Viro Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som vet hvilken musikk som er brukt på slutten av denne reklamen? Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 hva heter denne sangen? Vet at noen vet:P jeg husker bare ikke:P http://www.youtube.com/watch?v=_vG6BS-FGdA...feature=related Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 hva heter denne sangen?Vet at noen vet:P jeg husker bare ikke:P http://www.youtube.com/watch?v=_vG6BS-FGdA...feature=related Carmina Burana. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 hva heter denne sangen?Vet at noen vet:P jeg husker bare ikke:P http://www.youtube.com/watch?v=_vG6BS-FGdA...feature=related Carmina Burana. Ahh,takk skal du ha! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 lurer på hva den everytime remix sangen til britney spears heter. den ble spilt mye på nrk mp3 husker jeg. tror det var i 2005 En av disse? Britney Spears - Everytime (Hi-Bias Remix) Britney Spears - Everytime (Valentin Remix) Lenke til kommentar
akle Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hei Noen som vet hvilken melodi som spilles i starten på serien Livvaktene som sendes på NRK. starter etter 10 min. Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 I skrivende stund dagens "Norske Talenter"; hvor jeg tenker på sangen som spilles rett etter at gamlingene (de med hip-hop showet) har fremført.Jeg har hørt sangen flere ganger, så den er vel rimelig kjent, og refrenget "sing..." et eller annet gjentas flere ganger. Kan legge til at det er en kvinne som synger. Noen som har noen forslag? ? Selvfølgelig. Tåpelig av meg, men tenkte at det sikkert ikke var Eminem, siden han tross alt ikke har kvinnestemme... Men mens programmet går, så var det også en annen sang som jeg drog kjensel på. Fikk bare med meg det so jeg regner med er refrenget, noe sånn som: "eo-e-e" på en måte, men vanskelig å forklare. Leter også etter den sangen. Tror den ble spilt etter at de danse folka med parykk kom videre til semifinalen. Er en sånn chill sang, med "eo-e-e" () repetert fler ganger. Dårlig til å forklare... Lenke til kommentar
jonskolmen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som vet hva låta til spiderman 2-reklamen som går nå på viasat 4 heter? Første innlegg her på dette forumet... Tror det er en sang av den franske gruppa Justice, men har ikke rukket å høre hvilken sang det er. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 leter etter en trance sang som hvor det synges "heyo heyo heyo" ett eller annet, hørte den på ett utested så fikk ikke meg meg resten av teksten, fengende sang.. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som vet hva låta til spiderman 2-reklamen som går nå på viasat 4 heter? Første innlegg her på dette forumet... Tror det er en sang av den franske gruppa Justice, men har ikke rukket å høre hvilken sang det er. phantom tror jeg Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hva heter sangen i hodejegerne som gikk på nrk for en stund siden? hva heter den sangen i djuice reklamen med de mobilene som hopper rundt i ring? Endret 7. mars 2009 av spillegalen Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Godt mulig dette har blitt spurt om før eller at jeg burde ha sendt mail til NRK for å finne det ut, men prøver meg her uansett. Hva heter sangen som spilles i slutten av den nye reklamen for Tippeligaen på NRK med Arne Scheie? Lenke til kommentar
sijo Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Heisann Noen som vet hva sangen som blir brukt i Vossafår-reklamen heter? "Siri, siri-siri-siri-siri, Siri" Hehe Lenke til kommentar
beerformyhorses Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 I skrivende stund dagens "Norske Talenter"; hvor jeg tenker på sangen som spilles rett etter at gamlingene (de med hip-hop showet) har fremført.Jeg har hørt sangen flere ganger, så den er vel rimelig kjent, og refrenget "sing..." et eller annet gjentas flere ganger. Kan legge til at det er en kvinne som synger. Noen som har noen forslag? ? Selvfølgelig. Tåpelig av meg, men tenkte at det sikkert ikke var Eminem, siden han tross alt ikke har kvinnestemme... Men mens programmet går, så var det også en annen sang som jeg drog kjensel på. Fikk bare med meg det so jeg regner med er refrenget, noe sånn som: "eo-e-e" på en måte, men vanskelig å forklare. Leter også etter den sangen. Tror den ble spilt etter at de danse folka med parykk kom videre til semifinalen. Er en sånn chill sang, med "eo-e-e" () repetert fler ganger. Dårlig til å forklare... Nå har ikke jeg sette Norske Talenter, men jeg tør allikevel foreslå Aerosmith's Dream On, sangen som Sing For The Moment er bygget på Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 I skrivende stund dagens "Norske Talenter"; hvor jeg tenker på sangen som spilles rett etter at gamlingene (de med hip-hop showet) har fremført.Jeg har hørt sangen flere ganger, så den er vel rimelig kjent, og refrenget "sing..." et eller annet gjentas flere ganger. Kan legge til at det er en kvinne som synger. Noen som har noen forslag? ? Selvfølgelig. Tåpelig av meg, men tenkte at det sikkert ikke var Eminem, siden han tross alt ikke har kvinnestemme... Men mens programmet går, så var det også en annen sang som jeg drog kjensel på. Fikk bare med meg det so jeg regner med er refrenget, noe sånn som: "eo-e-e" på en måte, men vanskelig å forklare. Leter også etter den sangen. Tror den ble spilt etter at de danse folka med parykk kom videre til semifinalen. Er en sånn chill sang, med "eo-e-e" () repetert fler ganger. Dårlig til å forklare... Nå har ikke jeg sette Norske Talenter, men jeg tør allikevel foreslå Aerosmith's Dream On, sangen som Sing For The Moment er bygget på sjekk om du finner innslaget her: http://www.tv2underholdning.no/norsketalenter Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Leter etter et norskt band som har en musikkvideo det det er noen som står på rulleskøyter i det som ser ut som en skolebygning. Det er noe de skal til som de rekker på slutten av videoen. Vet dette er lite å gå etter, men det er alt jeg husker av det. Musikken kan vel kategoriseres som pop, tror det en utpreget synth i den sangen. Lenke til kommentar
arcticmonkey Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Noen som vet hva artisten til denne sangen heter: Tror sangen heter What did you do, men finner ikke noe som helst enten på google, spotify, youtube eller itunes store. Endret 7. mars 2009 av arcticmonkey Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) hva heter denne sangen?Vet at noen vet:P jeg husker bare ikke:P http://www.youtube.com/watch?v=_vG6BS-FGdA...feature=related carmina burana? Endret 8. mars 2009 av spillegalen Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 hva heter denne sangen?Vet at noen vet:P jeg husker bare ikke:P http://www.youtube.com/watch?v=_vG6BS-FGdA...feature=related O fortuna - mozart Den er allerede svart på og nei det er på ingen måte O fortuna - mozart. Det er som sagt carmina Burana av Carl Orff Lenke til kommentar
jonskolmen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Noen som vet hva sangen på denne video'n heter? Høres ut som en eller annen remix av Bellini - Samba De Janeiro. De første sekundene er lik "Sama de Janeiro"-sangen, men resten av sangen tror jeg ikke regnes som en del av en remix av den sangen. Veldig kul sang - har forsøkt å kontakte den som har lagt ut videoen i håp om at det gir svar på artistnavn+sangnavn. Endret 8. mars 2009 av jonskolmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå