Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leter etter introsangen til tv-seriene two and a half men og House. Noen som vet hvilken artist som har disse 2 sangene?

Kan det være "

" til House?

denne var det ja...

samme artist og navn på sangen?

Endret av nilsrune
Lenke til kommentar
En annen norsk rap og. "Det alltid bare deg. Deg, deg, deg og ditt. (Høres ut som noe med en tlf svarer) Jeg tror nok du har lagt deh nå. Oss to. " og noe :p

Klovner I Kamp - Til Våren

Bumper forresten viasat reklame sangen. Må vite hva den heter! :p

Lenke til kommentar

Er en sang jeg må få tak i, men jeg vet så og si ingenting om den..

Her kommer det jeg vet:

Artisten er en kvinne med afrohår, hun har mørk og kraftig stemme. Hun sang den på enten Skavland eller Grosvold. Tror det var Skavland. Hun hadde en eller annen forbindelse med en veldig kjent, britisk mannlig artist.

Lenke til kommentar
Er en sang jeg må få tak i, men jeg vet så og si ingenting om den..

Her kommer det jeg vet:

Artisten er en kvinne med afrohår, hun har mørk og kraftig stemme. Hun sang den på enten Skavland eller Grosvold. Tror det var Skavland. Hun hadde en eller annen forbindelse med en veldig kjent, britisk mannlig artist.

Noe av Macy Gray?

Lenke til kommentar

Hei, hørte en sang her om dagen, er en som begynner å synge en veldig kjent country sang på enelsk så går han over og synger på norsk og engelsk gjennom sangen. Syngen noe om teneesee og om at han har bodd i tromsø i 15 år eller noe. Syns det va meget bra sang ,men klarer ikke å finne den igjen ! Han synger veldig gebrokkent på norsk

Anyone ?

Lenke til kommentar

Lurer på en tysk sang. Går på reklamen på SportN. Tysk teskt. Ganske stort tempo i sange, fengende, men ettellerannet om "firundtraisich" på slutten av hver "strofe". Noen som har noen ideer. Ganske kjent sang, tror jeg.

Lenke til kommentar

I skrivende stund dagens "Norske Talenter"; hvor jeg tenker på sangen som spilles rett etter at gamlingene (de med hip-hop showet) har fremført.

Jeg har hørt sangen flere ganger, så den er vel rimelig kjent, og refrenget "sing..." et eller annet gjentas flere ganger.

Kan legge til at det er en kvinne som synger.

Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
I skrivende stund dagens "Norske Talenter"; hvor jeg tenker på sangen som spilles rett etter at gamlingene (de med hip-hop showet) har fremført.

Jeg har hørt sangen flere ganger, så den er vel rimelig kjent, og refrenget "sing..." et eller annet gjentas flere ganger.

?
Lenke til kommentar

?

Selvfølgelig. Tåpelig av meg, men tenkte at det sikkert ikke var Eminem, siden han tross alt ikke har kvinnestemme... :)

Men mens programmet går, så var det også en annen sang som jeg drog kjensel på.

Fikk bare med meg det so jeg regner med er refrenget, noe sånn som: "eo-e-e" på en måte, men vanskelig å forklare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...