Rockna Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Leter etter en tysk techno sang, er litt gammel ble vell produsert på slutten av 90 - tallet. Husker ikke noe av teskten eller noe, men det er en kvinne som synger Da tenkte jeg med en gang på Blumchen http://www.youtube.com/watch?v=xMm7gqowAO4 Takker! Lenke til kommentar
andrehs Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Noen som vet sangen på denne? http://www.youtube.com/watch?v=9gth87SaHQk Sangen begynner 8:35 alltid lurt på hvilken artist og sang er dette?? please hjelp Tusen takk på forhånd er ikke det en red hot chilli peppers låt? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Ok, så nettopp en musikkvideo på VH1, men før jeg fikk googlet teksten klikket internet, og nå har jeg glemt nøyaktig hva de sa. Såvidt jeg husker gjentok vokalisten(mannlig) noe à la "I have been a trigger for your gun" på slutten av sangen. I musikkvideoen var det bandet som ble filmet, og det ble vekslet mellom å filme på de forskjellige medlemmene. Trommisen var en jente med mørkt hår. Hjelp meg! Shot in the dark, men et eller annet av Lenny Kravitz? Han har i alle fall spilt med en mørkhåret kvinnelig trommis (Cindy Blackman), og blir antakelig spilt en del på VH1. Se f.eks. Endret 1. mars 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hørte en norsk sang i sta danseband sang... " det var fest på folkets hus... våre hjerter sto i brann... danseplassen vi møtes førstegang" Stemmer ikke helt med teksten, men kan det være denne Vestlandsfanden - Siste dans på folkets hus? Nei er ikke den =/ sangen jeg snakka om sang de mere på bokmål... Fant ut hva den het... Furulunds - fest på folkets hus MEN jeg finner den ikke noested... Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Noen som vet hva sangen som er før, under og etter trailern til Uro Spredere? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Er det noen som vet hvilken sang det er som blir brukt til reklamen for ekstrafilm.no på tv2? Endret 1. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Noen som vet hva sangen som er før, under og etter trailern til Uro Spredere? "Sangen er produsert av Majesty Productions og heter "Out Every night". Sangen er produsert for Urospredere, og jeg er usikker på hvordan man kan få tak i den på dette tidspunktet. Mannen bak sangen heter Amanjot Rihal." Utdrag hentet herfra. Lenke til kommentar
siljeser Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Noen som vet sangen på denne? http://www.youtube.com/watch?v=9gth87SaHQk Sangen begynner 8:35 alltid lurt på hvilken artist og sang er dette?? please hjelp Tusen takk på forhånd er ikke det en red hot chilli peppers låt? Næh… Er ikke det The Sugarhill Gang - Rapper's Delight?! http://www.youtube.com/watch?v=diiL9bqvalo Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Noen som vet hva denne sangen heter? http://www.youtube.com/watch?v=PRsovNxGpSQ...re=channel_page Det er et dårlig opptak jeg tok opp fra TG08... Lenke til kommentar
bourne Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvilken sang er det de spiller i bakgrunnen på festen i Californication sesong 2 episode 1? Jeg tenker på den siste festen de er på... http://www.tv.com/californication/slip-of-...ode_tabs;trivia Lenke til kommentar
bourne Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Okei, dette bør bli en nøtt for noen av dere. Sangen det dreier seg om går muligens, jeg sier muligens fordi jeg ikke har veldig god kontroll på skillet mellom de ulilke sjangrene, under kategorien House. Det eneste jeg husker er bruddstykker av videoen. Sangen er endel år gammel, godt mulig eldre enn 5. Videoen er relativt spesiell, jeg mener å huske enten en person som gjør et nummer ut av å gå etter et veldig stort (type på størrelsen med et bil) hjerte. I tillegg så skifter vi til tider helt fokus, og følger en enslig fyr som legger ut en breakematte på gata og begynner å danse. Noen som kan hjelpe? Kan det være ? Det er jo en ca 7 år gammel sang i house sjangeren og det er en person som bærer på et stort hjerte i musikkvideoen. Men ikke noe dansing på breakematte.... Endret 1. mars 2009 av bourne Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er det noen som vet hvilken sang det er som blir brukt til reklamen for ekstrafilm.no på tv2? Spør om det samme. Lenke til kommentar
vibmyk Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg lurer veldig på en sang jeg hørte for lenge siden. Det er en type countrysang. Den handler om noen som "flagg him/it/her/them down", og at i hanskerommet ligger 2 gullringer i en liten "matchbox"? surrounded by a rubber band. Disse to som sanger handler om, har visstnok vært utro mot hver sin partner, og jeg tror de dør i en bilulykke, og han som synger gjemmer unna denne boksen med ringer for å beskytte hemmeligheten deres. Noen som skjønner hva jeg prøver å si her? Please? Jeg hadde blitt utrolig takknemlig. Lenke til kommentar
bourne Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Noen som vet hvilken låt som blir spillt på TV2 Filmkanalen i pausen mellom filmene når de viser gjennomgang av filmene som vises denne måneden? Så den reklamen nå nettopp, det hørtes ut som Tomoyasu Hotei - Battle Without Honor Or Humanity men ikke helt nøyaktig som den, virket som det var en litt annen versjon. Med en kvinnelig vokal i bakgrunnen. Var bra versjon, hadde vært gøy å vite hva den het. Noen andre som vet hva slags version det kan være? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er det noen som vet hvilken sang det er som blir brukt til reklamen for ekstrafilm.no på tv2? Spør om det samme. Jeg fant den,det var the happy bullets med good day Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg lurer veldig på en sang jeg hørte for lenge siden.Det er en type countrysang. Den handler om noen som "flagg him/it/her/them down", og at i hanskerommet ligger 2 gullringer i en liten "matchbox"? surrounded by a rubber band. Disse to som sanger handler om, har visstnok vært utro mot hver sin partner, og jeg tror de dør i en bilulykke, og han som synger gjemmer unna denne boksen med ringer for å beskytte hemmeligheten deres. Noen som skjønner hva jeg prøver å si her? Please? Jeg hadde blitt utrolig takknemlig. Brad Paisley & Alison Krauss - Whiskey Lullaby ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som kjenner igjen noen av disse sangene? 1.mp3 2.mp3 3.mp3 4.mp3 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som kjenner igjen noen av disse sangene? 2: Lionel Richie - "Hello" 3: Alex Gaudino + Crystal Waters - "Destination Calabria" 4: George Harrison - "My Sweet Lord" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Takker! Den første er noe jeg recorda fra det nyeste GTA spillet fra xbox360 ingame radio. Hvis det skulle hjelpe litt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Dette sier ihvertfall Winamp Auto-tagger. Kan dog ikke bekrefte det siden jeg ikke finner sangen Finner den ikke her men http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV_soundtrack Endret 2. mars 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå