe sånt.

Lenge sidan dette spørsmålet vart posta men eg trur eg kan hjelpe litt på veg.

Songen var med i ein eller annan Grand Prix (Eurovision Songcontest) og det var to israelske menn som framførde den. Eg held ein knapp på 1989 som året dei var med men er ikkje sikker.

Lenke til kommentar

Jeg hørte en sang fra P3 eller P4 i dag som jeg tror heter "Det løsnar seg" eller "Det ordnar seg", han sang "Det ordnar seg" men inbillier meg at han sa at sangen het "Det ordnar seg". Jeg finner ikke noen av de.

Kan noen hjelpe meg med artisten? Svensk mann synger.. Pop. Går ofte..

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Jeg mener også å ha hørt en versjon hvor det bare var mange vers av dette diktet, eller hva det nå det er. Noen som vet om dette har blitt laget, eller om det bare er hjernen min som spiller meg et puss? Hvis dette er laget, hva heter da denne "sangen"?

På CD'en Thriller - Special Edition er det en sang som heter "Voice Over Session From "Thriller"". Og der har Vincent Price vokalen.

Den har jeg hørt, men mener at musikken hadde høyere volum i forhold til vokalen (hele sangen i bakgrunnen også).

Lenke til kommentar

Ikke Ramones selvfølgelig... De synger ikke noe om "beach" i den sangen, men etter et søk på Google fant jeg ut at det antageligvis må være "The Cosmic Dropouts" med "Let's Go To The Beach". Prøv å søk på sangen+ "lyric" så kjenner du kanskje igjen teksten?

Lenke til kommentar
Ikke Ramones selvfølgelig... De synger ikke noe om "beach" i den sangen, men etter et søk på Google fant jeg ut at det antageligvis må være "The Cosmic Dropouts" med "Let's Go To The Beach". Prøv å søk på sangen+ "lyric" så kjenner du kanskje igjen teksten?

Skal sjekke...

Lenke til kommentar
En sang som gikk på NRK nettopp, under volleyballkampen.

"Hey ho,let's go....."

"Let's go to the beach, let's go to the beach" osv...

Hvilken sang er det? :)

*bump* :whistle:

Nok en gang, er det ikke Morten Abel da?

Du tenker vel på sangen "Birmingham Ho" med Morten Abel, du. Det er ikke den.

Lenke til kommentar

Så på CSI New York nå.

Hørte en liten melodi på starten av slutten som enten var, eller minte meg om, en sang jeg har hørt ofte før. Det var bare melodien jeg hørte, og klarer egentlig ikke forklare den så bra.

Jeg kom til å tenke på Aneka - Japanese Boy, men det var langt i fra riktig.

Lenke til kommentar

Jeg lurte på hvem sang some r i filmen "Johnny English" hvor han står på badet og synger til en sang, så når han skal vise den filmen som beviser det mot han slemme, så tar han feil film og det kommer en film av han selv hvo han står på badet og synger og hva heter den sangen?:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...