Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer litt på en sang. Tror tittelen er noe lignende "every thing goes good to end" - men ikke sikker! Sangen er fengende, eller først og fremst referenget, der det veksles mellom to sangere (kvinner) og det er bra med rytmer og trommer.

Ble derfor nygjerrig. Noen som vet hva låta heter (se hint i "forslagstittel")?

Lenke til kommentar
Lurer litt på en sang. Tror tittelen er noe lignende "every thing goes good to end" - men ikke sikker! Sangen er fengende, eller først og fremst referenget, der det veksles mellom to sangere (kvinner) og det er bra med rytmer og trommer.

Ble derfor nygjerrig. Noen som vet hva låta heter (se hint i "forslagstittel")?

Kan det være

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Hei, for mange år siden ble det sluppet en Mujaffa singel, med bldet av mujaffa på coveret, ja det er han mujaffa fra det der NRK spillet.

Husker det var en fet sang på den, noen som vet hva den heter? Var noe hip hop greier med noe sånn gammelt jalla jalla greier i refrenget

Lenke til kommentar

ok sikkert et uber tamt spm men den gnager hull i huet mitt så må spør ^^:

altså husker bare at han (temmelig sikker på at det er en fyr som synger) sier mye "uuuuuh uuuuuh" på en måte... bah dette ble bare tamt. sangen erke ny eller gammel (var vel "ny" i okt/nov) ganske populær. så var det det etter "uuuuh" synginga :

nana love someone, nananana be someone?, and how you make me feel - på ann igjen m /uuuuuh

hah følte meg ikke dum nå jeg.. i det hele tatt -.-

Lenke til kommentar
ok sikkert et uber tamt spm men den gnager hull i huet mitt så må spør ^^:

altså husker bare at han (temmelig sikker på at det er en fyr som synger) sier mye "uuuuuh uuuuuh" på en måte... bah dette ble bare tamt. sangen erke ny eller gammel (var vel "ny" i okt/nov) ganske populær. så var det det etter "uuuuh" synginga :

nana love someone, nananana be someone?, and how you make me feel - på ann igjen m /uuuuuh

hah følte meg ikke dum nå jeg.. i det hele tatt -.-

Akon - Right Now (Na na na) ??

Lenke til kommentar
Hei, for mange år siden ble det sluppet en Mujaffa singel, med bldet av mujaffa på coveret, ja det er han mujaffa fra det der NRK spillet.

Husker det var en fet sang på den, noen som vet hva den heter? Var noe hip hop greier med noe sånn gammelt jalla jalla greier i refrenget

Silent Forces & Shahzad - Rap møter banghra

Lenke til kommentar

Hei. Lurer på hva to sanger fra Charterfeber heter jeg. Noen som vet?

1: På

til dette klippet så lurer jeg på hva den sangen du hører med en gang heter. Noe med "Take me higher, give it a try" eller noe. Noen som vet?

2: Er en sang på charterfeber. Den kommer akkurat når det er ferdig. Når rulleteksten begynner. Dame som synger/sier. Høres ut som et rart språk. Som spansk eller noe. "A tsiki da i da a tsiki dåå". Noe i den duren :p Hehe.

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar

trenger hjelp til å finne en sang, har googlet alt jeg kan men har ikke funnet den :S

er ei dame som synger, vet sangen har vært litt populær en gang.

teksten går noe som det er (er ikke sikker på hva ho sier så skriver opp noen forslag):

1) i am fake and i am faking it..

2) i am fame and i am liking it..

3) i am fame and i am fameing it..

har ikke peiling på hva sangen eller atisten heter, som sagt vet jeg ikke hva ho synger heller.

kategorien er vell pop/indierock lignende, tror kanskje det er ei norsk gruppe

hjelp meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...