niclas091 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Lurer veldig på en sang, så jeg tok ett opptak fra tv'en om noen hadde tatt seg bryet å laste den ned og høre den =) den er på 0,37 MB så det tar bare noen sekunder. sang.zip Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg var inne der og lette i sted, men har plugin-problemer så kan ikke se filmen. Kan du si hva de sier er du snill? Tipper du ikke er ute etter Destiny's Child, så da er det enten If I only knew med Tom Jones, eller med Run DMC og Aerosmith =) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nemo problemo =) Lenke til kommentar
flatulence Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hva heter den sangen i motereklamen som går på tv nå? Det er mote på nett ellernoe. Jeg har fått med meg noe av teksten i sangen: "I'm on my own now, again. For the last time". Blir veldig glad hvis noen finner det ut. Lenke til kommentar
flatulence Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tenker du på er nok ikke den:/ sangen er mer lavmælt på en måte med mannlig vokalist. Er noe elektroniske lyder i bakgrunnen og Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Da vet jeg ikke, dessverre... :\ Lenke til kommentar
Sephora Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Lurer veldig på en sang, så jeg tok ett opptak fra tv'en om noen hadde tatt seg bryet å laste den ned og høre den =) den er på 0,37 MB så det tar bare noen sekunder. Thomas Newman - Any Other Name http://www.youtube.com/watch?v=LfuTBFemn0Q Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Noen som så på forbrukerinspektørene akkurat nå? Når de testet dorullene? Noen som vet hva rappesangen het, med en damestemme av og til? Catchet en del av lyricsen da han sa "hundred days and hundred nights". Noen som vet? EDIT: Forbrukerinspektørene på NRK1 klokken 14:05 - 14:29 Endret 27. februar 2009 av Darkbuster Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Noen som så på forbrukerinspektørene akkurat nå? Når de testet dorullene? Noen som vet hva rappesangen het, med en damestemme av og til? Catchet en del av lyricsen da han sa "hundred days and hundred nights". Noen som vet? EDIT: Forbrukerinspektørene på NRK1 klokken 14:05 - 14:29 Endret 27. februar 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Noen som så på forbrukerinspektørene akkurat nå? Når de testet dorullene? Noen som vet hva rappesangen het, med en damestemme av og til? Catchet en del av lyricsen da han sa "hundred days and hundred nights". Noen som vet? EDIT: Forbrukerinspektørene på NRK1 klokken 14:05 - 14:29 Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hva heter den sangen i motereklamen som går på tv nå?Det er mote på nett ellernoe. Jeg har fått med meg noe av teksten i sangen: "I'm on my own now, again. For the last time". Blir veldig glad hvis noen finner det ut. Det er denne: Reklamen til nelly.com Tomas Halberstad - Travel as I Wait Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvilken sang er det de spiller i bakgrunnen på festen i Californication sesong 2 episode 1? Jeg tenker på den siste festen de er på... Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Det er en Bruce Springsteen sang de spiller masse på Radio Norge for tiden. Det er ikke "working on a dream", eller "born in the usa". Høres for meg ut som om det ikke er det helt nyeste av Bruce, noe litt eldre. Noen som vet hvilken det kan være? Endret 27. februar 2009 av Barcarolle Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det er en Bruce Springsteen sang de spiller masse på Radio Norge for tiden. Det er ikke "working on a dream", eller "born in the usa". Høres for meg ut som om det ikke er det helt nyeste av Bruce, noe litt eldre.Noen som vet hvilken det kan være? Kan det være Dancing In The Dark eller The River? Sjekk topp-1000 lista på http://www.radionorge.fm/. Det ligger vel en 12 sanger av han der. Lenke til kommentar
niclas091 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Lurer veldig på en sang, så jeg tok ett opptak fra tv'en om noen hadde tatt seg bryet å laste den ned og høre den =) den er på 0,37 MB så det tar bare noen sekunder. Thomas Newman - Any Other Name http://www.youtube.com/watch?v=LfuTBFemn0Q Takk! Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 noen som vet hva sangen som går i reklamen for mad men? går noe som ''The boys want the girls want'' så vet jeg ikke mer Bump. Leter også etter denne. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) bare glem det, fant ut at det var tekst i den du leita etter. Endret 27. februar 2009 av Sno Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Lurer på om det er noen her som har hørt reklamen på p3 for en lydverket konkurranse hvor du og 19 andre kan få være med på en intimkonsert i studioet til Øysten Greni i BigBang, og i den reklamen spiller de et klipp fra en BB sang, og det jeg husker av teksten er: "Can you hear the children from next door". Noen som har peil på hvilken sang det er ? Eller er det kanskje en sang fra den nye CD'en deres, som ikke er ute enda ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå