JFTech Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hva er tittel til dette stykket? Beklager for dårlig kvailitet.j_tne_gammel1.wav Edit: Feil fil jeg hadde lagt til. Riktig fil nå. Endret 25. februar 2009 av JFTech Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som har peiling på hva sangen i bakgrunnen av dette klippet heter ? lydverket_reklame.mp3 Kan høres veldig ut som Air, ja. , muligens? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kan høres veldig ut som Air, ja. , muligens? Nei, La Femme d'Argent er det definitivt ikke. Låta er en av mine absolutte favoritter gjennom tidene, men jeg hadde aldri hørt den versjonen de spiller i videoen før! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=g9Yhm27GuA0...re=channel_page hva heter den sangen ? Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Satt å tenkte på en sang men greier ikke komme på hva den heter å helt eksakt teksten, Sangen går kanskje sånn: party people all around the world... eller for the people all around the world ... er det eneste jeg husker... har googlet og lett nå i to timer men finner nada Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Korn/Cameo - Word Up? [/url] Eneste sangen jeg kommer på for øyeblikket. Tøff sang er det uansett Noen som såg Norske Talenter på fredag når han som rappa, Renee gikk videre til semifinalen? Når han jubla så spilte de en sang.. Har lett etter den en stund, men eneste eg husker fra teksten er ordet "sing" Yay! Fant den :!: Eminem - Sing for the moment Evt Aerosmith med Dream On Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 noen som vet hva sangen som går i reklamen for mad men? går noe som ''The boys want the girls want'' så vet jeg ikke mer ? Æh, minte meg om noe jeg leste om Britney Spears - If You Seek Amy, men Mad Men... mulig jeg bommer noe grassalt her, siden det er en serie som er satt til sekstitallet. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Satt å tenkte på en sang men greier ikke komme på hva den heter å helt eksakt teksten, Sangen går kanskje sånn: party people all around the world... eller for the people all around the world ... er det eneste jeg husker... har googlet og lett nå i to timer men finner nada Hvis ikke edge løste oppgaven så mener jeg jekeldamen missy elliot og har noe slikt. I motsetning til sangen edge fant er dette en drittsang: (eller ved nærmere gjennomlyyting er det neppe denne du beskriver) Endret 24. februar 2009 av Ekko Lenke til kommentar
maga123 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva heter denne sangen??? http://www.youtube.com/watch?v=SerctmzQNmQ...feature=related Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva heter denne sangen???http://www.youtube.com/watch?v=SerctmzQNmQ...feature=related Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Sangen i Djuice-reklamen som går på TV. Anyone? Går på Tv3 av og til. Hvit bakgrunn og noe reklame som går. Litt elektro-aktig om jeg husker meg selv riktig. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har hørt dette refrenget eller den saksofonen helt i begynnelsen i en sang fra 90 tallet, trodde først det var E-type, men tror ikke det er de likevel, noen som vet hvilken sang det kan være: Det er ikke orginalen av samme sang, men en helt annen. den begynner helt likt. Dj Tiesto - Infinity ??? http://www.youtube.com/watch?v=VZn7JrlxbQA kjenner egentlig godt til sangen, men er litt usikker på hvem og hva. mener å huske at Dj Tiesto hadde den, men finner ikke annet enn den linken jeg postet over... evt her: ? sangen har ikke noe med Guru Josh å gjøre, bortsett fra Introen, jeg vet jeg har den på pc'n en plass, men å lete gjennom flere 1000 sanger blir for tidkrevende. Jeg siterer meg selv her i håp om at noen skal vite hvilken sang jeg snakker om, selv er jeg 32år og sangen kom vel rundt da jeg var 18 år +- noen år, altså ca 14år tilbake i tid, så hvis du er i 20¨årene eller yngre så regner jeg ikke med du vet hvilken sang det er. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Leter etter en techno sang. Den var veldig rask, det var en kvinnestemme og husker noen ord som "baby" og "night" fra lyrikken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-128014 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei. Leter etter denne sangen: > Chely Wright - Right In The Middle Of It Noen som vet om et sted den ligger på nett? finner den ikke på youtube Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei. Leter etter denne sangen:> Chely Wright - Right In The Middle Of It Noen som vet om et sted den ligger på nett? finner den ikke på youtube Du kan kjøpe plata på Amazon.com Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Satt å tenkte på en sang men greier ikke komme på hva den heter å helt eksakt teksten, Sangen går kanskje sånn: party people all around the world... eller for the people all around the world ... er det eneste jeg husker... har googlet og lett nå i to timer men finner nada Hvis ikke edge løste oppgaven så mener jeg jekeldamen missy elliot og har noe slikt. I motsetning til sangen edge fant er dette en drittsang: (eller ved nærmere gjennomlyyting er det neppe denne du beskriver) Edge? Kan også legge til at det er en mann som synger. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jeg leter etter en sang som har blitt spilt veldig mye på klubber/diskotek/utesteder i det siste. Sjangeren er vel dance, trance eller techno. Ekstremt fengende. Tror den vipper mer mot dance. Tror ikke det er vokaler i den heller. Så om noen kunne liste opp noen artister/sanger som er aktuelle for tiden, så vill det vært fint . Vanskelig å beskrive lyd: Sånn høres den ut : "Babaraparapara, barapparappa - baaa baaa" Edit: Det er ikke sikkert den er ny, men jeg hørte den mye 08 Endret 24. februar 2009 av AndySimmons Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Guru Josh Project - Infinity (Klaas Mix)? Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Guru Josh Project - Infinity (Klaas Mix)? Nesten.... Det er den andre sangen jeg faktisk fant ut hva het som jeg lette etter. Men du er på rett spor. Mulig jeg har hørt en remix av den? Finnes den uten vokaler? Edit: uten trompet Endret 24. februar 2009 av AndySimmons Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) ? Veldig populær partylåt! Er den du søker helt lik Infinity, eller minner den deg bare om den? Endret 24. februar 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå