bruno99 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som vet hva sangen de bruker på champions league reklamen heter? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Noen som vet hva sangen de bruker på champions league reklamen heter? det står på forrige side, siden før der og sikkert sidene før der også. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...hampions+league Endret 23. februar 2009 av Ekko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som veit om en sang, fra en rapper. Tror det er eminem, men kan være andre ting. (mener å huske jeg har sett reklamen på TV, så paperboys osv er mulig). Mener å huske det var en barnestemme som gikk en gang inni blant. Altså som sang. Husker ikke noe mer, men mener å huske den var god. Noen som har en anelse? Skjønner om dere ikke har, for det var fryktelig dårlig informasjon. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Eminem - Like Toy Soldiers, kanskje. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kan også nevne Jay Z - Hard Knock Life Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Eminem - Like Toy Soldiers, kanskje. Takk! Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 noen som vet hva denne sangen heter? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 noen som vet hva denne sangen heter? Det står i tittelen. Mauli - Scheiße, Ich liebe dich Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Long shot in the dark, men noen som vet hvilken sang de brukte i reklamen for "mat i faresonen" som går på nrk2 mandag 21.25? Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 noen som vet hva denne sangen heter? Det står i tittelen. Mauli - Scheiße, Ich liebe dich ja jeg vet det, men må da være noe feil? for finner den ingen steder.. ikke noen cder eller no =/ Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 noen som vet hva denne sangen heter? Det står i tittelen. Mauli - Scheiße, Ich liebe dich ja jeg vet det, men må da være noe feil? for finner den ingen steder.. ikke noen cder eller no =/ Det ser ut som en type sang som er designet for å være en ringetone. Har erfaring av at man sjeldent finner slike på CDer eller f.eks. LimeWire. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 noen som vet hva denne sangen heter? Det står i tittelen. Mauli - Scheiße, Ich liebe dich ja jeg vet det, men må da være noe feil? for finner den ingen steder.. ikke noen cder eller no =/ Hvis du har grådig lyst på bare den sangen så finnes det YouTube til MP3 convertere på nett, om du ikke finner den noe annet sted. Her f.eks: http://2convert.net/ Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 noen som vet hva denne sangen heter? Det står i tittelen. Mauli - Scheiße, Ich liebe dich ja jeg vet det, men må da være noe feil? for finner den ingen steder.. ikke noen cder eller no =/ Det ser ut som en type sang som er designet for å være en ringetone. Har erfaring av at man sjeldent finner slike på CDer eller f.eks. LimeWire. ja, det er en ringetone, men den linken jeg fant så står jo Offical full length og den varer jo i 3 min ca... så jeg vil da si at det er vanlig sang jeg da, men? men jeg kan jo ta feil da Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Lurer på en sang som spille i bakgrunnen på de NRK radioreklamene, for bylarm som var i helgen. " opportunity is here now, i will take it elsewhere " No sånt synger de. Regner med at det er en urørt sang/artist/gruppe. Noen som vet? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 noen som vet hva sangen som går i reklamen for mad men? går noe som ''The boys want the girls want'' så vet jeg ikke mer ? Lenke til kommentar
Perlorian Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som såg Norske Talenter på fredag når han som rappa, Renee gikk videre til semifinalen? Når han jubla så spilte de en sang.. Har lett etter den en stund, men eneste eg husker fra teksten er ordet "sing" Lenke til kommentar
Perlorian Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som såg Norske Talenter på fredag når han som rappa, Renee gikk videre til semifinalen? Når han jubla så spilte de en sang.. Har lett etter den en stund, men eneste eg husker fra teksten er ordet "sing" Yay! Fant den :!: Eminem - Sing for the moment Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som har peiling på hva sangen i bakgrunnen av dette klippet heter ? lydverket_reklame.mp3 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som har peiling på hva sangen i bakgrunnen av dette klippet heter ? lydverket_reklame.mp3 Høres ut som noe av Air. Mer kan jeg ikke si. Lenke til kommentar
Robz Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei mitt navn er Robin å jeg trenger hjelp til å finne en sang Husker ikke artis eller navn Men midt i sangen på refrenget så fader det en dame fra i rødt vis jeg ikke tar feil å sier the scorpion are coming og sangen er rolig trance/techno å på starten så ser du en mann kjøre rolig rundt i en bil... Så er veldig takknemlig vis noen finner ut hva sangen heter Sangen er vel 2-5 år gammel eller noe... Hørte den når den var ny hos en kamerat for noen år siden men husker ikke hva den heter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå