Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Var på konsert i helga, og mens vi drev å rigget spilte lydmannen av noe sinnsykt kult. Men nå husker jeg ikke hva sangen eller bandet heter, men jeg husker riffet. Noen som vet?

Var det gitarriff eller blåsere? Fikk litt bluesbrothers-assosiasjoner, men det forutsetter jo at det var blåsere.

Gitar. Har funnet ut at bandet er Mezzoforte, men har ikke funnet navnet på sangen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leter etter en sang, aner ikke hva sangen eller artisten heter, men sangen går noe som '' down the electric boulevard''. Eller noe slikt, vist det er til noe hjelp, så er den i starten av pineapple express og sangen er blitt brukt i noen stonerfilmer.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen på denne video'n heter?

Høres ut som en eller annen remix av Bellini - Samba De Janeiro.

Leter etter en sang, aner ikke hva sangen eller artisten heter, men sangen går noe som '' down the electric boulevard''. Eller noe slikt, vist det er til noe hjelp, så er den i starten av pineapple express og sangen er blitt brukt i noen stonerfilmer.

.
Lenke til kommentar

.

Den var det vettu, takker ;)

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en svensk fotballsang. Jeg regner med at den var laget enten til VM 1998 eller EM 2000. Jeg har lyst til å si at artisten heter Göran Hellström, men det virker ikke slik. Finner ingen som heter det. Husker ikke noe av teksten, bortsett fra noe av refrenget som var noe alá:

Gå gula, gå gå blåa! Osvosvosvosv.

Noen?

Edit: Retard.

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar

Hei, hørte en sang her om dagen, er en som begynner å synge en veldig kjent country sang på enelsk så går han over og synger på norsk og engelsk gjennom sangen. Syngen noe om teneesee og om at han har bodd i tromsø i 15 år eller noe. Syns det va meget bra sang ,men klarer ikke å finne den igjen ! Han synger engelsk norsk ikke skikkelig norskt

Anyone ?

Endret av willum90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...