Bendorama Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) On behalf of us both! We love you! :* Endret 22. februar 2009 av Høybusk Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 TV3 kjører for tiden noen reklamer for Champions League, der de bruker en variant av "Sing for the moment" av Enimen. Høres ikke ut som den versjonen. Noen som vet hvilken versjon det er? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 hva heter den sangen som er på champions leauge reklamene på viasat4 Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 hva heter den sangen som er på champions leauge reklamene på viasat4 Satt og tenkte på akkurat det samme Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det var egentlig det jeg også spurte om 2 poster opp. De hadde en variant av Sing for the moment, men de kjører en som er litt i samme stil, men som er en annen tror jeg... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 tv3 - ch-league -> aerosmith Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 TV3 kjører for tiden noen reklamer for Champions League, der de bruker en variant av "Sing for the moment" av Enimen. Høres ikke ut som den versjonen. Noen som vet hvilken versjon det er? Det kan vel ikke være originalen, Dream On av Aerosmith ? Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 En sang jeg husker jeg så på MTV for en noen år siden. Tror det var rett etter starten av det nye årtusen. Ihvertfall før youtube tiden. Jeg husker bare litt av starten av refrenget, som er "Fire, Fire", noe som er håpløst.. Men jeg husker litt av musikkvideoen, så da tenkte jeg at det kanskje var noen her som husker den! Det var et band som spilte i et lite rom, og etterhvert i sangen begynte ting å ta fyr. Husker ikke hvordan, men jeg husker at jeg så flammer. Jeg har egentlig vært sikker på at sangen faktisk het "Fire, Fire", men jeg har hørt igjennom alle sangene som heter det på Spotify, pluss at jeg har søkt mye på youtube og Last.fm.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 TV3 kjører for tiden noen reklamer for Champions League, der de bruker en variant av "Sing for the moment" av Enimen. Høres ikke ut som den versjonen. Noen som vet hvilken versjon det er? Det kan vel ikke være originalen, Dream On av Aerosmith ? Det stemmer ja! Den var det. Den besvarer egentlig de to forrige postene også om Viasat 4. Det er samme sangen - bare annet utsnitt tror jeg. Takk! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 noen som vet hva sangen som går i reklamen for mad men? går noe som ''The boys want the girls want'' så vet jeg ikke mer Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Helt utrolig at folk ikke klarer å lese par sider tilbake eller søke i tråden. Spørsmålet om Champions League har blitt spurt og besvart maange ganger i løpet av de siste sidene. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg vet ikke om det var Kanye West feat noen andre, men det var filmet i noe slags country-stil..tror jeg. Utpå landet.. Eneste jeg husker var at musikkvideoen begynner med et fly som lander. ...Og de gnåler om ei jente.. ..tror jeg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg vet ikke om det var Kanye West feat noen andre, men det var filmet i noe slags country-stil..tror jeg. Utpå landet.. Eneste jeg husker var at musikkvideoen begynner med et fly som lander. ...Og de gnåler om ei jente.. ..tror jeg. Touch the sky? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Var ikke den sangen men tusen takk for svaret :-) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nei, da gidder jeg ikke hjelpe deg mer :b Beskriv bedre, da. Hva synger de om? Er rap? Er det en eller flere som synger? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg vet ikke om det var Kanye West feat noen andre, men det var filmet i noe slags country-stil..tror jeg. Utpå landet.. Eneste jeg husker var at musikkvideoen begynner med et fly som lander. ...Og de gnåler om ei jente.. ..tror jeg. Kan det være Fergie - Glamorous? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nei, da gidder jeg ikke hjelpe deg mer :b Beskriv bedre, da. Hva synger de om? Er rap? Er det en eller flere som synger? Jeg vet jeg er vanskelig, men jeg bare husker ikke mer om sangen. Som sagt så er det featuring noen andre, ja. Det er to stk, et eller annet hus uti ørkenen de står å gnåler om den jenta deres.. rolig R&B kanskje? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Okai...R&B er ikke min greie, sorry :b Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Okai...R&B er ikke min greie, sorry :b Jeg kom med rimelig vag informasjon uansett.. Tusen takk for svar ^^ Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 En sang jeg husker jeg så på MTV for en noen år siden. Tror det var rett etter starten av det nye årtusen. Ihvertfall før youtube tiden. Jeg husker bare litt av starten av refrenget, som er "Fire, Fire", noe som er håpløst.. Men jeg husker litt av musikkvideoen, så da tenkte jeg at det kanskje var noen her som husker den! Det var et band som spilte i et lite rom, og etterhvert i sangen begynte ting å ta fyr. Husker ikke hvordan, men jeg husker at jeg så flammer. Jeg har egentlig vært sikker på at sangen faktisk het "Fire, Fire", men jeg har hørt igjennom alle sangene som heter det på Spotify, pluss at jeg har søkt mye på youtube og Last.fm.. Noen som kan hjelpe? Jeg tenkte med en gang på blood hound gang med fire-water-burn, men så igjennom videoen nå og der er det lite som tar fyr. Dessuten er vel den enda litt eldre. Jeg vet jeg er vanskelig, men jeg bare husker ikke mer om sangen. Som sagt så er det featuring noen andre, ja. Det er to stk, et eller annet hus uti ørkenen de står å gnåler om den jenta deres.. rolig R&B kanskje? Jeg hører en del på kanye west, men ringer ingen bjeller på det du nevner. Har dette vært en hit? Er det mange år siden du så videoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå