¤vekst¤ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Veldig populær partylåt! Den er kul, men det er ikke den. Den sangen jeg er ute etter har ingen vokal og er mye hardere enn den første du nevnte. Mye bass... Den kan minne om den første faktisk, på starten av sangen, etter trompeten kommer det ganske mye bass og rytme. Det er noe her som ligner på sangen jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hm! Det eneste forslaget som gjenstår for meg er . Er det ikke den, så aner jeg ikke! Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hm! Det eneste forslaget som gjenstår for meg er . Er det ikke den, så aner jeg ikke! Kanskje det er mer i "club/house" sjangeren.... Ikke lett det der. Ikke Eric Prydz Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nå kom jeg på en sang som kan minne litt om beskrivelsen din av tonene. Energy 52 - Cafe Del Mar (Dabruck & Klein Remix). Det finnes forresten masse remixer av den. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nå kom jeg på en sang som kan minne litt om beskrivelsen din av tonene. Energy 52 - Cafe Del Mar (Dabruck & Klein Remix). Det finnes forresten masse remixer av den. Desverre. Jeg var innom den videoen også... Kan hende det er noe vokaler i sangen. Den er på en måte litt hakkete, litt oppstykket, for å prøve å beskrive den bedre... Og kanskje ikke så meliodiøs. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva heter sangen i denne videoen? Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva heter sangen i denne videoen? Det var ikke så vanskelig å finne ut. Hør på teksten, så synger de "Woman next door". Jeg søkte på youtube. Her: http://www.youtube.com/watch?v=EzVVWX129uk Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jeg leter etter en sang som har blitt spilt veldig mye på klubber/diskotek/utesteder i det siste. Sjangeren er vel dance, trance eller techno. Ekstremt fengende. Tror den vipper mer mot dance. Tror ikke det er vokaler i den heller. Så om noen kunne liste opp noen artister/sanger som er aktuelle for tiden, så vill det vært fint . Vanskelig å beskrive lyd: Sånn høres den ut : "Babaraparapara, barapparappa - baaa baaa" Edit: Det er ikke sikkert den er ny, men jeg hørte den mye 08 ?evt orginalen: http://www.youtube.com/watch?v=YNlDczS4YK4 Endret 24. februar 2009 av aklla Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg leter etter en sang som har blitt spilt veldig mye på klubber/diskotek/utesteder i det siste. Sjangeren er vel dance, trance eller techno. Ekstremt fengende. Tror den vipper mer mot dance. Tror ikke det er vokaler i den heller. Så om noen kunne liste opp noen artister/sanger som er aktuelle for tiden, så vill det vært fint . Vanskelig å beskrive lyd: Sånn høres den ut : "Babaraparapara, barapparappa - baaa baaa" Edit: Det er ikke sikkert den er ny, men jeg hørte den mye 08 ? Nei, lurt å lese de andres forslag før du kommer med dine... Den er allerede foreslått. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg leter etter en sang som har blitt spilt veldig mye på klubber/diskotek/utesteder i det siste. Sjangeren er vel dance, trance eller techno. Ekstremt fengende. Tror den vipper mer mot dance. Tror ikke det er vokaler i den heller. Så om noen kunne liste opp noen artister/sanger som er aktuelle for tiden, så vill det vært fint . Vanskelig å beskrive lyd: Sånn høres den ut : "Babaraparapara, barapparappa - baaa baaa" Edit: Det er ikke sikkert den er ny, men jeg hørte den mye 08 ? Nei, lurt å lese de andres forslag før du kommer med dine... Den er allerede foreslått. er ikke samme sang. du tenker kanskje på "Guru Josh Project - Infinity (Klaas Mix)? ", denne er uten vokal men du spurte jo om noe uten vokal, jeg linket til en versjon uten vokal... Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jeg leter etter en sang som har blitt spilt veldig mye på klubber/diskotek/utesteder i det siste. Sjangeren er vel dance, trance eller techno. Ekstremt fengende. Tror den vipper mer mot dance. Tror ikke det er vokaler i den heller. Så om noen kunne liste opp noen artister/sanger som er aktuelle for tiden, så vill det vært fint . Vanskelig å beskrive lyd: Sånn høres den ut : "Babaraparapara, barapparappa - baaa baaa" Edit: Det er ikke sikkert den er ny, men jeg hørte den mye 08 ? Nei, lurt å lese de andres forslag før du kommer med dine... Den er allerede foreslått. er ikke samme sang. du tenker kanskje på "Guru Josh Project - Infinity (Klaas Mix)? ", denne er uten vokal men du spurte jo om noe uten vokal, jeg linket til en versjon uten vokal... Ja, ok, nei det er ikke den uten vokal heller. Endret 24. februar 2009 av AndySimmons Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg fant sangen . Det var visst Fedde Le Grand med put your hands up for detroit: Jeg hadde den teksten i hodet, men trodde det var en annen sang.... Digg å endelig finne den! Lenke til kommentar
Mentor156 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 en sang jeg aldri finner navn på:O men jeg har laga en sang om hvordan den går: http://www.turboupload.com/files/get/8G_eu_D7el/ukjen noen som kan hjelpe? Ukjent_sang.mp3 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Eg har høyrt sangen før, har til og med musikkvideoen i hode;) klarer ikkje komme på navnet dessverre.. den er gammel, minst 10 år.. Endret 24. februar 2009 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) jaggu fant eg den:D ligger på absolute music 27.. wikipedia ftw..!! enjoy! EDIT: utgitt i 1999, så tippa temmelig close der.. Endret 24. februar 2009 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Leter etter en sang, det er vel gjerne storband, men litt inspirert av reggae / dancehall, en kompis trodde det var Barrington Levy som hadde den, men fant ikke noe særlig på ham som ligna, dog, det kan høres litt sånn ut. Uansett, sangen heter noe sånt som "When I'm high, I get low" eller "When I'm high, I'm low". Fant ikke noe særlig på akkurat det på guugl heller. Noen som har peil? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Leter etter en techno sang. Den var veldig rask, det var en kvinnestemme og husker noen ord som "baby" og "night" fra lyrikken. Gjetter på noe av DJ Rankin, DJ Pulse, DJ Fluffy eller noe annet oppkast Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg leter etter en sang som har blitt spilt veldig mye på klubber/diskotek/utesteder i det siste. Sjangeren er vel dance, trance eller techno. Ekstremt fengende. Tror den vipper mer mot dance. Tror ikke det er vokaler i den heller. Så om noen kunne liste opp noen artister/sanger som er aktuelle for tiden, så vill det vært fint . Vanskelig å beskrive lyd: Sånn høres den ut : "Babaraparapara, barapparappa - baaa baaa" Edit: Det er ikke sikkert den er ny, men jeg hørte den mye 08 Michael Mind - Baker Street ? Lenke til kommentar
Mentor156 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 jaggu fant eg den:D ligger på absolute music 27.. wikipedia ftw..!! enjoy! EDIT: utgitt i 1999, så tippa temmelig close der.. SÅÅÅÅÅ. KULT:D:D:D:D:D endelig TAKKER HØYT Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg leter etter en sang som har blitt spilt veldig mye på klubber/diskotek/utesteder i det siste. Sjangeren er vel dance, trance eller techno. Ekstremt fengende. Tror den vipper mer mot dance. Tror ikke det er vokaler i den heller. Så om noen kunne liste opp noen artister/sanger som er aktuelle for tiden, så vill det vært fint . Vanskelig å beskrive lyd: Sånn høres den ut : "Babaraparapara, barapparappa - baaa baaa" Edit: Det er ikke sikkert den er ny, men jeg hørte den mye 08 Michael Mind - Baker Street ? Jeg fant sangen . Det var visst Fedde Le Grand med put your hands up for detroit: Jeg hadde den teksten i hodet, men trodde det var en annen sang.... Digg å endelig finne den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå