embark Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg mener også å ha hørt en versjon hvor det bare var mange vers av dette diktet, eller hva det nå det er. Noen som vet om dette har blitt laget, eller om det bare er hjernen min som spiller meg et puss? Hvis dette er laget, hva heter da denne "sangen"? På CD'en Thriller - Special Edition er det en sang som heter "Voice Over Session From "Thriller"". Og der har Vincent Price vokalen. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 kva heiter sangen i denne filmen? http://www.netz.li/kms-racing/wheelofpain.mpg bump youve got to BUMP it up Etter vokalen å bedømme så minner det litt om 666, men har aldri hørt den sangen. Hva er det han sier i teksten egentlig? Har noe blue å gjøre, kanskje blue ballon? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 kva heiter sangen i denne filmen? http://www.netz.li/kms-racing/wheelofpain.mpg bump youve got to BUMP it up Sangen heter "Blue balloni" tror jeg. Du kan søke på et p2p-program og se om du finner den, eller gå til denne siden: http://hemsidor.torget.se/users/b/BlazingW/mp3.html Google sa at sangen lå på den siden, men jeg finner den ikke. Har litt problemer med søkeverktøyet i Firefox, men kanskje du/dere klarer å søke den frem Lenke til kommentar
ibi-ubu Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Norsk 80-90-tallet synger: Haba hula hula hula, haba hula hula hula, haba, hula, hula, ompa-ba... noe sånt. Lenge sidan dette spørsmålet vart posta men eg trur eg kan hjelpe litt på veg. Songen var med i ein eller annan Grand Prix (Eurovision Songcontest) og det var to israelske menn som framførde den. Eg held ein knapp på 1989 som året dei var med men er ikkje sikker. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 På CD'en Thriller - Special Edition er det en sang som heter "Voice Over Session From "Thriller"". Og der har Vincent Price vokalen. Han har også en ond tale på Alice Coopers "Welcome To MY Nightmare". En tale om "The Black Widdow". Rett og slett genialt... Lenke til kommentar
zarz Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg hørte en sang fra P3 eller P4 i dag som jeg tror heter "Det løsnar seg" eller "Det ordnar seg", han sang "Det ordnar seg" men inbillier meg at han sa at sangen het "Det ordnar seg". Jeg finner ikke noen av de. Kan noen hjelpe meg med artisten? Svensk mann synger.. Pop. Går ofte.. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det er nok: Timbuktu - det løser sej Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg mener også å ha hørt en versjon hvor det bare var mange vers av dette diktet, eller hva det nå det er. Noen som vet om dette har blitt laget, eller om det bare er hjernen min som spiller meg et puss? Hvis dette er laget, hva heter da denne "sangen"? På CD'en Thriller - Special Edition er det en sang som heter "Voice Over Session From "Thriller"". Og der har Vincent Price vokalen. Den har jeg hørt, men mener at musikken hadde høyere volum i forhold til vokalen (hele sangen i bakgrunnen også). Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 En sang som gikk på NRK nettopp, under volleyballkampen. "Hey ho,let's go....." "Let's go to the beach, let's go to the beach" osv... Hvilken sang er det? *bump* Lenke til kommentar
zacka Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 En sang som gikk på NRK nettopp, under volleyballkampen. "Hey ho,let's go....." "Let's go to the beach, let's go to the beach" osv... Hvilken sang er det? *bump* Er ikke dette Ramones, da? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ikke Ramones selvfølgelig... De synger ikke noe om "beach" i den sangen, men etter et søk på Google fant jeg ut at det antageligvis må være "The Cosmic Dropouts" med "Let's Go To The Beach". Prøv å søk på sangen+ "lyric" så kjenner du kanskje igjen teksten? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 En sang som gikk på NRK nettopp, under volleyballkampen. "Hey ho,let's go....." "Let's go to the beach, let's go to the beach" osv... Hvilken sang er det? *bump* Nok en gang, er det ikke Morten Abel da? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 En sang som gikk på NRK nettopp, under volleyballkampen. "Hey ho,let's go....." "Let's go to the beach, let's go to the beach" osv... Hvilken sang er det? *bump* Nok en gang, er det ikke Morten Abel da? Nope Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ikke Ramones selvfølgelig... De synger ikke noe om "beach" i den sangen, men etter et søk på Google fant jeg ut at det antageligvis må være "The Cosmic Dropouts" med "Let's Go To The Beach". Prøv å søk på sangen+ "lyric" så kjenner du kanskje igjen teksten? Skal sjekke... Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Leste for lenge siden etter eller annet sted om at metall folket hadde laget sin egen live aid versjon? hvor kan jeg få tak i den? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 En sang som gikk på NRK nettopp, under volleyballkampen. "Hey ho,let's go....." "Let's go to the beach, let's go to the beach" osv... Hvilken sang er det? *bump* Nok en gang, er det ikke Morten Abel da? Du tenker vel på sangen "Birmingham Ho" med Morten Abel, du. Det er ikke den. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Så på CSI New York nå. Hørte en liten melodi på starten av slutten som enten var, eller minte meg om, en sang jeg har hørt ofte før. Det var bare melodien jeg hørte, og klarer egentlig ikke forklare den så bra. Jeg kom til å tenke på Aneka - Japanese Boy, men det var langt i fra riktig. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kjærlighetssang som går slik: "I don't wanna run away, 'cause I can't take it, I don't understand. If I'm not real for you my heart..." Hva heter den, og hvem synger? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kjærlighetssang som går slik: "I don't wanna run away, 'cause I can't take it, I don't understand. If I'm not real for you my heart..." Hva heter den, og hvem synger? Daniel Bedingfield - If you're not the one Lenke til kommentar
FoCuZ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg lurte på hvem sang some r i filmen "Johnny English" hvor han står på badet og synger til en sang, så når han skal vise den filmen som beviser det mot han slemme, så tar han feil film og det kommer en film av han selv hvo han står på badet og synger og hva heter den sangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå