Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så en musikkvideo i når jeg var på fest i går, med en rimelig lettkledd dame og sangen gikk slik ca: Tell me why Tell me why .... etc.

Noen som har forslag?

supermode - tell me why

det er en remix av den sangen men syntes den er bedre :)

Jeg er rimelig sikker på at det ikke var denne!

Jeg så som sagt musikkvideoen og den inneholdt en lettkledd dame i en spesiell "drakt".

Lenke til kommentar
Så en musikkvideo i når jeg var på fest i går, med en rimelig lettkledd dame og sangen gikk slik ca: Tell me why Tell me why .... etc.

Noen som har forslag?

supermode - tell me why

det er en remix av den sangen men syntes den er bedre :)

Jeg er rimelig sikker på at det ikke var denne!

Jeg så som sagt musikkvideoen og den inneholdt en lettkledd dame i en spesiell "drakt".

Ja da var mysteriet løst, sangen var Lady Gaga med Pokerface, og de sang ikke Tell Me Why Tell Me Why, men Cant read my, cant read my. :blush:

Lenke til kommentar

Ok, så nettopp en musikkvideo på VH1, men før jeg fikk googlet teksten klikket internet, og nå har jeg glemt nøyaktig hva de sa.

Såvidt jeg husker gjentok vokalisten(mannlig) noe à la "I have been a trigger for your gun" på slutten av sangen. I musikkvideoen var det bandet som ble filmet, og det ble vekslet mellom å filme på de forskjellige medlemmene. Trommisen var en jente med mørkt hår.

Hjelp meg!

Lenke til kommentar

Okei, dette bør bli en nøtt for noen av dere. Sangen det dreier seg om går muligens, jeg sier muligens fordi jeg ikke har veldig god kontroll på skillet mellom de ulilke sjangrene, under kategorien House. Det eneste jeg husker er bruddstykker av videoen. Sangen er endel år gammel, godt mulig eldre enn 5. Videoen er relativt spesiell, jeg mener å huske enten en person som gjør et nummer ut av å gå etter et veldig stort (type på størrelsen med et bil) hjerte. I tillegg så skifter vi til tider helt fokus, og følger en enslig fyr som legger ut en breakematte på gata og begynner å danse.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Hørte en norsk sang i sta danseband sang... " det var fest på folkets hus... våre hjerter sto i brann... danseplassen vi møtes førstegang"

Stemmer ikke helt med teksten, men kan det være denne Vestlandsfanden - Siste dans på folkets hus?

Lenke til kommentar
Hørte en norsk sang i sta danseband sang... " det var fest på folkets hus... våre hjerter sto i brann... danseplassen vi møtes førstegang"

Stemmer ikke helt med teksten, men kan det være denne Vestlandsfanden - Siste dans på folkets hus?

Nei er ikke den =/ sangen jeg snakka om sang de mere på bokmål...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...