Xecuter Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Var på konsert i helga, og mens vi drev å rigget spilte lydmannen av noe sinnsykt kult. Men nå husker jeg ikke hva sangen eller bandet heter, men jeg husker riffet. Noen som vet? Var det gitarriff eller blåsere? Fikk litt bluesbrothers-assosiasjoner, men det forutsetter jo at det var blåsere. Gitar. Har funnet ut at bandet er Mezzoforte, men har ikke funnet navnet på sangen. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som veit om Franz Ferdinand - Take Me Out har et annet navn? Prøver å finne den på Spotify, men kommer bare en annen sang enn den jeg leiter etter. Lenke til kommentar
snowflakes Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som vet hva sangen på denne video'n heter? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Leter etter en sang, aner ikke hva sangen eller artisten heter, men sangen går noe som '' down the electric boulevard''. Eller noe slikt, vist det er til noe hjelp, så er den i starten av pineapple express og sangen er blitt brukt i noen stonerfilmer. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som vet hva sangen på denne video'n heter? Høres ut som en eller annen remix av Bellini - Samba De Janeiro. Leter etter en sang, aner ikke hva sangen eller artisten heter, men sangen går noe som '' down the electric boulevard''. Eller noe slikt, vist det er til noe hjelp, så er den i starten av pineapple express og sangen er blitt brukt i noen stonerfilmer. . Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Leter etter en sang, aner ikke hva sangen eller artisten heter, men sangen går noe som '' down the electric boulevard''. Eller noe slikt, vist det er til noe hjelp, så er den i starten av pineapple express og sangen er blitt brukt i noen stonerfilmer. . Den var det vettu, takker Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som vet hva denne sangen heter? http://www.youtube.com/watch?v=PRsovNxGpSQ...re=channel_page Det er et dårlig opptak jeg tok opp fra TG08... Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som vet hva denne sangen som begynner 02:14 på denne filmen heter : http://www.dailymotion.com/search/Branch%2...-part-two_sport Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som vet hva denne sangen som begynner 02:14 på denne filmen heter : http://www.dailymotion.com/search/Branch%2...-part-two_sport Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som vet hva denne sangen som begynner 02:14 på denne filmen heter : http://www.dailymotion.com/search/Branch%2...-part-two_sport Takk:D Lenke til kommentar
avRack Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kva heiter songen i reklamen for Trygdekontoret som går på NRK3 ? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg leter etter en svensk fotballsang. Jeg regner med at den var laget enten til VM 1998 eller EM 2000. Jeg har lyst til å si at artisten heter Göran Hellström, men det virker ikke slik. Finner ingen som heter det. Husker ikke noe av teksten, bortsett fra noe av refrenget som var noe alá: Gå gula, gå gå blåa! Osvosvosvosv. Noen? Edit: Retard. Endret 4. mars 2009 av DurinVIII Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kva heiter songen i reklamen for Trygdekontoret som går på NRK3 ? husker ikke helt hvilken sang det var på reklamen, men tror det er den Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 HÅPER NOEN KAN HJELPE Er en norsk sang. Er rap hvertfall. Finner ikke noe om den. Vet bare noe de sier på starten: "Mumle gåsegg og tvi tvi tvi" eller noe. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 HÅPER NOEN KAN HJELPE Er en norsk sang. Er rap hvertfall. Finner ikke noe om den. Vet bare noe de sier på starten: "Mumle gåsegg og tvi tvi tvi" eller noe. Klovner i Kamp - Spenn Lenke til kommentar
willum90 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Hei, hørte en sang her om dagen, er en som begynner å synge en veldig kjent country sang på enelsk så går han over og synger på norsk og engelsk gjennom sangen. Syngen noe om teneesee og om at han har bodd i tromsø i 15 år eller noe. Syns det va meget bra sang ,men klarer ikke å finne den igjen ! Han synger engelsk norsk ikke skikkelig norskt Anyone ? Endret 5. mars 2009 av willum90 Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 En annen norsk rap og. "Det alltid bare deg. Deg, deg, deg og ditt. (Høres ut som noe med en tlf svarer) Jeg tror nok du har lagt deh nå. Oss to. " og noe Lenke til kommentar
bourne Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kva heiter songen i reklamen for Trygdekontoret som går på NRK3 ? husker ikke helt hvilken sang det var på reklamen, men tror det er den Njaa, skeptisk.. Så den reklamen her om dagen. Mener at de spillte Scorpions - Wind of Change iallfall da jeg så den. Kan være at de endrer musikken fra gang til gang. Lenke til kommentar
eivranh Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det er en sang som starter med sånn keeboard lyd som er lik den som er på Dire Straits - Walk of Life Vil så gjerne ha den sangen! Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sangen i reklamefilmen til Extrafilm. "So let's make this a good day" "let's make this a good day.." Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå