Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I skrivende stund dagens "Norske Talenter"; hvor jeg tenker på sangen som spilles rett etter at gamlingene (de med hip-hop showet) har fremført.

Jeg har hørt sangen flere ganger, så den er vel rimelig kjent, og refrenget "sing..." et eller annet gjentas flere ganger.

Kan legge til at det er en kvinne som synger.

Noen som har noen forslag?

?

Selvfølgelig. Tåpelig av meg, men tenkte at det sikkert ikke var Eminem, siden han tross alt ikke har kvinnestemme... :)

Men mens programmet går, så var det også en annen sang som jeg drog kjensel på.

Fikk bare med meg det so jeg regner med er refrenget, noe sånn som: "eo-e-e" på en måte, men vanskelig å forklare.

Leter også etter den sangen. Tror den ble spilt etter at de danse folka med parykk kom videre til semifinalen. Er en sånn chill sang, med "eo-e-e" (:p) repetert fler ganger. Dårlig til å forklare...

Lenke til kommentar

Godt mulig dette har blitt spurt om før eller at jeg burde ha sendt mail til NRK for å finne det ut, men prøver meg her uansett. Hva heter sangen som spilles i slutten av den nye reklamen for Tippeligaen på NRK med Arne Scheie?

Lenke til kommentar
I skrivende stund dagens "Norske Talenter"; hvor jeg tenker på sangen som spilles rett etter at gamlingene (de med hip-hop showet) har fremført.

Jeg har hørt sangen flere ganger, så den er vel rimelig kjent, og refrenget "sing..." et eller annet gjentas flere ganger.

?

Selvfølgelig. Tåpelig av meg, men tenkte at det sikkert ikke var Eminem, siden han tross alt ikke har kvinnestemme... :)

Fikk bare med meg det so jeg regner med er refrenget, noe sånn som: "eo-e-e" på en måte, men vanskelig å forklare.

Leter også etter den sangen. Tror den ble spilt etter at de danse folka med parykk kom videre til semifinalen. Er en sånn chill sang, med "eo-e-e" (:p) repetert fler ganger. Dårlig til å forklare...

Nå har ikke jeg sette Norske Talenter, men jeg tør allikevel foreslå Aerosmith's Dream On, sangen som Sing For The Moment er bygget på

Lenke til kommentar

?

Nå har ikke jeg sette Norske Talenter, men jeg tør allikevel foreslå Aerosmith's Dream On, sangen som Sing For The Moment er bygget på

sjekk om du finner innslaget her: http://www.tv2underholdning.no/norsketalenter

Lenke til kommentar

Leter etter et norskt band som har en musikkvideo det det er noen som står på rulleskøyter i det som ser ut som en skolebygning.

Det er noe de skal til som de rekker på slutten av videoen.

Vet dette er lite å gå etter, men det er alt jeg husker av det.

Musikken kan vel kategoriseres som pop, tror det en utpreget synth i den sangen.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen på denne video'n heter?

Høres ut som en eller annen remix av Bellini - Samba De Janeiro.

De første sekundene er lik "Sama de Janeiro"-sangen, men resten av sangen tror jeg ikke regnes som en del av en remix av den sangen. Veldig kul sang - har forsøkt å kontakte den som har lagt ut videoen i håp om at det gir svar på artistnavn+sangnavn.

Endret av jonskolmen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...