Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Noen som veit om en sang, fra en rapper. Tror det er eminem, men kan være andre ting. (mener å huske jeg har sett reklamen på TV, så paperboys osv er mulig). Mener å huske det var en barnestemme som gikk en gang inni blant. Altså som sang. Husker ikke noe mer, men mener å huske den var god. :p

Noen som har en anelse? Skjønner om dere ikke har, for det var fryktelig dårlig informasjon.

Lenke til kommentar
noen som vet hva denne sangen heter?

Det står i tittelen.

Mauli - Scheiße, Ich liebe dich

ja jeg vet det, men må da være noe feil? for finner den ingen steder.. ikke noen cder eller no =/

Det ser ut som en type sang som er designet for å være en ringetone. Har erfaring av at man sjeldent finner slike på CDer eller f.eks. LimeWire.

Lenke til kommentar
noen som vet hva denne sangen heter?

Det står i tittelen.

Mauli - Scheiße, Ich liebe dich

ja jeg vet det, men må da være noe feil? for finner den ingen steder.. ikke noen cder eller no =/

Det ser ut som en type sang som er designet for å være en ringetone. Har erfaring av at man sjeldent finner slike på CDer eller f.eks. LimeWire.

ja, det er en ringetone, men den linken jeg fant så står jo Offical full length og den varer jo i 3 min ca... så jeg vil da si at det er vanlig sang jeg da, men? men jeg kan jo ta feil da :(

Lenke til kommentar
Noen som såg Norske Talenter på fredag når han som rappa, Renee gikk videre til semifinalen? Når han jubla så spilte de en sang.. Har lett etter den en stund, men eneste eg husker fra teksten er ordet "sing" :ermm:

Yay! Fant den :!: Eminem - Sing for the moment

Lenke til kommentar

Hei mitt navn er Robin å jeg trenger hjelp til å finne en sang

Husker ikke artis eller navn

Men midt i sangen på refrenget så fader det en dame fra i rødt vis jeg ikke tar feil å sier the scorpion are coming og sangen er rolig trance/techno å på starten så ser du en mann kjøre rolig rundt i en bil...

Så er veldig takknemlig vis noen finner ut hva sangen heter

Sangen er vel 2-5 år gammel eller noe... Hørte den når den var ny hos en kamerat for noen år siden men husker ikke hva den heter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...